Zet je airco aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu binnen, maar dat maakt weinig verschil.
Dorrekat.quote:
Gnorf.quote:
Je kunt ook gewoon aanbellen, Mo.quote:Helaas hebben we je pakket vandaag niet kunnen bezorgen.
Onze bezorger kon je pakket niet bezorgen omdat de bezorger geen toegang had tot, of er niemand opendeed op de opgegeven locatie.
We doen maximaal drie pogingen om je pakket te bezorgen. Lukt dat ook de laatste keer niet, neem dan contact met ons op. Zo voorkom je dat je pakket wordt teruggestuurd naar de verzender.
Geef vooral ook eventuele speciale instructies aan ons door. Laat ons bijvoorbeeld weten op welke plek rondom de woning de bezorger je pakket veilig mag achterlaten. Zo vergroot je de kans op een geslaagde bezorging.
PicNic belt mij meestal op als ze het niet kunnen vinden...quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Of hij kan het adres niet vinden, net als de Picknick altijd.
Deze generatie houdt niet van bellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
PicNic belt mij meestal op als ze het niet kunnen vinden...
Mofo.quote:
O ja, die weten natuurlijk niet wat het primaire doel is van een telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze generatie houdt niet van bellen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog maar 1 dag te gaan
Nee er komt nog een staartje aan in dezelfde kleur als de kopquote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
wordt de laatste dag ook echt de kont of komt er nog een afwerking achteraan?
quote:
Klaarblijkelijk wel.quote:
Hihiquote:
ik wel want pakketpuntquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:26 schreef Barbusse het volgende:
Nu hebben jullie geen leuke hebbedingetjes
CherryMadquote:
Voor morgen nog even een donkerblauwequote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:46 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog maar 1 dag te gaan
Paars gingen we voor toch[/quote][quote]quote:
quote:
Of zwartquote:
een adderstaartje?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee er komt nog een staartje aan in dezelfde kleur als de kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |