SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als ie werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt handig zo'n verjaardagsplaatje.
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu ditquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | SyntaxError SyntaxError: Unexpected token '<', "<html> <h"... is not valid JSON at parse (<anonymous>) at packageData (ext:deno_fetch/22_body.js:421:14) at consumeBody (ext:deno_fetch/22_body.js:274:12) at __drainNextTickAndMacrotasks (ext:core/01_core.js:439:7) at async Object.default [as value] (https://esm.town/v/foqueville/my-first-val@44-main/new-file-5718.ts:4:21) at async mapped (ext:deno_http/00_serve.ts:360:18) |
Hee. Jij hier?quote:
Gaat een beetje boven mijn kennisquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu dit
[ code verwijderd ]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"
Het gaat heel goed met ons!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zien
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat een beetje boven mijn kennis
O dacht even de heeft een zonnesteekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met ons!
Tis je gegund, ouwe.quote:
quote:
@Citizen.Erasedquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?
Mijn verjaardag staat er inderdaad niet juist in: https://foqueville.nl/birthdays.json
Echt he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Oh lekker.quote:
Heb een paar minuten op het balkon geklooid maar vind het weer goed geweest. Wilde eigenlijk nog even naar het tuincentrum.quote:
Wat is dit nou weer voor Big Brother spulquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)le/9300000236764650/
ik wil deze...
ik zie filmpjes dat kinderen deze bij hun ouders rond laten rijden
China says helloquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
Dat ja. Eerste wat ik dacht...quote:
vroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Je moet je banden ook niet met je mond opblazenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
Fietsbanden zijn weer vol. Geen wonder dat ik mijn longen eruit hijg de laatste tijd.Vanavond even chillen bij vrienden die een BBQ geven (veganistisch dus ik eet eerst thuis hehe).
Heb al gezegd dat ik even kom chillen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je moet je banden ook niet met je mond opblazen![]()
Kom hier dan, ik heb wel echt vlees voor op de BBQ
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ontvoer je wel, probleem opgelost.
Snap ik. Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.
To be fair, de kangoeroe was er wel eerst.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
The odds of parachuting down and being attacked by kangaroo is very low, but never zero.
Bekijk deze YouTube-video
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrttttquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrtttt
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
dan gebruik jij gewoon een echte walky talkyquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.
Dat zou impliceren dat ik met mensen praat. Dat doe ik niet. Want mensen. Iewl.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gebruik jij gewoon een echte walky talky
Ja het voelt warmer, terwijl het op zich nog wel meevalt qua temperatuurquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
dat doen mijn huidige babyfoons ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.
heeft de groepsleider geen oranjevlaggetje op een hoge stok mee om aan de rugzak te bevestigen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was het Zuiderzeemuseum. Ben al een uur mijn groepje kwijt. Zal vanzelf wel weer komen.
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwen
de enquete in vorig topic over allemaal BNers waarvan er weinig bekend warenquote:
Dat moet je aan Stig vragen.quote:
Gewoon niet aanschaffen lijkt me makkelijker.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Internetsignaal blokkeren, faradaykooi er omheen bouwen
Jijquote:
Maar zo werkt probleem oplossen niet bij Nizziequote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon niet aanschaffen lijkt me makkelijker.
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo werkt probleem oplossen niet bij Nizzie
Het is gewoon een Chinese spybotquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.
Ik zag gewoon een leuk rollende camera met walky talky functie...waarmee je gezellig met je familie kan babbelen enzo.
Iedereen zit meteen drama te maken
maar maak van jullie probleem dan even lekker niet mijn probleemquote:
Misschien ben jij wel het probleemquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar maak van jullie probleem dan even lekker niet mijn probleem
ik zie gewoon een leuke gadget. geen enkel prbleemquote:
Ohquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enquete in vorig topic over allemaal BNers waarvan er weinig bekend waren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
een beetje security awareness is niet verkeerdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Heuj iedereen anders maakt er een probleem van.
Ik zag gewoon een leuk rollende camera met walky talky functie...waarmee je gezellig met je familie kan babbelen enzo.
Iedereen zit meteen drama te maken
ik heb deze maar dan in de beer versie, niet de hond... en die zenden al tijden gewoon beelden uit van hoe mijn voortuintje er uit ziet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje security awareness is niet verkeerd
ik heb ook wel chinese camera in huis, maar ik weet na analysr dat die niks naar huis communiceert
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:06 schreef Nizno het volgende:
Momenteel zien mensen geen ene bal trouwens want de screens zitten er voor
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ben een voetbal in elkaar aan het naaien
creabea hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor neefje!
Die wordt maandag 1
Heb al 2 andere ballen klaar
En deze dus bijna
Ja, van neefje wist ik, iets met slangquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Voor neefje!
Die wordt maandag 1
Heb al 2 andere ballen klaar
En deze dus bijna
Slang is ook bijna klaar natuurlijkquote:
is de kleur van vandaag al bepaald?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slang is ook bijna klaar natuurlijk
Van de 3 ballen was deze wel veruit het meeste werk
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slang is ook bijna klaar natuurlijk
Van de 3 ballen was deze wel veruit het meeste werk
Dus nog een jaar erbij??quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..
ik zou zeggen, maak die slang 2x zo lang
MAAR HOE LAATquote:Het is bijna zover! Mohamad is onderweg met je pakket.
Ben je niet thuis? Geen probleem. In dat geval bezorgen we je pakket bij de buren, laten we het achter op de door jou doorgegeven veilige plek rond je woning of proberen we het later nog eens.
Ik zie dat ie net 24,0 heeft aangetiktquote:
tussen nu en volgende week vrijdagquote:
Hij wordt nu al 1,50m +quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan is alles af en heb je een groot zwart gat om niks te doen..
ik zou zeggen, maak die slang 2x zo lang
Jaquote:
kan je volgend jaar in KLB een topic posten met "kut, mn slang is +3 meter lang"quote:
Ik had willen zeggen op je balkon, maar je gaat ze natuurlijk pas volgende week bouwen en de komende dagen gaat het regenenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk even bedenken waar ik straks die dozen van de Ikea ga neerzetten...
en die arme man kan er niets aan doenquote:
Ik denk gewoon in de woonkamer, Ik verwacht geen hele grote dozen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen op je balkon, maar je gaat ze natuurlijk pas volgende week bouwen en de komende dagen gaat het regenen
onder je bed leggen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk even bedenken waar ik straks die dozen van de Ikea ga neerzetten...
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk gewoon in de woonkamer, Ik verwacht geen hele grote dozen....
quote:1 × NÄMMARÖ
Tuinstoel
905.111.05
Breedte: 60 cm
Hoogte: 9 cm
Lengte: 68 cm
Gewicht: 9.25 kg
Geen ideequote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, van neefje wist ik, iets met slang![]()
Maar ja ik weet natuurlijk niet of je broer en schoonzus hem iets met voetbal meebrengen...
O ja ik moet dat straks ook nog naar boven dragen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |