Ah zo, dan snap ik hetquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
altijd al tegen heug en meug gegeten, ongeacht het zelf gemaakt was (meerdere recepten) of iets meer kant en klaars
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke
Maar over het algemeen zou je dingen als huwelijk etc al besproken moeten hebben.
ik zag ze gisteren bij de lidl en dacht... ja die snaai ik mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog wat in de vriezer liggen, maar dan Snickers, over een paar tellen 1 minder
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggenquote:
En stel dan zei ze jaquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
of wel maar hij wilde het niet horen en dacht als ik het zo en public probeer durft ze vast geen nee te zeggen
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breekquote:
nee deze niet. gewoon dun laagje chocolade en binnen in kleine krokante bolletjes en ijsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
het is wel lekker hoor.. maar als ik het dan heb is het zo knoerthard dat ik het idee heb dat ik mn tanden breek
Hou ons niet in spanningquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Uiteindelijk wel gegeten. EN een avondwandeltje gedaan. 12.189 stapjes nu. Wat weer een prachtige dag. Nu even lekker slapen. Morgen nog even ontbijten en dan nog naar Beeld & Geluid in Hilversum, en daarna door naar huis. Heerlijk weekendje zo![]()
EN een muntje gevondenDaarover morgen meer. Welterusten
Oei da's heftigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah dagje wel weer.
Een voor de dood weggehaald,
Dan heb je wel iets aan BHV&EHBO. Maar irl is het wel anders altijd.
daar had ik vanmiddag geen last van, nu ook niet trouwens..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |