quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal kijken. Arsenal shirtje ook aan
Succes @:BennieButtfuck
Ik ben die week wel in België maar het was toch lastig geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je portemonnee zal je dankbaar zijn.
Stomme pompoenpitquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben die week wel in België maar het was toch lastig geweest
En naar Londen wordt ook een duur geintje. Sta gewoon in de Ziggo, eikel.
Maar als die 4,2 biedt moet je geen genoegen nemen met 4 natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja absoluut. Mijn voorkeur heeft nog steeds verkopen. Voor 4 verkoop ik het direct
nee maar de persoon die hem heeft verteld heeft 4.2 gezegd dus misschien wl die zakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als die 4,2 biedt moet je geen genoegen nemen met 4 natuurlijk
Geen idee?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
@:essnhills wat is dat unicorn 🦄 Memorial tussen Ursem en Avenhorn?
Ja weet niet of die dat bod wil doen en of je misschien nog een tegenbod kunt doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar de persoon die hem heeft verteld heeft 4.2 gezegd dus misschien wl die zakken
nee weet ik niet. in deze omstandigheden nu denk ik dat iedereen lager biedt dan de vraagprijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of die dat bod wil doen en of je misschien nog een tegenbod kunt doen
Ja weet niet of je iets van een makelaar hebt die je daarbij kan helpen, dat die het gewoon allemaal regelt en jou alle gedoetjes er omheen bespaartquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee weet ik niet. in deze omstandigheden nu denk ik dat iedereen lager biedt dan de vraagprijs
ja een makelaar zet het online. Voor de transactie ga ik naar een advocaatquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet of je iets van een makelaar hebt die je daarbij kan helpen, dat die het gewoon allemaal regelt en jou alle gedoetjes er omheen bespaart
En dan niet stiekem het toch op je naam laten staanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een makelaar zet het online. Voor de transactie ga ik naar een advocaat
nee gek zeg. ben er helemaal klaar mee. Ben nog steeds bang dat ze weer opnieuw komenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan niet stiekem het toch op je naam laten staan
Kijkt op de website. Ziet hetzelfde verhaal als gisteravond.quote:Mohamad bezorgt vandaag je pakket nog.
Updates over je bezorging check je op elk gewenst moment op onze website:
Denk dat ze in jouw geval wel door hebben gehad dat je bang genoeg was om het niet meer te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gek zeg. ben er helemaal klaar mee. Ben nog steeds bang dat ze weer opnieuw komen
ja ben vanaf nu superbraafquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze in jouw geval wel door hebben gehad dat je bang genoeg was om het niet meer te doen
Ja want hiervoor was je natuurlijk een ruige losgeslagen bal die het hele eiland terroriseerdequote:
ja hele dag wheelies poppen hier op het eilandquote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want hiervoor was je natuurlijk een ruige losgeslagen bal die het hele eiland terroriseerde
Maar wel netjes je helmpje op hequote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hele dag wheelies poppen hier op het eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |