Met budbee heb ik volgens mij geen ervaring, denk niet dat die hier leveren?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat gezeik toen met budbee was ook via Bol trouwens dus die is ook niet heilig.
Die heb ik ook sinds vorig jaarquote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n handstomer. Ik heb een hekel aan strijken maar draag wel veel bloesjes. Dus als ik dan de ergste kreukels bij de kraagjes eruit kan krijgen zou het fijn zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
Goeie wandelschoenen?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
nike rommel duur en is zo afgetrapt bij mij op werk
Dat lijkt me niet in Nederland . Welke land is dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:36 schreef Wrapster het volgende:
Nou, dat was het... Pittig maar kort buitje
[ afbeelding ]
goeie reminder om daar even naar te kijken inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Goeie wandelschoenen?
Lowa ofzo is prima, gaat wel even mee, al ligt dat ook aan je voeten.
Vriendlief loopt de zolen na anderhalf jaar al scheef en ik doe er makkelijk enkele jaren meer mee.
Nou bedanktquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in Nederland . Welke land is dat?
Hadden zij hier ook zo bui die voorbij kwam waaien, mooi gezicht wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:06 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Nou bedankt![]()
Gewoon in Noordbroek vanuit eigen voordeur
O daar zit je mooi, ben ook een keer in Brugge geweest. Mooi daarquote:
Hey Floryquote:
quote:
En wat had je als hoofdgerechtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ja hoi terugquote:
Hey Nielsquote:
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:26 schreef Haags het volgende:
[..]heel gezond, een patat mayo, broodje frikadelspeciaal en een kaassoufle
Ik zou dat ook wel lusten hoor iedere dag friet, alleen maak ik ze zelf van de cafetaria vind ik het nooit zo lekkerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:35 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
lol. Wij hebben op de klus een gratis frietkar op dinsdag en vrijdag, Verder eet ik gezond, maar je hebt mensen die dat dan elke dag doen want de rest van de week staan ze er ook.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:55 schreef Nattekat het volgende:
Ramen opengedaan ter ventilatie en ik word meteen weer aangevallen door de pollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |