abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220916062
quote:
Netanyahu geeft Israëlisch leger opdracht om 70 procent van Gaza in te nemen

Premier Benjamin Netanyahu heeft het Israëlische leger de opdracht gegeven om 70 procent van de Gazastrook in te nemen. Dat kan gevolgen hebben voor het toch al fragiele staakt-het-vuren dat sinds oktober geldt.
Israël heeft al de controle over zo'n 64 procent van Gaza, schrijft persbureau Reuters. "We zaten op 50 en zijn naar 60 procent gegaan. Mijn opdracht is om verder te gaan", zei Netanyahu vrijdag op een persconferentie op de Westelijke Jordaanoever. "Laten we beginnen met 70 procent."

Bij het staakt-het-vuren in oktober is een gele lijn afgesproken die Gaza opdeelt in een bezet en onbezet deel. Sindsdien heeft het Israëlische leger de grote gele betonblokken die de lijn markeren tientallen keren dieper de Gazastrook in geschoven.

De lijn is geen internationaal erkende grens, maar wordt door Israël omschreven als "de nieuwe grens". Palestijnen die sinds oktober de grens wilden oversteken zijn al tientallen keren beschoten.

Israël heeft sinds het begin van het staakt-het-vuren al duizenden gebouwen in Gaza gesloopt. Vooral de gebieden die buiten de gele lijn vallen worden met bulldozers en explosies weggevaagd.



Mensenrechtenorganisaties vrezen etnische zuivering
Het uiteindelijke doel van de Israëlische regering is dat veel Palestijnen het gebied verlaten door middel van "vrijwillige emigratie", zei defensieminister Israel Katz woensdag. Maar volgens Israëlische mensenrechtenorganisaties kan zo'n vertrek niet als vrijwillig worden beschouwd. Ze waarschuwen dat het beleid van Israël als etnische zuivering kan worden gezien.

De Duitse regering is bezorgd over de plannen van Israël, liet het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag weten. Duitsland zal zich verzetten tegen een permanente verdeling van het gebied, zei het ministerie ook.

Als het Israëlische leger daadwerkelijk 70 procent van de Gazastrook inneemt, blijft er 108 vierkante kilometer over voor 2,2 miljoen Palestijnen om op te leven. Dat is ongeveer de helft van de gemeente Amsterdam.
https://www.nu.nl/midden-(...)aza-in-te-nemen.html
We begonnen met bufferzones en evacuatiegebieden, toen pakte Netanyahu 50% van het gebied, daarna 60% en nu wil hij 70% pakken. Het mag wel duidelijk zijn dat Israël de salamitactiek gebruikt, om uiteindelijk het gebied in handen te krijgen en om van de bevolking af te komen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:44:35 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220916077
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor :')
pi_220916195
Ik begrijp het niet.

Pak het helemaal :Y

Ja, je zal even wat protesten hebben, afkeuring uit de toch al tandeloze VN en misschien wat boze telefoontjes.

Maar dan ben je klaar. Eindelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Koortsdroom op 29-05-2026 21:10:10 ]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:02:27 #4
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220916201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik het begrijp het niet.

Pak het helemaal :Y

Ja, je zal even wat protesten hebben, afkeuring uit de toch al tandeloze VN en misschien wat boze telefoontjes.

Maar dan ben je klaar. Eindelijk.
Het is niet bepaald toevallig dat ze van 50% naar 70% procent gaan hè.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220916212
Lijkt erop dat al die pro-pallie demonstraties niet veel nut hebben gehad.
pi_220916296
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:10 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Beetje selectief niet? De Romeinen hebben de Joden uit Judea verdreven. Enige reden waarom het Palestina heette ook. Hoe dan ook, als de Ottomanen zich niet gemengd hadden in de Eerste Wereldoorlog, hadden ze het gebied ook niet verloren.
Dan geef ik een argument in jouw stijl terug. Als de Duitsers de oorlog niet verloren hadden, was er ook geen Israël geweest.
pi_220916303
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:12 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Je snapt natuurlijk wel dat een groot deel dan gewoon naar het westen komt. De buurlanden kijken wel uit om dat volk binnen te laten :D

Dit mag Bibi lekker zelf oplossen zonder ons met zijn probleem op te zadelen.
50% van Gaza loopt al lekker in de EU,
Ook in nl zijn er veel gekomen
Vakman pur sang
pi_220916312
En al die Gazanen die verdreven zullen worden mogen wij in Nederland opvangen. :X :blauwoog: :wtf:
pi_220916377
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:12 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Je snapt natuurlijk wel dat een groot deel dan gewoon naar het westen komt. De buurlanden kijken wel uit om dat volk binnen te laten :D

Dit mag Bibi lekker zelf oplossen zonder ons met zijn probleem op te zadelen.
We moeten als de sodemieter Somaliland erkennen. Tot nu toe heeft alleen Israël Somaliland erkent en nu wil het toeval dat Somaliland wel interesse heeft in enkele Palestijnen.

Dus hup hup Somaliland erkennen en iedereen blij. Wij blij, Israël blij, Somaliland blij en Gaza ook blij want zij hebben geen boze buurman meer. Let's go
pi_220916437
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nederland kennende gaan we ze gewoon ophalen.

Flotilla malloten to the rescue. Dan houdt Israël niét tegen vermoed ik zo.
De smokkela NGO's staan al klaar om ze in dit rode gebied op te pikken. Zogenaamd "gered in barre omstandigheden midden op zee"

  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:02:09 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220916518
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
pi_220916528
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:44 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
De smokkela NGO's staan al klaar om ze in dit rode gebied op te pikken. Zogenaamd "gered in barre omstandigheden midden op zee"

[ afbeelding ]
Het is al bijna twintig jaar uiterst zeldzaam dat boten dat stuk zee passeren zonder te zinken. Als ze dat stukje zee überhaupt al weten te bereiken
pi_220916552
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
Omdat ze weten dat wij zo naïef zijn om ze wel welkom te heten.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:13:34 #14
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220916595
quote:
We begonnen met bufferzones en evacuatiegebieden, toen pakte Netanyahu 50% van het gebied, daarna 60% en nu wil hij 70% pakken. Het mag wel duidelijk zijn dat Israël de salamitactiek gebruikt, om uiteindelijk het gebied in handen te krijgen en om van de bevolking af te komen.
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 29 mei 2026 @ 22:14:38 #15
486919 Swango
Just saying
pi_220916600
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:01 schreef Koortsdroom het volgende:
Ik begrijp het niet.

Pak het helemaal :Y

Ja, je zal even wat protesten hebben, afkeuring uit de toch al tandeloze VN en misschien wat boze telefoontjes.

Maar dan ben je klaar. Eindelijk.
De overige 30% blijft voor Spanje en Ierland en overige landen die de staat palestina hebben erkend.
pi_220916655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:05 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Omdat ze weten dat wij zo naïef zijn om ze wel welkom te heten.
Omdat dat zou betekenen Islamitisch grondgebied op te geven.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:14:20 #17
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220916935
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
50% van Gaza loopt al lekker in de EU,
Ook in nl zijn er veel gekomen
Maar is maar tijdelijk hoor, ze gaan allemaal weer terug _O- _O- :r
"Hoka Hey!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:14:26 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220916936
quote:
Het uiteindelijke doel van de Israëlische regering is dat veel Palestijnen het gebied verlaten door middel van "vrijwillige emigratie", zei defensieminister Israel Katz woensdag.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:19:48 #19
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220917017
Groot Israël. We staan erbij en kijken ernaar.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:25:17 #20
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220917054
2 miljoen Palestijenen emigreren naar Europa, want verder is niemand zo krankzinnig om die mensen op te nemen.

What can possibly go wrong.

En laten we er maar vanuit gaan dat de kans dat er mensen van Hamas tussen zitten 0% is :+
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:28:42 #21
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917091
Groenlinks europarlementariër: dat er terroristen tussen zitten is ondenkbaar en een populistische leugen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:31:02 #22
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917092
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:40:03 #23
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220917108
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:31 schreef Richestorags het volgende:
Maar goed, Israël is weer lekker omslachtig bezig. En zadelt Europa met de problemen op. Weer.
En na de Gazastrook kunnen ze mooi de Westbank zuiveren, nog eens een paar miljoen doctoren en tandartsen voor Europa _O_
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220917133
70% maar?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_220917155
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 00:08:54 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220917157
quote:
4s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:52 schreef SpaceOddity het volgende:
70% maar?
Sympathiek toch? 30% ruïne is ruim zat voor die Pallies.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:18:07 #27
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220917559
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:44 schreef Starhopper het volgende:
Maar er is geen sprake van genocide en verdrijving van bevolkingsgroep hoor :')
Walgelijk ja :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220917592
Waarom valt Israël Qatar niet aan? daar zitten zowat een half miljoen Palestijnse hulpgoederenmiljardairs te grinniken.
graag verwijderen
pi_220917609
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Je snapt toch wel dat kanker kan terugkomen (een recidief), zelfs als het volledig is verwijderd en dat het dan alsnog je dood kan worden.

Wanneer haat sterker wordt dan gezond verstand, zeggen mensen de domste dingen...
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:53:29 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220917612
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:18 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Nee, als je kanker verwijdert laat je ook niet een restje zitten.
Chique vergelijking.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:56:31 #31
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220917616
Zolang die mensen daar blijven doen ze maar wat ze willen. ik ben gestopt om me druk te maken om dit conflict.
pi_220917627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:25 schreef Tengano het volgende:
2 miljoen Palestijenen emigreren naar Europa, want verder is niemand zo krankzinnig om die mensen op te nemen.

What can possibly go wrong.

En laten we er maar vanuit gaan dat de kans dat er mensen van Hamas tussen zitten 0% is :+
40 procent van de Palestijnen support Hamas. Dus reken maar uit, wees welkom, welkom in ons land!
pi_220917701
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Na 7 oktober is dat ook de enige manier waarop Israel ooit vrede zal kennen en dat weet Netanyahu. Flinke backfire voor Hamas en hun Westerse sympathisanten.
Hahahahha.

Niemand sympathiseert hier met Hamas.
Men is wel anti-genocide. Heel wat anders.
pi_220917711
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.

Hoe ziek......

Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
pi_220917733
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:23 schreef bianconeri het volgende:
Wauww.....
Zelfs nu nog blijven users hier de genocide steunen en zelfs toejuichen om verder te gaan.

Hoe ziek......

Jullie stonden bij Hitler zeker ook te juichen?
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220917744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval. Natuurlijk gaat Israël niet vrijuit in deze. Maar het hele gebied is één groot kruitvat. Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.

Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.

Hoe ziek ben je dan in je hoofd?

Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:49:24 #37
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220917952
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En als je wel geleefd zou hebben, net als de meeste users hier, dan hadden velen staan juichen voor Hitler.

Echt misselijkmakend dat mensen uit diepe haat voor buitenlanders dood leuk oproepen tot genocide en het uitmoorden van mensen.

Hoe ziek ben je dan in je hoofd?

Zelfs al is het een kruitvat en doet ook Hamas veel walgelijke dingen.
Dan nog is genocide op onschuldig volk geen antwoord.
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
pi_220917956
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het grootste probleem vind ik nog dat wij straks al die vluchtelingen hier krijgen en dan zitten wij met de problemen.
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
pi_220917964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:50 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Het hele gebied is door Israel hermetisch afgesloten, de mensen daar zijn feitelijk ten dode opgeschreven. Ik hoop dat dit je zorgen wegneemt.
Ik denk dat dat gegeven de meeste users hier alleen maar blijdschap zal geven.
pi_220917965
Gaaf land dat Israel
pi_220917990
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:


De feiten echter wel. Dat vind ik toch wat belangrijker.


Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
pi_220918020
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:29 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Toen leefde ik nog niet. Maar ik vind wel dat de Palestijnen het ernaar gemaakt hebben. Dat was met de Joden in de jaren 30/40 toch wat minder het geval.
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden. :')
pi_220918083
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je kunt in elke post die je doet een of meerdere keren "genocide" blijven brullen maar dat maakt het nog steeds niet waar.
Nee de feiten zorgen daarvoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:04:34 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918203
En gaan we datt land nu eindelijk eens totaal boycotten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:17:17 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918233
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
https://www.amnesty.nl/actueel/israel-pleegt-genocide-in-gaza
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:18:23 #47
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220918237
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 00:08 schreef Glazenmaker het volgende:
Mooi topic weer. Israël praat openlijk over een etnische zuivering, maar de echte slachtoffers zijn de boze mannetjes hier die demonstraties meemaken en vluchtelingen zien komen.
Allebei is waar. Wij zijn slachtoffers van de oorlog in Israël.
pi_220918239
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als jij in de jaren 30/40 in Duitsland had gewoond en de fascistische propaganda als zoete koek slikte zou je net zo goed ook gezegd hebben dat de joden het ernaar gemaakt hadden. :')
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
pi_220918271
Als we in de tweede wereldoorlog ons zo druk hadden gemaakt over de mensenrechten van de Duitse en Japanse bevolking hadden de nazi's zonder enige twijfel gewonnen. Dan hadden de pro-hamas NPO boomers ook niet zo vies hard kunnen graaien na de wederopbouw.

Het hele midden-oosten is al verworden tot één groot shithole door abstracte concepten als mensenrechten en democratie en het medeleven met achtergestelde geitenneukers die het waarschijnlijk helemaal geen straf vinden dat ze vroegtijdig richting Allah mogen. :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:26:53 #50
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220918273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:22 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moeten we ook consequent zijn en onderscheid maken tussen burgers en Hamas-supporters.
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:35:44 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918341
Gaat een gezellige boel worden in Europa als er straks daadwerkelijk 2 miljoen Palestijnen deze kant op komen. Mocht je een joodse achtergrond hebben zou ik alvast beginnen mijn koffers te pakken en vertrekken nu het nog kan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wie is "we"? Wij zijn niet echt een partij van enige waarde in dit conflict.
Met “we” bedoel ik vooral dit soort topics.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:43:28 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918408
quote:
quote:
For Amnesty, Any Israeli Defense Is “Genocide”

Amnesty’s 6-page, 2,500 word embargoed press release – obtained by NGO Monitor – highlights the absence of substance and the dominance of slogans and myths. Following previous practice, the press release declares Israel to be guilty of genocide, regardless of the reality in Gaza. This basic paradigm is evidenced by Amnesty’s highly selective use of “evidence,” including fundamental omission of facts that do not support its political line, and the blatantly manipulative discussion of civilian casualties.
pi_220918428
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland. De mensen die nu in de pro-hamas fuik van Teheran zitten zouden waarschijnlijk ook geloven in de nazi propaganda van Hitler. De antisemitische retoriek is danwel ook vrijwel onveranderd gebleven. Dezelfde gekke complottheorieën en leugens hoor je vandaag de dag nogsteeds op nieuwskanalen als Al Jazeera en PressTV. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leiding
pi_220918469
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Welke feiten?
Feit is dat er miljoenen palestijnen in Israël wonen en die niet hoeven te vrezen voor jouw "genocide"....
Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....

(Je weet nog altijd niet wat de definitie van genocide is, of wel dan?)

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
In elk media kanaal in de hele wereld ooit......

Buiten dat Israël het zelf ook toegeeft.
pi_220918480
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:45 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat een onzin juist Israël lijkt op Nazi Duitsland met Adolf Netanyahu aan de leiding
Inderdaad opdoeken dat zooitje
pi_220918495
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Nog even over je bron:

''NGO Monitor is een pro-Israëlische activitische organisatie die gevestigd is in Jeruzalem. NGO Monitor richt zich selectief op organisaties en NGO's die kritisch staan ten opzichte van de politiek van Israël. Het presenteert zich weliswaar als een niet-politieke onafhankelijke organisatie, maar uit zowel de contacten van deze NGO binnen het Jerusalem Center als uit zijn focus en werkwijze blijkt dat deze NGO directe banden heeft met de regering van Israël en dat zijn doelen en handelen eenzijdig, politiek en ideologisch gemotiveerd zijn.''
https://nl.wikipedia.org/wiki/NGO_Monitor
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:50:35 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918504
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuift
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:58:19 #59
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918554
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Inderdaad opdoeken dat zooitje
Ja dat hebben de Arabieren tot in den treure geprobeerd, het wil alleen niet echt vlotten met het opdoekproces, vind je ook niet? Als je Israel van alle kanten insluit met een coalitie van 6 Arabische legers en je krijgt alsnog een ongenadig pak slaag denk ik dat Allah niet aan de kant van de Arabieren staat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918567
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:47 schreef bianconeri het volgende:


Omdat de genocide ook niet in Israël plaats vindt lol....

(Je weet nog altijd niet wat de definitie van genocide is, of wel dan?)

Eh, jij niet....
quote:
Genocide, ook wel volkerenmoord genoemd, is een internationaal misdrijf dat wordt gekenmerkt door de intentie om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen.
Maar jullie genocide-schreeuwers focussen je op gedeeltelijk, terwijl het natuurlijk raar is dat je een volk wil vernietigen met veel risico en kosten terwijl hetzelfde volk gewoon "om de hoek woont"
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:17:01 #61
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220918632
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Iran is het hedendaagse nazi Duitsland.
Nee dat is Israël al.
Antifa
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:19:55 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220918641
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tja. Als je het niet wil zien wil je het niet zien. Maar ga dan niet steeds janken om bewijzen als je alles wat men aandraagt maar wegwuift
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:25:42 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220918710
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:19 schreef AchJa het volgende:

[..]
Net zoals de bronnen die jullie niet aanstaan weggewuifd worden toch?
Wie is jullie?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:35:16 #64
117098 Hathor
Effe niet
pi_220918791
Hoe groot is Gaza eigenlijk qua oppervlakte?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220918828
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:18 schreef Cruzinats het volgende:

. Adolf Hitler wordt in het midden-oosten nog altijd als een held gezien en mein kampf is een van de best verkopende boeken in Iran.
ja ja leuke meningen laat dit maar met objectieve onderzoeken zien. ^O^
pi_220918870
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:59 schreef Kowloon het volgende:
En daarna een flink hek eromheen, met gaskamers en crematoria.
Voor israel zelf neem ik aan?
pi_220919089
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:35 schreef Hathor het volgende:
Hoe groot is Gaza eigenlijk qua oppervlakte?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220919093
Voor alle Gaza sympathisanten; Fris je geheugen op en kijk nog eens naar de foto van de Bataclan, naar de slachtoffers van de aanslag.

Dat had jij kunnen zijn. Of je geliefden. Waarom zou je mensen steunen die jou zien als een ongelovig varken?

Moslims zijn niet onze vrienden. Dat zou je nu toch wel onderhand door moeten hebben.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:23:19 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220919101
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:21 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als je hier dan 70% vanaf haalt, dan moeten daar dus 2 miljoen mensen wonen, als ik het goed begrijp?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220919343
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:04 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die "feiten" worden dan weer nooit benoemd.
Lees anders even de op van het topic waar je sterke meningen over hebt.
pi_220919360
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:21 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom zou je mensen steunen die jou zien als een ongelovig varken?
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.
pi_220919745
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dat ik tegen israel ben betekent niet dat ik palestijnen steun. Wat mij betreft zijn het allebei groepen barbaren die een hekel aan Blanken hebben. En dus zoeken ze het onderling maar uit.
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.
pi_220919784
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 22:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens mij zijn Palestijnen nergens welkom in noord Afrika en het midden oosten.
Palestijnen wonen overal in de wereld.

Misschien dat je ze niet tegenkomt op FOK!
  zaterdag 30 mei 2026 @ 12:47:59 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220919785
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:45 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hij steunt liever zionisten die hem letterlijk als een soort slaaf en untermensch zien.
Dat zijn tenminste geen debiele barbaren wiens kinderen openlijk oproepen dat ze me dood willen hebben:



Hoer op met je islam.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220919805
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 23:40 schreef BlaZ het volgende:

[..]
En na de Gazastrook kunnen ze mooi de Westbank zuiveren, nog eens een paar miljoen doctoren en tandartsen voor Europa _O_
Kunnen we ze mooi inruilen voor dat dom tokkie volk dat altijd boos ergens tegen protesteert sinds stikstof/corona
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')