Dozen alvast uitpakken scheelt vast al ruimte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet eigenlijk even bedenken waar ik straks die dozen van de Ikea ga neerzetten...
Ohja ik moet nog bank en matras bestellenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een businesspoint van Ikea, zo compact mogelijke dozen
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdagingquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik moet nog bank en matras bestellen
Dat zullen wel iets grotere dozen worden
Uit het raam gooien toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdaging
Ja ik zag dat ik die meteen kon laten meenemen weerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matrassen valt wel mee, die zijn vacuüm opgerold, oude matrassen wegkrijgen is een grotere uitdaging
heb ik vorig jaar idd veel lol mee gehad. Eerst dubbel gevouwen, daarna oprollen... toen proberen om het touw dat ik er onder had gelegd goed vast te knopen....quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, als je het laat bezorgen kun je de oude natuurlijk laten meenemenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ik die meteen kon laten meenemen weer
Maar er stond ook iets over andere dingen (bank bijvoorbeeld) maar ik kon alleen het matras selecteren
Ja ik heb pocketvering, dat krijg je echt met geen mogelijkheid meer opgeroldquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar idd veel lol mee gehad. Eerst dubbel gevouwen, daarna oprollen... toen proberen om het touw dat ik er onder had gelegd goed vast te knopen....
met pocketvering lukt je dat idd nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb pocketvering, dat krijg je echt met geen mogelijkheid meer opgeroldHeb ze wel dubbelgevouwen en met een touw vastgeknoopt, daarna in een plastic zak gestopt (bij de Ikea meegekregen). Nu alleen nog wegbrengen ...
Ik moet ook nog het oude hoofdboard uit elkaar halen, dat is ook een creatief knutselwerk van balken, platen en laminaat wat ik destijds zelf had gemaakt, gaat ook nog een leuke bezigheidstherapie wordenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
met pocketvering lukt je dat idd niet![]()
Mijn pa moest nog zooi vanaf mijn zus naar de stort brengen dus had gezegd dat hij dan eerst even hier langs moest komen ... kon dat pakketje mooi mee
ik hoor het al, je hebt jezelf voorzien van goeie projectjesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet ook nog het oude hoofdboard uit elkaar halen, dat is ook een creatief knutselwerk van balken, platen en laminaat wat ik destijds zelf had gemaakt, gaat ook nog een leuke bezigheidstherapie worden
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, als je het laat bezorgen kun je de oude natuurlijk laten meenemenIk heb ze in de winkel gehaald, daar kun je ze ook wel inleveren maar dat is meer gedoe dan naar de milieustraat rijden
Die matrassen zullen al lastig zijn qua gewicht ja, die bank zal al wel grotendeels gemonteerd zijn dus dat gaat je sowieso al niet in je eentje lukken, ook je vader nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Sowieso zal ik mijn vaders hulp nodig hebben
Ik kan natuurlijk niet zelf met matrassen en een bank gaan sjouwen
Dank je opaquote:
Martine komt het brengen?quote:
Staat geen naam bij. Maar meestal is het een arabisch getinte man, wat ik kan zien via de videodeurbelquote:
Hier mogen ze ook wel even opschieten, ik wil gaan wandelenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
"We zijn er bijna"
We staan zo voor je deur met je pakket
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat geen naam bij. Maar meestal is het een arabisch getinte man, wat ik kan zien via de videodeurbel
Ik heb een keer m'n vader beneden laten staan omdat er zo vaak willekeurig aangebeld wordt dat ik niet eens meer open doe als ik niemand verwachtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vaak zijn ze hier ook zo supergeduldig dat ze bij iedereen in het gebouw aanbellen als de eigenlijke ontvanger niet thuis is. Zodat ik niet eens kan zien wie er beneden staat...![]()
![]()
![]()
Oepsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 15:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n vader beneden laten staan omdat er zo vaak willekeurig aangebeld wordt dat ik niet eens meer open doe als ik niemand verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |