SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Als ie werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:33 schreef Nattekat het volgende:
Wel echt handig zo'n verjaardagsplaatje.
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu ditquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | SyntaxError SyntaxError: Unexpected token '<', "<html> <h"... is not valid JSON at parse (<anonymous>) at packageData (ext:deno_fetch/22_body.js:421:14) at consumeBody (ext:deno_fetch/22_body.js:274:12) at __drainNextTickAndMacrotasks (ext:core/01_core.js:439:7) at async Object.default [as value] (https://esm.town/v/foqueville/my-first-val@44-main/new-file-5718.ts:4:21) at async mapped (ext:deno_http/00_serve.ts:360:18) |
Hee. Jij hier?quote:
Gaat een beetje boven mijn kennisquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Hij was ook al een paar dagen te vroeg met mijn verjaardag. En nu dit
[ code verwijderd ]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zienquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"
Het gaat heel goed met ons!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens uit de zon, het gaat niet goed met je zo te zien
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat een beetje boven mijn kennis
O dacht even de heeft een zonnesteekquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het gaat heel goed met ons!
Tis je gegund, ouwe.quote:
quote:
@Citizen.Erasedquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:44 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van wie is dat plaatje en de site 'foqueville.nl' dan?
Mijn verjaardag staat er inderdaad niet juist in: https://foqueville.nl/birthdays.json
Echt he.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Oh lekker.quote:
Heb een paar minuten op het balkon geklooid maar vind het weer goed geweest. Wilde eigenlijk nog even naar het tuincentrum.quote:
Wat is dit nou weer voor Big Brother spulquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)le/9300000236764650/
ik wil deze...
ik zie filmpjes dat kinderen deze bij hun ouders rond laten rijden
China says helloquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
Dat ja. Eerste wat ik dacht...quote:
vroemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Je moet je banden ook niet met je mond opblazenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
Fietsbanden zijn weer vol. Geen wonder dat ik mijn longen eruit hijg de laatste tijd.Vanavond even chillen bij vrienden die een BBQ geven (veganistisch dus ik eet eerst thuis hehe).
Heb al gezegd dat ik even kom chillen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Je moet je banden ook niet met je mond opblazen![]()
Kom hier dan, ik heb wel echt vlees voor op de BBQ
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik ontvoer je wel, probleem opgelost.
Snap ik. Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik vind het ook wel leuk om sommige mensen weer eens te zien.
To be fair, de kangoeroe was er wel eerst.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:40 schreef Nizno het volgende:
The odds of parachuting down and being attacked by kangaroo is very low, but never zero.
Bekijk deze YouTube-video
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrttttquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
ik wil deze...
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inbreuk op privacy doet brrrrrrrrrrtttt
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
dan gebruik jij gewoon een echte walky talkyquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met dat soort surveillance apparatuur.
Dat zou impliceren dat ik met mensen praat. Dat doe ik niet. Want mensen. Iewl.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gebruik jij gewoon een echte walky talky
Ja het voelt warmer, terwijl het op zich nog wel meevalt qua temperatuurquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Acht graden koeler dan gister maar het voelt smeriger aan.
Het probleem is meer dat er een hd camera in zit die alles naar het internet uitzendt.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid het ging mij niet om de AI enzo.... die functie zag ik net pas...
ik zag alleen maar een robotje waardoor je op afstand kon praten met degene in de kamer... net als een walky talky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |