Dan ga ik de tuin maar weer sproeien.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Irritant is dat altijdkeek wel uit naar een flinke plensbui, nu mogelijk pas vanavond.
Hier is het ook 'afgekoeld' naar 26 graden, alleen is de luchtvochtigheid omhoog geschoten dus wordt er niet echt beter opquote:
Hier lijkt die ook weer de noordelijke route bij het Hollands Diep te pakken en Dordt te verzuipenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgens buienradar gaat de bui keurig om de Gelderse Vallei heen. Tnx Rijn.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:11 schreef Ama het volgende:
Oh mijn lamp bij de voordeur is zelfs geactiveerd nu omdat het zo donker is.
Het waait en rommelt welquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:08 schreef STING het volgende:
[..]
Irritant is dat altijdkeek wel uit naar een flinke plensbui, nu mogelijk pas vanavond.
Nee joh.quote:
Jawel moet. Eeuwig leven lijkt me echt dodelijk saai. Kan je echt nooit met pensioen.quote:
Plantj0ns binnen gezet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hele terras is hier vernietigd schijnbaar. Flinke hagel en keiharde wind even. Een minuutje maar, maar geen biertje op het terras strakkies helaas
Oefquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het hele terras is hier vernietigd schijnbaar. Flinke hagel en keiharde wind even. Een minuutje maar, maar geen biertje op het terras strakkies helaas
RIP m'n clematisquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oef
Ja het was echt flinke hagel hoor
Pensioen? Wat is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel moet. Eeuwig leven lijkt me echt dodelijk saai. Kan je echt nooit met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |