O daar zit je mooi, ben ook een keer in Brugge geweest. Mooi daarquote:
Hey Floryquote:
quote:
En wat had je als hoofdgerechtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ja hoi terugquote:
Hey Nielsquote:
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ik zou dat ook wel lusten hoor iedere dag friet, alleen maak ik ze zelf van de cafetaria vind ik het nooit zo lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
POLLquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
Irritant is datquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:07 schreef Ama het volgende:
Week geleden huur betaald. Krijg ik nu een brief of ik de huur deze maand even over wil maken.
Ouderwets daar.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Irritant is dat![]()
Ik krijg dat standaard iedere maand voor m'n waterrekening terwijl het per automatische afschrijving gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |