Mijn pakketje lijkt ook vandaag niet te komen. Gaat lekker met de bezorgers.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee waar m'n pakketje is tralalala
Hoiquote:
omdat dat geld oplevertquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
ik moet de bouwkeuzes voor de studio in den haag doorgeven. als ik wil dat ze een wasmachine aansluiting maken naast de keuken kost dat 1300.
Waarom zo veel
Overgenomen door AI bot.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Het wachtwoord van mijn x account is aangepast.
Dat was ik zelf niet.
Genot
Is het ook best wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Ik vind het best benauwd buiten.
Mis je nix aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Het wachtwoord van mijn x account is aangepast.
Dat was ik zelf niet.
Genot
Nou. Snel rechttrekken danquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fan van accounts die in mijn naam gaan posten
Aparte enquête.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een enquete ingevuld. Kreeg ik eerst een reeks van namen te zien en bij ieder moest ik aangeven of ik die persoon kende of niet. Ik kende bij enkel de namen er twee (Loes Haverkort en Simone Kleinsma). Daarna weer diezelfde namen, maar dan ook met een foto erbij van die persoon, toen herkende ik Jip vd Toorn (uit WIDM) ook. Al die andere personen kende ik niet. Maar op basis van de foto's kreeg ik wel een beeld van waarom ik die personen niet ken (het leken me allemaal types uit programma's als oh oh cherso en ex on the beach en dat soort meuk).
klinkt als een extreem boeiende enquêtequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een enquete ingevuld. Kreeg ik eerst een reeks van namen te zien en bij ieder moest ik aangeven of ik die persoon kende of niet. Ik kende bij enkel de namen er twee (Loes Haverkort en Simone Kleinsma). Daarna weer diezelfde namen, maar dan ook met een foto erbij van die persoon, toen herkende ik Jip vd Toorn (uit WIDM) ook. Al die andere personen kende ik niet. Maar op basis van de foto's kreeg ik wel een beeld van waarom ik die personen niet ken (het leken me allemaal types uit programma's als oh oh cherso en ex on the beach en dat soort meuk).
Ja, het was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een extreem boeiende enquête
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een extreem boeiende enquête
Puur, melk of wit?quote:
herkenbaar, zo krijg ik ook een zooi enquêtes waarvan ik denk... het is maar goed dat er een vergoeding voor komt...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was echt fantastisch.
Maar ik kreeg er voor betaald, dus dat was ok. Ik weet al niet eens meer voor welk merk het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |