Ik zeg wel dat ie het in de lift kan pleuren, dan haal ik hem wel op blote voeten op. Maar als het pakketje dan verragd is heb ik het niet kunnen weigeren.quote:
Ooit met BudBee gehad dat er een pakketje voor iemand anders in het geopende kluisje zat. Hier kwam ik pas thuis achter toen ik een ander product in het pakje vond..quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:15 schreef CherryLips het volgende:
Had ooit eens iets besteld via Budbee ofzo, die kwamen ook niet op het afgesproken tijdstip en zouden het in een kluisje in een winkel om de hoek leggen. Nou ja dat deden ze niet dus ging het pakketje retour afzender. Heel goed.
Ik zie dat het artikel nu bij Bol ook in de aanbieding is dus zal wel landelijk zijn, kak.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:19 schreef mschol het volgende:
ikheb gewoon pakketje bij bol besteld.. wordt bij een AH bezorgd morgen
Sowieso liever bij bol bestellen dan bij amazonquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie dat het artikel nu bij Bol ook in de aanbieding is dus zal wel landelijk zijn, kak.
Hier zijn er een paar nog niet boven gekomen helaas.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Zondag m'n dahliaknol gepoot, komen nu al groene puntjes uit de grondz'n derde zomer.
Ik had er destijds drie gekocht. Dit was de enige die het deed. In het najaar graaf ik hem weer uit en leg ik hem in de berging. Ik was hem dit jaar een beetje vergeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn er een paar nog niet boven gekomen helaas.
O dat is wel tof, hopelijk denk ik er morgen aanquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen is de Champions league finale. Dat boeit lang niet iedereen, wat misschien wel interessant is, is dat voor de aftrap (die is om 18.00 uur) er een optreden van The Killers zal plaats vinden. Te zien op het open kanaal van Ziggo
Als ik het niet vergeet Mention ik je nog evenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat is wel tof, hopelijk denk ik er morgen aan
ZUcht hopelijk wordt dat hele wk zo'n grote flop....quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:29 schreef Nizno het volgende:
ik hoorde vandaag dat ze tijdens het WK regelmatig een 3 minuten 'drinkpauze' hebben tijdens de wedstrijd.
zodat de amerikanen wel hun dosis reclame binnen krijgen
Zul je zien dat uitgerekend nu Nederland het WK wintquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ZUcht hopelijk wordt dat hele wk zo'n grote flop....
Wie mentioned jou dan om mij te mentionen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet Mention ik je nog even
ik vroeg me net af of het bij jou ook doorwaaiweer was.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Het is nou niet bepaald doorwaaiweer achter die bui
Daar ga ik echt niet van uitquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je zien dat uitgerekend nu Nederland het WK wint
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie mentioned jou dan om mij te mentionen?
Echt he.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
Zo het is meteen afgekoeld naar 18 graden buiten.
Jep, het klaart hier op.quote:
Somebody told you?quote:
Oh stop it youquote:
Ja, en misschien ook te zien op bijvoorbeeld de Belg of de Duitser, maar van Ziggo ben ik zekerquote:
I'M THE MAAAAANquote:
Ik ben van '73. Fantastische jeugd gehad en ja nu. Ik laat me maar niet gek maken. Prima leef voor mij op R'damquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn te laat geboren, Q. We hadden kunnen pieken in de jaren 60 en 70.
22 nogquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
Moet je nog een week wachten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trek en trees van de Ikea. Morgen als het goed is heb ik ze. Vrijdag worden ze in elkaar gezet
We hadden boomers kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn te laat geboren, Q. We hadden kunnen pieken in de jaren 60 en 70.
Ja, ik moet ook gewoon werken. Die week er op ben ik vrij, dus kan ik er volop van genieten..quote:
welke ist geworden?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trek en trees van de Ikea. Morgen als het goed is heb ik ze. Vrijdag worden ze in elkaar gezet
netjes!!!quote:
Mèt een pensioenquote:
50 graden hier en plakkerigquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |