Wat is er mis met jullie land?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je niet eens meer een dagje naar het strand kunt tegenwoordig vanwege de klapjosti's die niet normaal kunnen doen. Eerst Scheveningen en nu beginnen ze ook op andere plekken.
erg eigenlijk dat die familienaam nog steeds gebruiktmisbruikt wordtquote:
Olievlek.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je niet eens meer een dagje naar het strand kunt tegenwoordig vanwege de klapjosti's die niet normaal kunnen doen. Eerst Scheveningen en nu beginnen ze ook op andere plekken.
wat onverwachtquote:
Nu al?quote:
Broccoli kapselsquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer van die mentaal uitgedaagden op dikkefietsen zeker
En handtasjes.quote:
Heel gek, na 40 jaar wegkijken.quote:
Het escaleert nog wel een keer. Niet nu. Niet over een half jaar. Maar het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel gek, na 40 jaar wegkijken.
Misschien als we dit jaar weer niks doen, het volgend jaar beter is.
En alweer voorbij.quote:
Nope, ze zouden voor 10 uur komen zeiden ze en anders proberen ze het morgen weer dus het zal wel morgen worden. Wat er gebeurt als ze het niet kunnen bezorgen hebben ze niet gezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, heb je je libelle pakketje al gehad?
quote:Goed nieuws! We zijn onderweg naar je en bezorgen je pakket voor 22.00 uur. Ben je niet thuis, geen punt! We bezorgen het pakket op de door jou aangegeven veilige plaats rondom je huis, bij je buren of we proberen het later opnieuw.
Heb genoeg verhalen gelezen over die bezorgert waar ze dan pas om 23.00 uur een keertje komen aankakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nope, ze zouden voor 10 uur komen zeiden ze en anders proberen ze het morgen weer dus het zal wel morgen worden. Wat er gebeurt als ze het niet kunnen bezorgen hebben ze niet gezegd.
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb genoeg verhalen gelezen over die bezorgert waar ze dan pas om 23.00 uur een keertje komen aankakken
quote:
quote:Toevallig vorige week mijn eerste ervaring gehad met Dragonfly. Levering stond op de middag, savonds kwart voor 11 gaat de deurbel. Ik doe open ligt er een pakketje voor de deur en rijd er met luid muziek een vertrapte Volkswagen Passat mijn oprit af met 3 gastjes van een bepaalde laten we zeggen veel voorkomende etnische afkomst onder de pakketbezorgers.
Je pakketje wordt vandaag tussen 18:00 en 20:00 bezorgd" > Hele avond niks gezien, tot om 22:45 (!) ineens de bel ging. Had er graag iets van willen zeggen, maar voordat ik bij de deur was, reed de bezorger de straat alweer uit (pakketje lag gelukkig wel bij de deur).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |