'Vroeger was alles beter'TMquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wat wij niet gaan krijgen want de fucking boomers hebben alles op gemaakt.
regenjasje er overquote:
okquote:
Even een afdakje bouwenquote:
Ik heb nog wel een glazen plaat staan maar die kan ik er niet mooi overheen zetten.quote:
Ja.quote:
Als het goed hagelt is een glasplaat denk ik ook geen heel goed ideequote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een glazen plaat staan maar die kan ik er niet mooi overheen zetten.
Het is een glazen deur van veiligheidsglas, hij staat al een jaar of 20 buiten geloof ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het goed hagelt is een glasplaat denk ik ook geen heel goed idee
We zijn te laat geboren, Q. We hadden kunnen pieken in de jaren 60 en 70.quote:
Letterlijk hagelslag.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het goed hagelt is een glasplaat denk ik ook geen heel goed idee
Bij mij ouders weer helemaal geen hagelquote:
klapousiusquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Als je vroeger bij SimCity te vaak ROSEBUD had gebruikt of wat was het codewoord ook alweer?
Dat was toch bij de simsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
Als je vroeger bij SimCity te vaak ROSEBUD had gebruikt of wat was het codewoord ook alweer?
Maar als die als vlakke plaat horizontaal als afdakje dient komt die hagel harder aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een glazen deur van veiligheidsglas, hij staat al een jaar of 20 buiten geloof ik.
Nee SimCity op MS DOS. Nog voor jullie tijd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was toch bij de sims
En klapaucius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |