klapousiusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Als je vroeger bij SimCity te vaak ROSEBUD had gebruikt of wat was het codewoord ook alweer?
Dat was toch bij de simsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Als je vroeger bij SimCity te vaak ROSEBUD had gebruikt of wat was het codewoord ook alweer?
Maar als die als vlakke plaat horizontaal als afdakje dient komt die hagel harder aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een glazen deur van veiligheidsglas, hij staat al een jaar of 20 buiten geloof ik.
Nee SimCity op MS DOS. Nog voor jullie tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch bij de sims
En klapaucius
Nee schuin neerzetten natuurlijk, ik heb toch niks om hem op te laten rusten aan de andere kant.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als die als vlakke plaat horizontaal als afdakje dient komt die hagel harder aan
screw you!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee SimCity op MS DOS. Nog voor jullie tijd.
Oh sweet summer child.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
screw you!
ik speelde pong op de tv jonguh
Ik zat al te zoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eh?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben slecht in jagen.
Heb mezelf helemaal klemgereden net ten zuiden van het lijntje
Wel mooi uitzicht.
A plague upon thee.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef Barbusse het volgende:
Ondertussen stralende zon en een mild zeebriesje hier
Rosebud - gives you 1,000$quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging je stormchasen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben slecht in jagen.
Heb mezelf helemaal klemgereden net ten zuiden van het lijntje
Wel mooi uitzicht.
Ohquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stap de volgende keer gewoon uit als je een foto wilt maken lamme takquote:
Dan is ie echt een natte kat.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stap de volgende keer gewoon uit als je een foto wilt maken lamme tak
"HELICOPTER ONE REPORTING HEAVY TRAFFIC."quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Dan had ik een verkeersplein gemaakt bestaande uit tien kavels en had je er voortdurend van die helikopters bovenhangen omdat het helemaal vastliep. Genieten.
Dan word ik natquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stap de volgende keer gewoon uit als je een foto wilt maken lamme tak
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is ie echt een natte kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |