POLLquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
Irritant is datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:07 schreef Ama het volgende:
Week geleden huur betaald. Krijg ik nu een brief of ik de huur deze maand even over wil maken.
Ouderwets daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Ik krijg dat standaard iedere maand voor m'n waterrekening terwijl het per automatische afschrijving gaat
Ik kreeg wel even een hartverzakking.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Ik krijg dat standaard iedere maand voor m'n waterrekening terwijl het per automatische afschrijving gaat
Dat hart zet je zo weer recht met behulp van een waterpas.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:07 schreef Ama het volgende:
Week geleden huur betaald. Krijg ik nu een brief of ik de huur deze maand even over wil maken.
waterrekening per maand?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
van water?quote:
omdat ze bang zijn dat mensen daar anders niet betalenquote:
Geen idee. Maar was in Malta ook al zo, dus weet na +16 jaar niet beterquote:
Vroeger, Q. VROEGAHquote:
In het criminele circuit?quote:
@bitterbal, kom er maar inquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het criminele circuit?
Hey Fuckiequote:
Bwehehehe.quote:
dat zou ik wel bijzonder vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het criminele circuit?
Misschien ben jij stiekem wel een baas in de onderwereld. Verberg je dat gewoon heel goed hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |