SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als ie werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt handig zo'n verjaardagsplaatje.
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu ditquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | SyntaxError SyntaxError: Unexpected token '<', "<html> <h"... is not valid JSON at parse (<anonymous>) at packageData (ext:deno_fetch/22_body.js:421:14) at consumeBody (ext:deno_fetch/22_body.js:274:12) at __drainNextTickAndMacrotasks (ext:core/01_core.js:439:7) at async Object.default [as value] (https://esm.town/v/foqueville/my-first-val@44-main/new-file-5718.ts:4:21) at async mapped (ext:deno_http/00_serve.ts:360:18) |
Hee. Jij hier?quote:
Gaat een beetje boven mijn kennisquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu dit
[ code verwijderd ]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"
Het gaat heel goed met ons!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zien
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat een beetje boven mijn kennis
O dacht even de heeft een zonnesteekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met ons!
Tis je gegund, ouwe.quote:
quote:
@Citizen.Erasedquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?
Mijn verjaardag staat er inderdaad niet juist in: https://foqueville.nl/birthdays.json
Echt he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Oh lekker.quote:
Heb een paar minuten op het balkon geklooid maar vind het weer goed geweest. Wilde eigenlijk nog even naar het tuincentrum.quote:
Wat is dit nou weer voor Big Brother spulquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)le/9300000236764650/
ik wil deze...
ik zie filmpjes dat kinderen deze bij hun ouders rond laten rijden
China says helloquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
Dat ja. Eerste wat ik dacht...quote:
vroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Je moet je banden ook niet met je mond opblazenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
Fietsbanden zijn weer vol. Geen wonder dat ik mijn longen eruit hijg de laatste tijd.Vanavond even chillen bij vrienden die een BBQ geven (veganistisch dus ik eet eerst thuis hehe).
Heb al gezegd dat ik even kom chillen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je moet je banden ook niet met je mond opblazen![]()
Kom hier dan, ik heb wel echt vlees voor op de BBQ
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ontvoer je wel, probleem opgelost.
Snap ik. Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.
To be fair, de kangoeroe was er wel eerst.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
The odds of parachuting down and being attacked by kangaroo is very low, but never zero.
Bekijk deze YouTube-video
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrttttquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrtttt
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
dan gebruik jij gewoon een echte walky talkyquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.
Dat zou impliceren dat ik met mensen praat. Dat doe ik niet. Want mensen. Iewl.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gebruik jij gewoon een echte walky talky
Ja het voelt warmer, terwijl het op zich nog wel meevalt qua temperatuurquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
dat doen mijn huidige babyfoons ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.
heeft de groepsleider geen oranjevlaggetje op een hoge stok mee om aan de rugzak te bevestigen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het Zuiderzeemuseum. Ben al een uur mijn groepje kwijt. Zal vanzelf wel weer komen.
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwen
de enquete in vorig topic over allemaal BNers waarvan er weinig bekend warenquote:
Dat moet je aan Stig vragen.quote:
Gewoon niet aanschaffen lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwen
Jijquote:
Maar zo werkt probleem oplossen niet bij Nizziequote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon niet aanschaffen lijkt me makkelijker.
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo werkt probleem oplossen niet bij Nizzie
Het is gewoon een Chinese spybotquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.
Ik zag gewoon een leuk rollende camera met walky talky functie...waarmee je gezellig met je familie kan babbelen enzo.
Iedereen zit meteen drama te maken
maar maak van jullie probleem dan even lekker niet mijn probleemquote:
Misschien ben jij wel het probleemquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar maak van jullie probleem dan even lekker niet mijn probleem
ik zie gewoon een leuke gadget. geen enkel prbleemquote:
Ohquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enquete in vorig topic over allemaal BNers waarvan er weinig bekend waren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
een beetje security awareness is niet verkeerdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.
Ik zag gewoon een leuk rollende camera met walky talky functie...waarmee je gezellig met je familie kan babbelen enzo.
Iedereen zit meteen drama te maken
ik heb deze maar dan in de beer versie, niet de hond... en die zenden al tijden gewoon beelden uit van hoe mijn voortuintje er uit ziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje security awareness is niet verkeerd
ik heb ook wel chinese camera in huis, maar ik weet na analysr dat die niks naar huis communiceert
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
Momenteel zien mensen geen ene bal trouwens want de screens zitten er voor
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een voetbal in elkaar aan het naaien
creabea hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor neefje!
Die wordt maandag 1
Heb al 2 andere ballen klaar
En deze dus bijna
Ja, van neefje wist ik, iets met slangquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor neefje!
Die wordt maandag 1
Heb al 2 andere ballen klaar
En deze dus bijna
Slang is ook bijna klaar natuurlijkquote:
is de kleur van vandaag al bepaald?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slang is ook bijna klaar natuurlijk
Van de 3 ballen was deze wel veruit het meeste werk
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slang is ook bijna klaar natuurlijk
Van de 3 ballen was deze wel veruit het meeste werk
Dus nog een jaar erbij??quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..
ik zou zeggen, maak die slang 2x zo lang
MAAR HOE LAATquote:Het is bijna zover! Mohamad is onderweg met je pakket.
Ben je niet thuis? Geen probleem. In dat geval bezorgen we je pakket bij de buren, laten we het achter op de door jou doorgegeven veilige plek rond je woning of proberen we het later nog eens.
Ik zie dat ie net 24,0 heeft aangetiktquote:
tussen nu en volgende week vrijdagquote:
Hij wordt nu al 1,50m +quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..
ik zou zeggen, maak die slang 2x zo lang
Jaquote:
kan je volgend jaar in KLB een topic posten met "kut, mn slang is +3 meter lang"quote:
Ik had willen zeggen op je balkon, maar je gaat ze natuurlijk pas volgende week bouwen en de komende dagen gaat het regenenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk even bedenken waar ik straks die dozen van de Ikea ga neerzetten...
en die arme man kan er niets aan doenquote:
Ik denk gewoon in de woonkamer, Ik verwacht geen hele grote dozen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen op je balkon, maar je gaat ze natuurlijk pas volgende week bouwen en de komende dagen gaat het regenen
onder je bed leggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk even bedenken waar ik straks die dozen van de Ikea ga neerzetten...
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in de woonkamer, Ik verwacht geen hele grote dozen....
quote:1 × NÄMMARÖ
Tuinstoel
905.111.05
Breedte: 60 cm
Hoogte: 9 cm
Lengte: 68 cm
Gewicht: 9.25 kg
Geen ideequote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, van neefje wist ik, iets met slang![]()
Maar ja ik weet natuurlijk niet of je broer en schoonzus hem iets met voetbal meebrengen...
O ja ik moet dat straks ook nog naar boven dragen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozen
[..]
Dozen alvast uitpakken scheelt vast al ruimte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ohja ik moet nog bank en matras bestellenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozen
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdagingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik moet nog bank en matras bestellen
Dat zullen wel iets grotere dozen worden
Uit het raam gooien toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdaging
Ja ik zag dat ik die meteen kon laten meenemen weerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdaging
heb ik vorig jaar idd veel lol mee gehad. Eerst dubbel gevouwen, daarna oprollen... toen proberen om het touw dat ik er onder had gelegd goed vast te knopen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, als je het laat bezorgen kun je de oude natuurlijk laten meenemenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ik die meteen kon laten meenemen weer
Maar er stond ook iets over andere dingen (bank bijvoorbeeld) maar ik kon alleen het matras selecteren
Ja ik heb pocketvering, dat krijg je echt met geen mogelijkheid meer opgeroldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar idd veel lol mee gehad. Eerst dubbel gevouwen, daarna oprollen... toen proberen om het touw dat ik er onder had gelegd goed vast te knopen....
met pocketvering lukt je dat idd nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb pocketvering, dat krijg je echt met geen mogelijkheid meer opgeroldHeb ze wel dubbelgevouwen en met een touw vastgeknoopt, daarna in een plastic zak gestopt (bij de Ikea meegekregen). Nu alleen nog wegbrengen ...
Ik moet ook nog het oude hoofdboard uit elkaar halen, dat is ook een creatief knutselwerk van balken, platen en laminaat wat ik destijds zelf had gemaakt, gaat ook nog een leuke bezigheidstherapie wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
met pocketvering lukt je dat idd niet![]()
Mijn pa moest nog zooi vanaf mijn zus naar de stort brengen dus had gezegd dat hij dan eerst even hier langs moest komen ... kon dat pakketje mooi mee
ik hoor het al, je hebt jezelf voorzien van goeie projectjesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nog het oude hoofdboard uit elkaar halen, dat is ook een creatief knutselwerk van balken, platen en laminaat wat ik destijds zelf had gemaakt, gaat ook nog een leuke bezigheidstherapie worden
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, als je het laat bezorgen kun je de oude natuurlijk laten meenemenIk heb ze in de winkel gehaald, daar kun je ze ook wel inleveren maar dat is meer gedoe dan naar de milieustraat rijden
Die matrassen zullen al lastig zijn qua gewicht ja, die bank zal al wel grotendeels gemonteerd zijn dus dat gaat je sowieso al niet in je eentje lukken, ook je vader nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Sowieso zal ik mijn vaders hulp nodig hebben
Ik kan natuurlijk niet zelf met matrassen en een bank gaan sjouwen
Dank je opaquote:
Martine komt het brengen?quote:
Staat geen naam bij. Maar meestal is het een arabisch getinte man, wat ik kan zien via de videodeurbelquote:
Hier mogen ze ook wel even opschieten, ik wil gaan wandelenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
"We zijn er bijna"
We staan zo voor je deur met je pakket
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat geen naam bij. Maar meestal is het een arabisch getinte man, wat ik kan zien via de videodeurbel
Ik heb een keer m'n vader beneden laten staan omdat er zo vaak willekeurig aangebeld wordt dat ik niet eens meer open doe als ik niemand verwachtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaak zijn ze hier ook zo supergeduldig dat ze bij iedereen in het gebouw aanbellen als de eigenlijke ontvanger niet thuis is. Zodat ik niet eens kan zien wie er beneden staat...![]()
![]()
![]()
Oepsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n vader beneden laten staan omdat er zo vaak willekeurig aangebeld wordt dat ik niet eens meer open doe als ik niemand verwacht
Ben ook fan van dat soort gadgets hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat doen mijn huidige babyfoons ook.
Momenteel zien mensen geen ene bal trouwens want de screens zitten er voor
Hmmquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die matrassen zullen al lastig zijn qua gewicht ja, die bank zal al wel grotendeels gemonteerd zijn dus dat gaat je sowieso al niet in je eentje lukken, ook je vader niet
Iemand moet de koekjes bakken en T zetten tochquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Dan moet er nog iemand anders mee komen sjouwen denk ik
Aan mij heeft mijn vader niet zoveel natuurlijk
"Drie kaatseballen in een net, een letter van banket"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:48 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Balletjes![]()
![]()
Koffie voor mijn vaderquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iemand moet de koekjes bakken en T zetten toch
Drie kaatseballen op een rij,quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
"Drie kaatseballen in een net, een letter van banket"
ja maar ik heb geen zin om de deurbel te veranderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben ook fan van dat soort gadgets hoor![]()
Een camera voordeurbel doet dat trouwens toch ook?
Ik zoek nog iets voor het voorraam wat niet opvalt voor de overburen enzo
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drie kaatseballen op een rij,
En lange slang erbij
Beter dan stonecold.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bezorger bracht alles gewoon boven![]()
Ik kreeg een compliment over mijn "Engels"
Dat is best wel stonecoal
Huh welk lampje? Datie aanstaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen zin om de deurbel te veranderen.
Mijn beertjes vallen niet op, de ene staat tussen de benen van een kikabeer en de andere in een hoekje achter een klok van een varken die gemaakt is uit puzzelstukjes.
En het stomme blauwe lampje ziet ook niemand, leukoplast 4dubbel er op geplakt en zwart gemaakt met stift.
ja mijn beertjes hebben een klein lampje als hij aan staat. vinnik stom.quote:
Hmm goed idee wel om pleister zwart te kleurenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mijn beertjes hebben een klein lampje als hij aan staat. vinnik stom.
Net als dat ik die lampjes stom vind op opladers enzo... die plak ik ook standaard af.
Is het niet makkelijker om gewoon zwarte tape te pakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hmm goed idee wel om pleister zwart te kleuren
Die heb ik niet liggenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om gewoon zwarte tape te pakken
ik heb wel leukoplast, maar geen zwarte plaktape spulquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om gewoon zwarte tape te pakken
Drommels drommels.quote:
Je hoeft het ook niet gelijk a la minute te doenquote:
leukoplastquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet gelijk a la minute te doenMaar gewoon zwarte isolatietape lijkt me praktischer dan te gaan lopen klooien met pleisters en stiften
Hahaha jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:20 schreef Nizno het volgende:
@:essnhills
https://www.instagram.com/reel/DWLR9AsDYoc/
Ja dat is toch een pleisterquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
leukoplast
[ afbeelding ]
en ik heb hier zat zwarte stiften.
Mij is ooit verteld dat dit de vijfde op rij dient te zijn, het kwartet is anders niet legitiem.quote:
dan kan diegene niet tellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat dit de vijfde op rij dient te zijn, het kwartet is anders niet legitiem.
ik kom door dit te delen nu natuurlijk allemaal zooi tegen.... eendjes op haartspeldjes enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hahaha ja
Ik weer niet meer wie maar iemand anders stuur mij laatst ook al door
das voor mensen met een donkere huidskleurquote:
Nee die zag ik ook idd, maar die zijn donkerbruinquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
das voor mensen met een donkere huidskleur
99ct om eenmalig een hoekje te gebruiken voor het afplakken van een lampjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bij de action voor 99 centhttps://www.action.com/nl-nl/p/3014580/isolatietape/
[ afbeelding ]
Gewoon alle lampjes afplakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
99ct om eenmalig een hoekje te gebruiken voor het afplakken van een lampje
Dit heb ik allemaal niet nodigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon bij de action voor 99 centhttps://www.action.com/nl-nl/p/3014580/isolatietape/
[ afbeelding ]
zoveel heb ik niet, gewoon 2 op de babyfoon en 1 op de oplader.quote:
Ja precies, onnodig, dat is een beetje zoals telkens moeten omlopen als je de keukenkraan wilt gebruikenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
99ct om eenmalig een hoekje te gebruiken voor het afplakken van een lampje
ALLE. LAMPJESquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoveel heb ik niet, gewoon 2 op de babyfoon en 1 op de oplader.
tijd voor een olifantenpaadje naar de kraanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja precies, onnodig, dat is een beetje zoals telkens mieten omlopen als je de keukenkraan wilt gebruiken
blackedquote:
Ook gij Florusquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja precies, onnodig, dat is een beetje zoals telkens moeten omlopen als je de keukenkraan wilt gebruiken
Je kan alles wat je maar kan bedenken ook hakenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kom door dit te delen nu natuurlijk allemaal zooi tegen.... eendjes op haartspeldjes enzo
quote:
quote:
Oeh misschien daar toch eens heen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komende week 1 euro bij de Nettorama. Daar gaat m'n bikinibody.
ow jee, dat was wel een hele verre wandelingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Het pakketpunt is verhuisd naar een andere winkel. Nu moet ik helemaal 50 meter lopen in plaats van 5. Maar die jongen was volgens mij helemaal overweldigd, die hele winkel lag vol pakketjes
vogelgriepquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een salade maken met avocado, tomaat, mozzarella en nog wat dingen maar wilde het vorige week al maken, maar die avocado was donkerbruin van binnen. Van de week nieuwe gehaald, die waren nog knetterhard. Gister stonden de sterren goed uitgelijnd want de nieuwe avocado zag er goed uit, is de mozzarella over datum, die was echt niet goed meer.
Nu nieuwe mozzarella gehaald en zal de avocado wel weer kut zijn.
En zijn de kippen allemaal geruimd ofzo want gerookte kip is niet meer te krijgen.
Heeft boze Mo het niet eens bij je thuisgebracht?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:14 schreef CherryLips het volgende:
Het pakketpunt is verhuisd naar een andere winkel. Nu moet ik helemaal 50 meter lopen in plaats van 5. Maar die jongen was volgens mij helemaal overweldigd, die hele winkel lag vol pakketjes
Nee die is nog onderweg.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft boze Mo het niet eens bij je thuisgebracht?
Mo de badass mofo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft boze Mo het niet eens bij je thuisgebracht?
"IK BEN ONDERWEG BROER"?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik op de trek en trees klik staat er nog hetzelfde bericht van gisteravond
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
@:essnhills wat is dat unicorn 🦄 Memorial tussen Ursem en Avenhorn?
quote:Wie vroeger door een stadsgerecht verbannen werd, mocht niet meer in het rechtsgebied van desbetreffende stad komen. De grens daarvan werd met banpalen aangegeven. Ten oosten van dit 18e-eeuwse exemplaar begon het rechtsgebied van Hoorn. Midden op de paal staat het jaartal 1408. Toen kwam een serie dorpen ten oosten van de paal onder Hoornse rechtspraak te vallen.
Bij een restauratie in 2024 kreeg de eenhoorn, die lange tijd bruin was, zijn rode kleur terug na grondig kleurenonderzoek. Het rood komt overeen met het officiële stadswapen van Hoorn. Er hebben meer banpalen op de Omringdijk gestaan en niet van Hoorn alleen. De meeste zijn verdwenen toen Nederland in 1795 met de Fransen te maken kreeg. Geīnspireerd door de idealen van de Franse Revolutie wilde menig dorp zich losmaken van de stedelijke rechtspraak. In 1810 werden de stadsrechtbanken opgeheven.
quote:Een banpaal is een (meestal) stenen paal die de grens van de banne (het rechtsgebied) aangeeft van een stad. Banpalen markeren daarmee tevens de stadsgrenzen.
De jurisdictie (het gebied waarop de rechtspraak van toepassing was) van de stad hield bij de banpaal op.
Verbanning
'Bannen' betekent 'verdrijven' of 'uitwijzen'. Verbannen personen mochten niet meer in het bangebied (rechtsgebied) van de betreffende stad komen. Zij werden banneling of balling genoemd. Deze personen leefden voortaan in ballingschap. Zij waren 'in de ban gedaan' door het uitspreken van de 'banvloek': een vonnis tot 'uitbanning', ofwel 'excommunicatie'. Zij mochten zich niet meer binnen het door banpalen gemarkeerd gebied ophouden. Banpalen stonden bij of in de buurt van de grens van het bangebied.
Ja straks verleer je het nogquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:43 schreef bitterbal het volgende:
ik was net met een nederlander wezen eten. leuk om hier weer een keer nederlands te praten
Staat zo zeker ook nog Mo op de deur te rammenquote:
Moet ie nu komen want dit nummer vind ik niet zo.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat zo zeker ook nog Mo op de deur te rammen
Denk dat die gewoon tot 23:45 uur wachtquote:
Wel zorgen dat het juridisch allemaal klopt voor je iets tekentquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:54 schreef bitterbal het volgende:
er heeft misschien een thai interesse getoond voor 4.2 miljoen baht. hij wil morgen al meeten maar meer morgen eerst met een accountant om te kijken of opties zijn om een lease contstructie aan te gaan
ja absoluut. Mijn voorkeur heeft nog steeds verkopen. Voor 4 verkoop ik het directquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel zorgen dat het juridisch allemaal klopt voor je iets tekent
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Arsenal shirtje ook aan
Succes @:BennieButtfuck
Ik ben die week wel in België maar het was toch lastig geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je portemonnee zal je dankbaar zijn.
Stomme pompoenpitquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben die week wel in België maar het was toch lastig geweest
En naar Londen wordt ook een duur geintje. Sta gewoon in de Ziggo, eikel.
Maar als die 4,2 biedt moet je geen genoegen nemen met 4 natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja absoluut. Mijn voorkeur heeft nog steeds verkopen. Voor 4 verkoop ik het direct
nee maar de persoon die hem heeft verteld heeft 4.2 gezegd dus misschien wl die zakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als die 4,2 biedt moet je geen genoegen nemen met 4 natuurlijk
Geen idee?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
@:essnhills wat is dat unicorn 🦄 Memorial tussen Ursem en Avenhorn?
Ja weet niet of die dat bod wil doen en of je misschien nog een tegenbod kunt doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de persoon die hem heeft verteld heeft 4.2 gezegd dus misschien wl die zakken
nee weet ik niet. in deze omstandigheden nu denk ik dat iedereen lager biedt dan de vraagprijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of die dat bod wil doen en of je misschien nog een tegenbod kunt doen
Ja weet niet of je iets van een makelaar hebt die je daarbij kan helpen, dat die het gewoon allemaal regelt en jou alle gedoetjes er omheen bespaartquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet ik niet. in deze omstandigheden nu denk ik dat iedereen lager biedt dan de vraagprijs
ja een makelaar zet het online. Voor de transactie ga ik naar een advocaatquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of je iets van een makelaar hebt die je daarbij kan helpen, dat die het gewoon allemaal regelt en jou alle gedoetjes er omheen bespaart
En dan niet stiekem het toch op je naam laten staanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een makelaar zet het online. Voor de transactie ga ik naar een advocaat
nee gek zeg. ben er helemaal klaar mee. Ben nog steeds bang dat ze weer opnieuw komenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niet stiekem het toch op je naam laten staan
Kijkt op de website. Ziet hetzelfde verhaal als gisteravond.quote:Mohamad bezorgt vandaag je pakket nog.
Updates over je bezorging check je op elk gewenst moment op onze website:
Denk dat ze in jouw geval wel door hebben gehad dat je bang genoeg was om het niet meer te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gek zeg. ben er helemaal klaar mee. Ben nog steeds bang dat ze weer opnieuw komen
ja ben vanaf nu superbraafquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze in jouw geval wel door hebben gehad dat je bang genoeg was om het niet meer te doen
Ja want hiervoor was je natuurlijk een ruige losgeslagen bal die het hele eiland terroriseerdequote:
ja hele dag wheelies poppen hier op het eilandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want hiervoor was je natuurlijk een ruige losgeslagen bal die het hele eiland terroriseerde
Maar wel netjes je helmpje op hequote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hele dag wheelies poppen hier op het eiland
Tis echt een bananenrepukoninkrijk he?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu achter israeli aan die waarschijnlijk de thaise nationaliteit hebben gekocht
ja.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tis echt een bananenrepukoninkrijk he?
gaat ze bloemschikken?quote:
Nee want het schikt niet.quote:
Nee niet dat helmpjequote:
Israel komt ze vast wel redden.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:28 schreef bitterbal het volgende:
ze gaan nu achter israeli aan die waarschijnlijk de thaise nationaliteit hebben gekocht
Die is volgens mij nu een echte volksheldin daar...quote:
incl bangalijst?quote:
Skrillexquote:
Ik zei toen al gekscherend in ESF dat het een favoriet was bij Vindicatquote:
Graag delen!quote:
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is volgens mij nu een echte volksheldin daar...
notedquote:
Waarom ben je dan ook buiten?quote:
Zet je airco aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu binnen, maar dat maakt weinig verschil.
Dorrekat.quote:
Gnorf.quote:
Je kunt ook gewoon aanbellen, Mo.quote:Helaas hebben we je pakket vandaag niet kunnen bezorgen.
Onze bezorger kon je pakket niet bezorgen omdat de bezorger geen toegang had tot, of er niemand opendeed op de opgegeven locatie.
We doen maximaal drie pogingen om je pakket te bezorgen. Lukt dat ook de laatste keer niet, neem dan contact met ons op. Zo voorkom je dat je pakket wordt teruggestuurd naar de verzender.
Geef vooral ook eventuele speciale instructies aan ons door. Laat ons bijvoorbeeld weten op welke plek rondom de woning de bezorger je pakket veilig mag achterlaten. Zo vergroot je de kans op een geslaagde bezorging.
PicNic belt mij meestal op als ze het niet kunnen vinden...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Of hij kan het adres niet vinden, net als de Picknick altijd.
Deze generatie houdt niet van bellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PicNic belt mij meestal op als ze het niet kunnen vinden...
Mofo.quote:
O ja, die weten natuurlijk niet wat het primaire doel is van een telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze generatie houdt niet van bellen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog maar 1 dag te gaan
Nee er komt nog een staartje aan in dezelfde kleur als de kopquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt de laatste dag ook echt de kont of komt er nog een afwerking achteraan?
quote:
Klaarblijkelijk wel.quote:
Hihiquote:
ik wel want pakketpuntquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Nu hebben jullie geen leuke hebbedingetjes
CherryMadquote:
Voor morgen nog even een donkerblauwequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog maar 1 dag te gaan
Paars gingen we voor toch[/quote][quote]quote:
quote:
Of zwartquote:
een adderstaartje?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee er komt nog een staartje aan in dezelfde kleur als de kop
ja zolang ze de endquote quote gebruikt wel... niet als ze de quote endquote gebruiktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |