tot halverwege met de fiets en daarna ovquote:
Beter andersom.quote:
dan fiets maar gewoon het hele stukquote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
halverwege sta ik in een gebied zonder OV
oh, daar kijken ze niet meer van opquote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter andersom.
"Zo, dat hele stuk op de fiets?"
Ohquote:
Had ik op het HBO. Best wel genoeg OV mogelijkheden. Maar toch koos ik er voor om die 7,5 km meestal met de fiets af te leggen. Niet alleen gezonder, maar ook 99 van de 100 keer sneller, want je zit natuurlijk met overstap en wachttijden.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter andersom.
"Zo, dat hele stuk op de fiets?"
Dat had ik ook ongeveer op een oude schoolquote:Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ik op het HBO. Best wel genoeg OV mogelijkheden. Maar toch koos ik er voor om die 7,5 km meestal met de fiets af te leggen. Niet alleen gezonder, maar ook 99 van de 100 keer sneller, want je zit natuurlijk met overstap en wachttijden.
Toch vonden sommige mede-studenten mijn keuze vreemd, raar en bijzonder. Ik had echt iets van okee laat maar
welk huis?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Was net bij de accountant en hij heeft voor morgen al iemand gevonden die naar mijn huis wil kijken.
als je mij facetimed wil ik er vandaag wel al naar kijken.quote:
Heb je doekoes?quote:Op zondag 31 mei 2026 13:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je mij facetimed wil ik er vandaag wel al naar kijken.
kijke kijke nie kopequote:
Ik dacht dat je kopen zonder kijken zou doenquote:
dan zou ik geen facetime gebruiken hequote:Op zondag 31 mei 2026 13:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kopen zonder kijken zou doen
de wat? Vertel het me NOSquote:Van Geuns: "Als jij vandaag een vat olie wil kopen in de Rotterdamse haven, dan is de
Die introquote:Op zondag 31 mei 2026 13:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608040029165031
Dit is leuker dan de huidige F1.
pitspoesjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |