SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
nu staat er malware op je pc tegen cheats die een potentieel veiligheidsrisico vormt (die verder niet functioneert, want cheaters ingame)quote:
Ja datquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nu staat er malware op je pc tegen cheats die een potentieel veiligheidsrisico vormt (die verder niet functioneert, want cheaters ingame)
*Kijkt naar usernaamquote:
Dit is ook stiekem zijn nieuwe auto ipv een oopolquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onze stormchaser jongens. Helen Hunt.
Kort en pittig.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:36 schreef Wrapster het volgende:
Nou, dat was het... Pittig maar kort buitje
[ afbeelding ]
Geen flits flits flits?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:36 schreef Wrapster het volgende:
[ afbeelding ]
Kost jou niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Ja, nu regent het wel serieus hier
Zelfs hagel. Ik krijg deuken zo
Alleen maar en continue gerommel in de lucht. Is op de video alleen niet te zien.quote:
Ben benieuwd of hier nog iets gaat vallen, bui komt steeds later en wordt steeds zwakkerquote:
Daar hebben we de rechtermuisknop 'dempen opheffen' voorquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Alleen maar en continue gerommel in de lucht. Is op de video alleen niet te zien.
Hier ook. Beetje na 7.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier nog iets gaat vallen, bui komt steeds later en wordt steeds zwakker
Hier was het andersom.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hier nog iets gaat vallen, bui komt steeds later en wordt steeds zwakker
verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het andersom.
Het zou droog blijven.
Toen kwam er toch een klein buitje aan
En dat werd me een partijtje noodweer
Hoef ik in ieder geval niet naar boven te sprinten om alle ramen dicht te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het andersom.
Het zou droog blijven.
Toen kwam er toch een klein buitje aan
En dat werd me een partijtje noodweer
Bite mequote:
Fijn dat je niet eens meer een dagje naar het strand kunt tegenwoordig vanwege de klapjosti's die niet normaal kunnen doen. Eerst Scheveningen en nu beginnen ze ook op andere plekken.quote:In Zandvoort geldt tot en met zondag een noodverordening in het stationsgebied, op de middenboulevard en op het bijbehorende strand. De maatregel wordt genomen vanwege "incidenten met overlast, agressie en verstoring van de openbare orde", laat de gemeente vrijdag weten.
Tokkie's gonna tokkiequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je niet eens meer een dagje naar het strand kunt tegenwoordig vanwege de klapjosti's die niet normaal kunnen doen. Eerst Scheveningen en nu beginnen ze ook op andere plekken.
Weer van die mentaal uitgedaagden op dikkefietsen zekerquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je niet eens meer een dagje naar het strand kunt tegenwoordig vanwege de klapjosti's die niet normaal kunnen doen. Eerst Scheveningen en nu beginnen ze ook op andere plekken.
Wat is er mis met jullie land?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
erg eigenlijk dat die familienaam nog steeds gebruiktmisbruikt wordtquote:
Olievlek.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat onverwachtquote:
Nu al?quote:
Broccoli kapselsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer van die mentaal uitgedaagden op dikkefietsen zeker
En handtasjes.quote:
Heel gek, na 40 jaar wegkijken.quote:
Het escaleert nog wel een keer. Niet nu. Niet over een half jaar. Maar het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel gek, na 40 jaar wegkijken.
Misschien als we dit jaar weer niks doen, het volgend jaar beter is.
En alweer voorbij.quote:
Nope, ze zouden voor 10 uur komen zeiden ze en anders proberen ze het morgen weer dus het zal wel morgen worden. Wat er gebeurt als ze het niet kunnen bezorgen hebben ze niet gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, heb je je libelle pakketje al gehad?
quote:Goed nieuws! We zijn onderweg naar je en bezorgen je pakket voor 22.00 uur. Ben je niet thuis, geen punt! We bezorgen het pakket op de door jou aangegeven veilige plaats rondom je huis, bij je buren of we proberen het later opnieuw.
Heb genoeg verhalen gelezen over die bezorgert waar ze dan pas om 23.00 uur een keertje komen aankakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, ze zouden voor 10 uur komen zeiden ze en anders proberen ze het morgen weer dus het zal wel morgen worden. Wat er gebeurt als ze het niet kunnen bezorgen hebben ze niet gezegd.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb genoeg verhalen gelezen over die bezorgert waar ze dan pas om 23.00 uur een keertje komen aankakken
quote:
quote:Toevallig vorige week mijn eerste ervaring gehad met Dragonfly. Levering stond op de middag, savonds kwart voor 11 gaat de deurbel. Ik doe open ligt er een pakketje voor de deur en rijd er met luid muziek een vertrapte Volkswagen Passat mijn oprit af met 3 gastjes van een bepaalde laten we zeggen veel voorkomende etnische afkomst onder de pakketbezorgers.
Je pakketje wordt vandaag tussen 18:00 en 20:00 bezorgd" > Hele avond niks gezien, tot om 22:45 (!) ineens de bel ging. Had er graag iets van willen zeggen, maar voordat ik bij de deur was, reed de bezorger de straat alweer uit (pakketje lag gelukkig wel bij de deur).
Ik zeg wel dat ie het in de lift kan pleuren, dan haal ik hem wel op blote voeten op. Maar als het pakketje dan verragd is heb ik het niet kunnen weigeren.quote:
Ooit met BudBee gehad dat er een pakketje voor iemand anders in het geopende kluisje zat. Hier kwam ik pas thuis achter toen ik een ander product in het pakje vond..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Had ooit eens iets besteld via Budbee ofzo, die kwamen ook niet op het afgesproken tijdstip en zouden het in een kluisje in een winkel om de hoek leggen. Nou ja dat deden ze niet dus ging het pakketje retour afzender. Heel goed.
Ik zie dat het artikel nu bij Bol ook in de aanbieding is dus zal wel landelijk zijn, kak.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:19 schreef mschol het volgende:
ikheb gewoon pakketje bij bol besteld.. wordt bij een AH bezorgd morgen
Sowieso liever bij bol bestellen dan bij amazonquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat het artikel nu bij Bol ook in de aanbieding is dus zal wel landelijk zijn, kak.
Hier zijn er een paar nog niet boven gekomen helaas.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Zondag m'n dahliaknol gepoot, komen nu al groene puntjes uit de grondz'n derde zomer.
Ik had er destijds drie gekocht. Dit was de enige die het deed. In het najaar graaf ik hem weer uit en leg ik hem in de berging. Ik was hem dit jaar een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn er een paar nog niet boven gekomen helaas.
O dat is wel tof, hopelijk denk ik er morgen aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is de Champions league finale. Dat boeit lang niet iedereen, wat misschien wel interessant is, is dat voor de aftrap (die is om 18.00 uur) er een optreden van The Killers zal plaats vinden. Te zien op het open kanaal van Ziggo
Als ik het niet vergeet Mention ik je nog evenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel tof, hopelijk denk ik er morgen aan
ZUcht hopelijk wordt dat hele wk zo'n grote flop....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik hoorde vandaag dat ze tijdens het WK regelmatig een 3 minuten 'drinkpauze' hebben tijdens de wedstrijd.
zodat de amerikanen wel hun dosis reclame binnen krijgen
Zul je zien dat uitgerekend nu Nederland het WK wintquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZUcht hopelijk wordt dat hele wk zo'n grote flop....
Wie mentioned jou dan om mij te mentionen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet Mention ik je nog even
ik vroeg me net af of het bij jou ook doorwaaiweer was.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Het is nou niet bepaald doorwaaiweer achter die bui
Daar ga ik echt niet van uitquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat uitgerekend nu Nederland het WK wint
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie mentioned jou dan om mij te mentionen?
Echt he.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
Zo het is meteen afgekoeld naar 18 graden buiten.
Jep, het klaart hier op.quote:
Somebody told you?quote:
Oh stop it youquote:
Ja, en misschien ook te zien op bijvoorbeeld de Belg of de Duitser, maar van Ziggo ben ik zekerquote:
I'M THE MAAAAANquote:
Ik ben van '73. Fantastische jeugd gehad en ja nu. Ik laat me maar niet gek maken. Prima leef voor mij op R'damquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn te laat geboren, Q. We hadden kunnen pieken in de jaren 60 en 70.
22 nogquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
Moet je nog een week wachten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trek en trees van de Ikea. Morgen als het goed is heb ik ze. Vrijdag worden ze in elkaar gezet
We hadden boomers kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn te laat geboren, Q. We hadden kunnen pieken in de jaren 60 en 70.
Ja, ik moet ook gewoon werken. Die week er op ben ik vrij, dus kan ik er volop van genieten..quote:
welke ist geworden?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trek en trees van de Ikea. Morgen als het goed is heb ik ze. Vrijdag worden ze in elkaar gezet
netjes!!!quote:
Mèt een pensioenquote:
50 graden hier en plakkerigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Beetje kopervet erbij, maakt hij nooit weer lawaai.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:23 schreef Ama het volgende:
Jezus mijn ventilator maakt echt steeds meer lawaai.
En doet die het ook niet meer zeker hahaatjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:30 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Beetje kopervet erbij, maakt hij nooit weer lawaai.
Nee hoor, als nooit tevorenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En doet die het ook niet meer zeker hahaatjes.
Als die het nog een paar maanden vol kan houden is het goed. Wil toch een stille ventilator hebben.quote:
Met kopervet langer dan het einde van het universumquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als die het nog een paar maanden vol kan houden is het goed. Wil toch een stille ventilator hebben.
quote:Nieuwe trein tussen Amsterdam en Parijs, reis via Gent duurt zeven uur
Is het niet beter het er gewoon omheen te wikkelen denk ik dan..quote:
Het is gewoon lekker wrap, lekker tastic, das gewoon goeien handelquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is het niet beter het er gewoon omheen te wikkelen denk ik dan..
Maar Gelukkig accepteren ze wel Pokemon kaarten en knikkers.
Lekkere vulling maakt de wrapquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon lekker wrap, lekker tastic, das gewoon goeien handel
Wanhopige vrouwen beste vrouwen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van iemand die ik in een andere app geghost heb![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
@:esf1gamer ik ben nu bij:Ik ga niks verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mja, ik ga echt niet zomaar ghosten, want uiteindelijk ben ik heel erg van mening dat iemand via een chat niet goed over kan komen. Of het moet echt duidelijk zijn dat er geen match is. Als ze wanhopig was, was dit niet gebeurdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanhopige vrouwen beste vrouwen.
Ohw, ik dacht dat dit wel door de brievenbus had gekund, verplicht thuisblijven morgenquote:Gegevens
Gewicht: 1,38 kg
Details: 22,5 x 4,6 x 38 cm
wat heb je nu weer besteld?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat dit wel door de brievenbus had gekund, verplicht thuisblijven morgen
Serena is wel een stuk leuker met normale kleding en los haar.quote:
Deze keer niet.quote:
Ze blijft een secreet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Serena is wel een stuk leuker met normale kleding en los haar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:30 schreef Karzai het volgende:
kee problemen met de hypotheek denk dat dit hok moet gaan verkopen
ik werk gewoon bij de kringloop hoor en er zijn grenzenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:32 schreef mschol het volgende:
dacht dat het bij jou wel in kannen en kruiken was @:karzai
Nou vooral geen overhaaste beslissingen maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:57 schreef Karzai het volgende:
grootste probleem is nu waar ik naartoe ga,denk dat ik minimaal 4 ton heb na de verkoop
iemand iedeen?
Eerst nog een biertje of zes, en dán pas overhaaste beslissingen maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou vooral geen overhaaste beslissingen maken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst nog een biertje of zes, en dán pas overhaaste beslissingen maken.
Nee, ik heb nog 2 boeken over Chernobyl te lezen.quote:
...glitters.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wazzaaaaaapquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:09 schreef Ama het volgende:
Oeh over een weekje is Scary Movie in de bioscoop. Kan vanaf maandag pas kaartjes kopen dus weet nog niet welke dag wij gaan.
Ik kom niet op een woord, weet jij vast welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Uhm.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik kom niet op een woord, weet jij vast wel
Niet de substantie/dichtheid/structuur van een materiaal maar ?
Viscositeit? Ductiliteit?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je bv. zegt dat het ene materiaal smeuïger is dan het andere
Massa?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je bv. zegt dat het ene materiaal smeuïger is dan het andere
Mijn youtube algoritme net:quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Het pakket is niet bezorgd omdat er niemand opendeed.
Ik die hier gewoon op de bank zit
Maar als het goed is, kunnen we vannacht wel goed slapen.quote:
Maar deed je open?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik slaap sowieso wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar als het goed is, kunnen we vannacht wel goed slapen.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:24 schreef mschol het volgende:
actie en sensatie gemist op werk vandaag
oa een ambu geweest
Ik heb net wel even een dutje gedaan van vijf minuten maar ik had de bel wel gehoord denk ik. En ze hebben de buren dus ook niet geprobeerd.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder nog wel meer gebeurd maar dat maakt de komende weken even spannendmentions en alerts staan uit, pm/dm mij
volgens mij krijg je als ze gaan rijden wel een beter tijdvakquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik ga er morgen ook niet de hele dag op zitten wachten natuurlijk. Ze hebben ook geen tijdvak ofzo. Het is van "Joe we kunnen tot tien uur langskomen". Anders gaat het maar terug. Kan er ook niks aan doen dat het zo'n gare bezorgdienst is.
Nope. Om half drie kreeg ik de laatste update.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij krijg je als ze gaan rijden wel een beter tijdvak
Van Haren meestal.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
waar kopen jullie je schoenen?
ik moet eigenlijk minimaal 2 paar hebben
simpel model, wel goed stevig en ik loop veel op een werkdag.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]Niet heel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder nog wel meer gebeurd maar dat maakt de komende weken even spannend
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Koop Nike SB's homey.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
i stand correctedquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope. Om half drie kreeg ik de laatste update.
waar heb je je vorige schoenen gekocht?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
Overal en nergens eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
nee, weten wel waardoor het oa is gebeurd en dat ligt gelukkig buiten werkquote:
quote:
Zo'n handstomer. Ik heb een hekel aan strijken maar draag wel veel bloesjes. Dus als ik dan de ergste kreukels bij de kraagjes eruit kan krijgen zou het fijn zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wat heb je in de bestelling, @:CherryLips?
Preppy look ++ !!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n handstomer. Ik heb een hekel aan strijken maar draag wel veel bloesjes. Dus als ik dan de ergste kreukels bij de kraagjes eruit kan krijgen zou het fijn zijn.
random online shop die een bepaald model en maat nog hadden liggen, bijna niet te vinden toen alquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nike rommel duur en is zo afgetrapt bij mij op werk
Kwaliteitsbezorger dusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Overal en nergens, wel vaak bij de fabrikant zelf (Adidas, Puma, Reebok), soms ook wel bij de Wehkamp of Zalando, een enkele keer bij bol als die een goede aanbieding hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
Kun je die niet gewoon opnieuw bestellen bij bol met 'Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis', en die van de amazon lekker terug laten sturenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n handstomer. Ik heb een hekel aan strijken maar draag wel veel bloesjes. Dus als ik dan de ergste kreukels bij de kraagjes eruit kan krijgen zou het fijn zijn.
Dan heb ik er zo twee. Ik wacht even af.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon opnieuw bestellen bij bol met 'Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis', en die van de amazon lekker terug laten sturen
Met budbee heb ik volgens mij geen ervaring, denk niet dat die hier leveren?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat gezeik toen met budbee was ook via Bol trouwens dus die is ook niet heilig.
Die heb ik ook sinds vorig jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Goeie wandelschoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nike rommel duur en is zo afgetrapt bij mij op werk
Dat lijkt me niet in Nederland . Welke land is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:36 schreef Wrapster het volgende:
[ afbeelding ]
goeie reminder om daar even naar te kijken inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goeie wandelschoenen?
Lowa ofzo is prima, gaat wel even mee, al ligt dat ook aan je voeten.
Vriendlief loopt de zolen na anderhalf jaar al scheef en ik doe er makkelijk enkele jaren meer mee.
Nou bedanktquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in Nederland . Welke land is dat?
Hadden zij hier ook zo bui die voorbij kwam waaien, mooi gezicht wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nou bedankt![]()
Gewoon in Noordbroek vanuit eigen voordeur
O daar zit je mooi, ben ook een keer in Brugge geweest. Mooi daarquote:
Hey Floryquote:
quote:
En wat had je als hoofdgerechtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ja hoi terugquote:
Hey Nielsquote:
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ik zou dat ook wel lusten hoor iedere dag friet, alleen maak ik ze zelf van de cafetaria vind ik het nooit zo lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
POLLquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
Irritant is datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:07 schreef Ama het volgende:
Week geleden huur betaald. Krijg ik nu een brief of ik de huur deze maand even over wil maken.
Ouderwets daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Ik krijg dat standaard iedere maand voor m'n waterrekening terwijl het per automatische afschrijving gaat
Ik kreeg wel even een hartverzakking.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Ik krijg dat standaard iedere maand voor m'n waterrekening terwijl het per automatische afschrijving gaat
Dat hart zet je zo weer recht met behulp van een waterpas.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:07 schreef Ama het volgende:
Week geleden huur betaald. Krijg ik nu een brief of ik de huur deze maand even over wil maken.
waterrekening per maand?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
van water?quote:
omdat ze bang zijn dat mensen daar anders niet betalenquote:
Geen idee. Maar was in Malta ook al zo, dus weet na +16 jaar niet beterquote:
Vroeger, Q. VROEGAHquote:
In het criminele circuit?quote:
@bitterbal, kom er maar inquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het criminele circuit?
Hey Fuckiequote:
Bwehehehe.quote:
dat zou ik wel bijzonder vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het criminele circuit?
Misschien ben jij stiekem wel een baas in de onderwereld. Verberg je dat gewoon heel goed hierquote:
ik stuur @bitterbal aan bedoel je?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien ben jij stiekem wel een baas in de onderwereld. Verberg je dat gewoon heel goed hier
quote:
Niks is te gek hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien ben jij stiekem wel een baas in de onderwereld. Verberg je dat gewoon heel goed hier
Of zij jou. Moeten we haar La Reina de l'este noemen en zo.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bitterbal is haar code naam natuurlijk. We mogen haar echte naam niet weten want dan worden we vermoord.
Mijn pakketje lijkt ook vandaag niet te komen. Gaat lekker met de bezorgers.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee waar m'n pakketje is tralalala
Hoiquote:
omdat dat geld oplevertquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:29 schreef bitterbal het volgende:
ik moet de bouwkeuzes voor de studio in den haag doorgeven. als ik wil dat ze een wasmachine aansluiting maken naast de keuken kost dat 1300.
Waarom zo veel
Overgenomen door AI bot.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Het wachtwoord van mijn x account is aangepast.
Dat was ik zelf niet.
Genot
Is het ook best wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Ik vind het best benauwd buiten.
Mis je nix aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Het wachtwoord van mijn x account is aangepast.
Dat was ik zelf niet.
Genot
Nou. Snel rechttrekken danquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben toch geen fan van accounts die in mijn naam gaan posten
Aparte enquête.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een enquete ingevuld. Kreeg ik eerst een reeks van namen te zien en bij ieder moest ik aangeven of ik die persoon kende of niet. Ik kende bij enkel de namen er twee (Loes Haverkort en Simone Kleinsma). Daarna weer diezelfde namen, maar dan ook met een foto erbij van die persoon, toen herkende ik Jip vd Toorn (uit WIDM) ook. Al die andere personen kende ik niet. Maar op basis van de foto's kreeg ik wel een beeld van waarom ik die personen niet ken (het leken me allemaal types uit programma's als oh oh cherso en ex on the beach en dat soort meuk).
klinkt als een extreem boeiende enquêtequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren een enquete ingevuld. Kreeg ik eerst een reeks van namen te zien en bij ieder moest ik aangeven of ik die persoon kende of niet. Ik kende bij enkel de namen er twee (Loes Haverkort en Simone Kleinsma). Daarna weer diezelfde namen, maar dan ook met een foto erbij van die persoon, toen herkende ik Jip vd Toorn (uit WIDM) ook. Al die andere personen kende ik niet. Maar op basis van de foto's kreeg ik wel een beeld van waarom ik die personen niet ken (het leken me allemaal types uit programma's als oh oh cherso en ex on the beach en dat soort meuk).
Ja, het was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een extreem boeiende enquête
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt als een extreem boeiende enquête
Puur, melk of wit?quote:
herkenbaar, zo krijg ik ook een zooi enquêtes waarvan ik denk... het is maar goed dat er een vergoeding voor komt...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, het was echt fantastisch.
Maar ik kreeg er voor betaald, dus dat was ok. Ik weet al niet eens meer voor welk merk het was.
Gaat het?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! BOEIEND! INTERESSANT! BOEIEND! BOEIEND!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |