quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef Ama het volgende:
@:esf1gamer ik ben nu bij:Ik ga niks verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Mja, ik ga echt niet zomaar ghosten, want uiteindelijk ben ik heel erg van mening dat iemand via een chat niet goed over kan komen. Of het moet echt duidelijk zijn dat er geen match is. Als ze wanhopig was, was dit niet gebeurdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanhopige vrouwen beste vrouwen.
Ohw, ik dacht dat dit wel door de brievenbus had gekund, verplicht thuisblijven morgenquote:Gegevens
Gewicht: 1,38 kg
Details: 22,5 x 4,6 x 38 cm
wat heb je nu weer besteld?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat dit wel door de brievenbus had gekund, verplicht thuisblijven morgen
Serena is wel een stuk leuker met normale kleding en los haar.quote:
Deze keer niet.quote:
Ze blijft een secreet.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Serena is wel een stuk leuker met normale kleding en los haar.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:30 schreef Karzai het volgende:
kee problemen met de hypotheek denk dat dit hok moet gaan verkopen
ik werk gewoon bij de kringloop hoor en er zijn grenzenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:32 schreef mschol het volgende:
dacht dat het bij jou wel in kannen en kruiken was @:karzai
Nou vooral geen overhaaste beslissingen maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:57 schreef Karzai het volgende:
grootste probleem is nu waar ik naartoe ga,denk dat ik minimaal 4 ton heb na de verkoop
iemand iedeen?
Eerst nog een biertje of zes, en dán pas overhaaste beslissingen maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou vooral geen overhaaste beslissingen maken.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst nog een biertje of zes, en dán pas overhaaste beslissingen maken.
Nee, ik heb nog 2 boeken over Chernobyl te lezen.quote:
...glitters.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eerst nog een biertje of zes, en dán pas overhaaste beslissingen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |