abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220900457
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:21 schreef Questular het volgende:
Een grote groepsessie voor Elan, wat een hoop oud zeer zeult hij mee. Ergens vol ik wel wat medelijden.
Ik voel geen enkel medelijden.
Hiervoor (#47) heb ik een ironische/sarcastische/cynische post geplaatst, maar eigenlijk erger ik me behoorlijk aan wat Elan hier allemaal ventileert.

Of hij het nou meent of niet doet er niet zoveel toe. Het effect is in mijn optiek dat hij een zinnig onderwerp behoorlijk ridiculiseert door de platte insteek op relaties tussen mannen en vrouwen. Vooral transactioneel.

Een relatie hebben en houden is moeilijk genoeg, en het op deze manier infantiliseren schetst een heel fout beeld.

Het doet me denken aan de uitspraak "Mijn vrouw is een mooi boek... maar ik heb het uit. En de kaft is wel erg uitgezakt...".
Leer es lezen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220900523
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:

[..]
Hiervoor (#47) heb ik een ironische/sarcastische/cynische post geplaatst, maar eigenlijk erger ik me behoorlijk aan wat Elan hier allemaal ventileert.

Of hij het nou meent of niet doet er niet zoveel toe. Het effect is in mijn optiek dat hij een zinnig onderwerp behoorlijk ridiculiseert door de platte insteek op relaties tussen mannen en vrouwen. Vooral transactioneel.

Een relatie hebben en houden is moeilijk genoeg, en het op deze manier infantiliseren schetst een heel fout beeld.

Leer es lezen.
De meeste relaties zijn puur transactioneel, als jij stopt met jouw deel van de rekening dan stopt de relatie. Of dat nu gaat om de rekeningen of meer basale zaken als seks, je hebt bepaalde verwachtingen waar te maken. Het gaat zelden om pure onvoorwaardelijke liefde.

quote:
Het doet me denken aan de uitspraak "Mijn vrouw is een mooi boek... maar ik heb het uit. En de kaft is wel erg uitgezakt...".
Dat komt in grote lijnen neer wat Debby schreef over mannen als "kamerplanten met een rijbewijs" . Van enige objectiviteit of zinnigheid is in beginsel nooit sprake geweest.
blablablabla
pi_220900531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Open er een topic over zou ik zeggen. Misschien helpt het met je frustratie.
Keihard. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen. Dan blijft er niks over van je branie.
pi_220900576
quote:
18s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:

[..]

Leer es lezen.
Ik ken dit citaat. Weet alleen niet of het van Godfried Bomans was of van Simon Carmiggelt.
pi_220900601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ken dit citaat. Weet alleen niet of het van Godfried Bomans was of van Simon Carmiggelt.
Volgens mij was het van Wim Sonneveld.
pi_220900607
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Elan het volgende:

[..]
De meeste relaties zijn puur transactioneel, als jij stopt met jouw deel van de rekening dan stopt de relatie. Of dat nu gaat om de rekeningen of meer basale zaken als seks, je hebt bepaalde verwachtingen waar te maken. Het gaat zelden om pure onvoorwaardelijke liefde.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is precies jouw platte insteek en blijkbaar jouw overtuiging.
Ik denk daar totaal anders over, en mijn ervaring is ook totaal anders. Het is veel genuanceerder en rijker dan enkel transactie. Maar daar ga ik jou niet van overtuigen, dat is wel duidelijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220900627
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:55 schreef OllieA het volgende:

[..]
En dat is precies jouw platte insteek en blijkbaar jouw overtuiging.
Ik denk daar totaal anders over, en mijn ervaring is ook totaal anders. Het is veel genuanceerder en rijker dan enkel transactie. Maar daar ga ik jou niet van overtuigen, dat is wel duidelijk.
In jouw geval, denk je niet dat dat bij veel stellen helemaal niet aan de hand is en dat het allemaal veel oppervlakkiger is? Zelfs als je mijn post je niet aan staan en je het rationaliseert gaat bijna de helft uiteindelijk uit elkaar.... Echte liefde...
blablablabla
pi_220900747
Maar dit gaat nergens heen natuurlijk, jammer dat FOK! een plek voor eenheidsworsten geworden is a la Reddit waar je vroeger een mening hoe controversieel ook mocht ventileren en het niet de hoofdzaak was om het met elkaar eens te zijn.

Alleen het like-systeem met plusjes en minnetjes ontbreekt nog zodat de meest politiek correcte lamlul zich constant kan profileren ten opzichte van het plebs.
blablablabla
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:10:13 #110
38824 crew  Droopie
pi_220900753
Zullen iets meer op het onderwerp focussen en iets minder op elkaar.

Jij-bakken doet een topic zelden goed.
Hell To The Liars
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 20:14:47 #111
38824 crew  Droopie
pi_220900792
Ik heb geveegd, misschien iets teveel, misschien iets weinig.

Een discussie is prima. Scheldwoorden of posts over drankgebruikt verwijder ik sowieso vanaf nu.

Als TS in je allergie zit, het is geen verplichting om te reageren in dit topic.

[ Bericht 85% gewijzigd door Droopie op 27-05-2026 20:31:44 ]
Hell To The Liars
pi_220901111
Hele rare manier van redeneren, TS zwengelt een onderwerp aan waar hij van weet dat mensen gaan reageren, vervolgens krijgt hij hier carte blanche om vrouwen te schofferen, vervolgens komt een huis trol ook nog even zijn plasje doen maar er op reageren nee daar moeten we de lijn trekken als fok zijnde? Of sluit het topic of laat ons reageren zoals we willen.
pi_220901164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Daarom zijn wij ook al jaren samen, vanwege het totaalplaatje :) . Maar seks is voor ons wel de belangrijkste bijzaak. Waarom zou je jezelf laten beperken tot monogamie? Er zijn zoveel interessante dingen om te ontdekken op seksueel vlak met en zonder elkaar :P
Ik heb echt wel alles meegemaakt wat ik mee wilde maken (en soms nog wat extra wat achteraf wat minder beviel) op dat gebied.

Het is zeker belangrijk, maar er is zoveel meer dan seks en ik ben zeer gelukkig met mijn huidige vrouw en vise versa. Hopelijk blijft dat zo.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:55:20 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220901174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Volgens mij was het van Wim Sonneveld.
Dan is het vast door Carmiggelt geschreven, Sonneveld had iig geen vrouw :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220901176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:55 schreef Elan het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom je je partner waar je (ga ik dan maar even van uit) zaken zou ontzeggen die hem of haar ontzettend blij maken.

Of dat nu een pijpbeurt is of een sprookjeshuwelijk of een reis door Zweden. Kan ik echt niet bij met mn pet. En dan met droge ogen duren beweren dat de ander egoïstisch is :D
En als jouw vrouw nu de fantasie heeft om toe te kijken hoe jij door een paar mannen flink wordt genomen?

Doen?
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 21:58:34 #116
441859 crew  Lenny77
pi_220901764
Wat een dikke ellende hier...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220902865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef Elan het volgende:

Dit ook weer.
Het ging in haar post letterlijk over mannen die weinig doen in het huishouden waardoor zij geen seks meer wilde. Een relatie en zeker seks zou niet moeten staan bij de niet de hoeveelheid huishouden die iemand doet. Door meer te doen dat zou moeten resulteren in meer seks creëer je een beloningssfeer.

Draai al deze idioterie eens om, een man die niet genoeg seks krijgt die besluit niks meer in huis te doen of te stoppen met financieel bijdragen. De wereld zou te klein zijn.
Misschien gaat het erom dat een vrouw het fijn vindt niet als sloof gezien te worden maar dat er enige gelijkwaardigheid is, waardoor ze aan het einde van de dag ook wat meer zin en energie heeft om erop te kruipen. In plaats van dat ze voor nog een extra kind heeft moeten zorgen

Zomaar een idee hoor
pi_220902885
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuurlijk is het straf. Seks en zeker een blowjob word je niet moe van, en kun je prima doen als je moe bent. Je hebt er simpelweg geen zin in omdat XYZ. Er is altijd wel iets waardoor vrouwen permanent vast zitten in hun eigen hoofd. Hormonen, kinderen, huishouden.... De lijst met kutsmoezen voor dat soort types is eindeloos.

[...]

Als jij je vent seks wil onthouden om wat voor reden dan ook dan heeft hij alle recht om dat elders te zoeken. Andersom ook trouwens.
Ik kan echt niet met deze gozer.

Gedraag je gewoon eens volwassen in je relatie en kijk hoe leuk je vrouw je vindt, zomaar een idee hoor.

Vanzelfsprekend kunnen vrouwen vast zitten in hun hoofd. Mannen ook trouwens. In een gelukkige relatie help je elkaar in die momenten, kom je dichterbij elkaar en wordt er vanzelf weer stevig gevreeën.

Jij stelt voor om je lul uit je broek te toveren en "KUT DAT JE DAG ZO SLECHT IS, PIJPEN MAAR" te roepen.

Klinkt als een gelukkig huwelijk :')
pi_220902893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe straf ik jou precies als jij totaal geen zin hebt om mij te pijpen en ik zoek dat stukje plezier vervolgens elders? Zoals die influencer stelde bewijst ze jou een dienst. Omdat je kennelijk te lui bent om het zelf te doen.
Elan, kijk eens heel dom

Ja ho maar
pi_220902902
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind je schattig naïef als je denkt dat vrouwen niet bewust of onbewust op grote schaal pikstraf uit delen omdat dingen niet op hun manier gaan. Ze zijn zich er terdege van bewust dat seks prioriteit nummer 1 is bij vrijwel elke man. Dus ook die van haar.

Jij was 16 jaar gelukkig getrouwd toch?

Slippertje hoeft het einde van de relatie niet te betekenen

Ik ontlast mijn vrouw door me elders te laten pijpen

Vrouwen delen pikstraf uit

Ik ben even op zoek welk deel van het huwelijk gelukkig is.

In mijn hele leven ben ik nog nooit een vrouw tegengekomen die zo denkt, dit uit. Ook geen vrienden die hier last van hebben.

In wat voor cirkels beweeg jij je joh. Man o man
pi_220902904
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Absoluut!
Nu hebben wij een open relatie, maar ik geloof er heilig in dat je anderen (en zeker je levenspartner) toch geen plezier of behoeften moet ontzeggen. Daar is het leven te kort voor.
Vreemdgaan en een open relatie zijn twee compleet verschillende dingen makker. Iets met vertrouwen.

Maar een en ander verklaart echt zoveel van het opdringen van je compleet verstoorde wereldbeeld op anderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door HMFuckyouall op 28-05-2026 07:17:10 ]
pi_220902906
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Heb jij echt een relatie? Want je komt echt heel vreemd uit de hoek.

Als een vrouw ontevreden is, dan is de kans dat ze dat communiceert heel groot. Daar kun je als man op reageren. Of je kan als man je schouders ophalen (al dan niet na voor de vorm er even op reageren).

Blijf je vervolgens in herhaling vallen, dan loop je de kans dat jouw vrouw de relatie (en jou) minder gaat waarderen. En bij veel vrouwen heeft dat gevolgen voor haar zin in seks, net zoals stress bij veel mannen zorgt voor verminderde zin (en zelfs erectiestoornissen).

Dat heeft werkelijk niets met straf te maken, want inderdaad: ook vrouwen houden van seks en vinden een goed seksleven belangrijk (gemiddeld gezien dan). Dus waarom zouden ze zichzelf in de voet willen schieten?

En seks prio 1? No way. Voor seks heb je geen relatie nodig. Hell, als vrijgezel heb je wat dat betreft veel meer opties.

Een relatie heb je niet vanwege seks, maar omdat je iemand zo leuk vindt dat je samen wil zijn en samen wat wil opbouwen. Seks is daar vaak een belangrijk onderdeel van. Maar prio 1... pfff...
Jij maakt goede posts hier. :)
pi_220902912
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kun je nou vreemdgaan als je een open relatie hebt?
Ook in een open relatie kun je vreemdgaan. Ook in open relaties zijn grenzen te bedenken die je niet graag overschreden wil zien.

Sommige mensen in een open relatie willen bijvoorbeeld niet dat hun partner met andere mensen zoent, omdat dit te intiem is. Je verzint het niet, maar het bestaat.

Een ander voorbeeld kan zijn: geen bekenden. Of niet mijn zus. Enzovoort.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit is niet mijn eerste relatie. Met exen heb ik wel monogame relaties gehad.
Het feit dat Elan dit niet benoemt, bevestigt verdere vermoedens.

[ Bericht 13% gewijzigd door HMFuckyouall op 28-05-2026 07:17:41 ]
pi_220902918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja eens, maar ja hoe realistisch is het om alles wat je wil in het leven bij 1 partner te vinden? Laat staan op seksueel vlak. Geloof zelfs dat dat voor mannen nog makkelijker is dan voor vrouwen uiteindelijk want vrouwen raken helemaal snel verveeld.

Dat is ook waarom het begin van de relatie niet representatief is voor de rest van een eventueel leven samen. Aan het begin wil ze hem voor zich winnen en indruk maken, maar mannen zijn snel tevreden, dus waarom zou je hem nog pijpen na 10 jaar huwelijk als je er zelf eigenlijk ook wel een beetje op de seks uitgekeken bent? En dat jij uitgekeken bent ligt natuurlijk aan hem. Dus als het al eens ter sprake zou komen dan had hij maar beter zijn best moeten doen.
Ik heb echt enorm veel medelijden met je als ik dit lees.

Of ben zelf gewoon ontzettend gelukkig, dat kan ook.
pi_220902920
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:02 schreef Questular het volgende:
Je zou bijna denken dat reacties uitlokken een bepaalde kink is voor een user hier.
Ik dacht precies hetzelfde.
pi_220902930
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:09 schreef Elan het volgende:
Maar dit gaat nergens heen natuurlijk, jammer dat FOK! een plek voor eenheidsworsten geworden is a la Reddit waar je vroeger een mening hoe controversieel ook mocht ventileren en het niet de hoofdzaak was om het met elkaar eens te zijn.

Jij mag je mening hier prima uiten en hebt gelukkig ook door dat deze controversieel is. Zo ver ben je al.

Kortom, je tikt de lat BIJNA aan, je bent háást op het punt dat je het gaat begrijpen. Nog even doorzetten makker.
pi_220903053
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ook in een open relatie kun je vreemdgaan. Ook in open relaties zijn grenzen te bedenken die je niet graag overschreden wil zien.

Sommige mensen in een open relatie willen bijvoorbeeld niet dat hun partner met andere mensen zoent, omdat dit te intiem is. Je verzint het niet, maar het bestaat.

Een ander voorbeeld kan zijn: geen bekenden. Of niet mijn zus. Enzovoort.
[..]
Het feit dat Elan dit niet benoemt, bevestigt verdere vermoedens.
Ik noem dat echter geen vreemdgaan.

O well.
pi_220903119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik noem dat echter geen vreemdgaan.

O well.
De definitie voor wat betreft Wikipedia:

"Vreemdgaan of overspel is het hebben van een (seksueel) contact of een (seksuele) relatie met een ander dan de vaste partner, zonder dat die laatste hiervoor toestemming heeft gegeven"

Je ziet wel dat die grenzen sterk vervagen bij mensen in open relaties. Ik krijg er altijd de rillingen van, maar ik ben na ook al heel wat jaren nog steeds dolverliefd. O+
pi_220903771
Mensen zijn geen pairbonding species. Alleen geloof, de kerk, en dwang (wet) houdt stellen als partner bijmekaar. Er is dus een externe kracht nodig om mensen monogaam te houden.

Er was een national geographic docu die stelde dat mensen alleen pairbonden voor korte tijd. Tot de kinderen gemiddeld een jaar of 5 zijn. Dan gaan ze uit elkaar.

OT. ik heb Debby Gerritsen bij Nieuws van de dag even gehoord. Duidelijk een trut die dus niks te doen heeft. Maar ook even iets wilt zeggen over een onderwerp. De absolute staat van te veel vrouwen vandaag de dag. Smh.

[ Bericht 25% gewijzigd door Spring_Sale op 28-05-2026 10:06:52 ]
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 10:04:03 #130
5428 crew  miss_sly
pi_220903825
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Mensen zijn geen pairbonding species. Alleen geloof, de kerk, en dwang (wet) houdt stellen als partner bijmekaar. Er is dus een externe kracht nodig om mensen monogaam te houden.

Er was een national geographic docu die stelde dat mensen alleen pairbonden voor korte tijd. Tot de kinderen gemiddeld een jaar of 5 zijn. Dan gaan ze uit elkaar
Mensen die dat niet willen, moeten vooral net monogaam zijn. Een open relatie of na een paar jaar uit elkaar, wat je wil.

Laat anderen lekker wel een monogame, duurzame relatie hebben.

Ieder zijn ding, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220903875
Ik wilde eigenlijk voortborduren met betrekking tot de problemen die veel mannen ervaren. En wat Debby Gerritsen beweert over mannen. Ik weet alleen even niet hoe. Ik ben eigenlijk vóór het forceren van monogamie. Dit zou de maatschappij namelijk veel meer voordelen op kunnen leveren.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 10:15:35 #132
5428 crew  miss_sly
pi_220903925
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik wilde eigenlijk voortborduren met betrekking tot de problemen die veel mannen ervaren. En wat Debby Gerritsen beweert over mannen. Ik weet alleen even niet hoe. Ik ben eigenlijk vóór het forceren van monogamie. Dit zou de maatschappij namelijk veel meer voordelen op kunnen leveren.
En welke problemen ervaren veel mannen?
pi_220903932
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, dat wil ik ook graag weten.
pi_220904009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef Spring_Sale het volgende:
Kun je dit toelichten? Vind dit altijd een beetje merkwaardig argument en motivatie.

Net als: "part time werken is niet goed voor de economie". Volgens mij mag een ieder zelf bepalen hoe hij/zij het leven inricht.

Ik ben in ieder geval niet op aarde om de economie te stimuleren.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220904012
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja, dat wil ik ook graag weten.
Me too. <pun intended>
pi_220904027
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben bang dat het forceren van monogamie gaat betekenen dat er dus voor iedere man een gewillige vrouw moet zijn…

Hoop maar dat ik mij vergis, maar ik heb er een slecht gevoel over.
pi_220904120
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:25 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Kun je dit toelichten? Vind dit altijd een beetje merkwaardig argument en motivatie.

Net als: "part time werken is niet goed voor de economie". Volgens mij mag een ieder zelf bepalen hoe hij/zij het leven inricht.

Ik ben in ieder geval niet op aarde om de economie te stimuleren.
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
pi_220904135
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
Praise be! Under His eye.
Pecunia non olet
  Moderator / Colorchick donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:22 #139
382129 crew  Donna
pi_220904142
May the Lord open.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:55:07 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220904153
quote:

[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220904162
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
8)7
Dat vat het inderdaad aardig samen.
pi_220904168
Wat wij ook moeten beseffen is dat het feminisme experiment compleet heeft gefaald. Het deed ons meer kwaad dan goeds. Het is dus tijd om daarmee te stoppen.
pi_220904199
quote:

[..]
Knap wel om er nog een schepje bovenop te doen vwb creepyness tov mijn al niet al te positieve verwachtingen.
pi_220904206
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Spring_Sale het volgende:
Wat wij ook moeten beseffen is dat het feminisme experiment compleet heeft gefaald. Het deed ons meer kwaad dan goeds. Het is dus tijd om daarmee te stoppen.
Ons als in: creepy mannen waar vrouwen vrij terecht met een boog omheen lopen?
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:03:05 #145
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220904209
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Spring_Sale het volgende:
Gaat niet gebeuren. Doei.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:04:23 #146
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220904216
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
8)7
Feest der herkenning, dat soort posts. :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220904237
quote:

[..]
Ik hoop van harte dat je zit te trollen.

Desalniettemin bedankt voor de toelichting.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220904274
Er bestaat een gevaar in het feit dat autochtone mannen helemaal niet meer willen meedoen met deze maatschappij. En zo ook niet meer onze landsgrenzen willen verdedigen. Deze mannen zorgen nog net voor zichzelf maar meer ook niet. Ze werken een baan, komen thuis, wassen zichzelf, eten wat en dan spelen ze verder alleen maar online videogames. In het verlengde van de huidige gang van zaken zal Nederland dan ook worden omgevolkt, en zal er een Sharia worden uitgeroepen. Waardoor autochtone vrouwen alsnog al hun rechten zullen gaan verliezen. En erger. Immers autochtone mannen zullen niet meer willen vechten voor dit land die zij in taal en cultuur niet meer terug herkennen.

Ik troll niet. Dit is een conclusie berustend op de huidige realiteit en gang van zaken in nederland. Dus kies maar.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 11:19:40 #149
5428 crew  miss_sly
pi_220904397
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ik hoop van harte dat je zit te trollen.

Desalniettemin bedankt voor de toelichting.
Ik ben bang dat deze user in het verleden al heeft bewezen hier volledig achter te staan.

Je kunt het je bijna niet voorstellen, maar er zijn best wat mannen die er zo over denken. En ze vinden elkaar op social media en in duistere groepjes op in het internet. Waar ze elkaar voeden met deze nonsens.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:22:10 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220904442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ons als in: creepy mannen waar vrouwen vrij terecht met een boog omheen lopen?
Hij heeft het recht om een kind te baren met een oer Hollandse dame ja!
pi_220904516
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ben bang dat deze user in het verleden al heeft bewezen hier volledig achter te staan.

Je kunt het je bijna niet voorstellen, maar er zijn best wat mannen die er zo over denken. En ze vinden elkaar op social media en in duistere groepjes op in het internet. Waar ze elkaar voeden met deze nonsens.
Het is geen nonsense het is een better way out voor iedereen. Vrouwen maken er met hun altruistische breintje namelijk een grote teringzooi van. En dit is voor niemand goed. Het is ook niet goed voor de veiligheid van vrouwen zelf zoals iedereen wel kan zien. Een land zonder grenzen is namelijk geen land meer. En vrouwen stemmen zelf te vaak voor socialisme en open grenzen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spring_Sale op 28-05-2026 11:31:19 ]
pi_220904535
Toch is er wel een kleine kern van waarheid. Naast alle zegeningen van het feminisme is onmiskenbaar het geboortecijfer fors gedaald. Kinderen baren (best wel veeleisend en pijnlijk) en opvoeden is niet echt heel tof, dus liefst zo min mogelijk. Op vakantie gaan is leuker. Ook de homo-emancipatie is niet erg positief voor het geboortecijfer. De gaten die hierdoor ontstaan worden opgevuld door buitenlandse werknemers en ongecontroleerde massa-immigratie, wat evenmin erg tof is. Dus ieder voordeel heeft zijn nadeel. Zeg ik neutraal.
Pecunia non olet
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:34:29 #153
438527 MissButterflyy
pi_220904576
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef obligataire het volgende:
Toch is er wel een kleine kern van waarheid. Naast alle zegeningen van het feminisme is onmiskenbaar het geboortecijfer fors gedaald. Kinderen baren (best wel veeleisend en pijnlijk) en opvoeden is niet echt heel tof, dus liefst zo min mogelijk. Op vakantie gaan is leuker. Ook de homo-emancipatie is niet erg positief voor het geboortecijfer. De gaten die hierdoor ontstaan worden opgevuld door buitenlandse werknemers en ongecontroleerde massa-immigratie, wat evenmin erg tof is. Dus ieder voordeel heeft zijn nadeel. Zeg ik neutraal.
De samenleving veranderd continu.

Niet alleen door feminisme en de pil maar ook doordat we een betere gezondheidszorg en zorg omtrent pasgeboren kinderen hebben. Vroeger kreeg een vrouw veel kinderen, maar een deel overleed voor het 5de levensjaar.
Gingen we dood aan een simpele longontsteking.
Ging een vrouw vaak nog dood tijdens een bevalling.

Dit zijn wel dingen die je nog ziet in landen waar mensen veel kinderen krijgen. Niet iets waar ik naar terug zou willen.
pi_220904592
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Niet alleen door feminisme en de pil maar ook doordat we een betere gezondheidszorg en zorg omtrent pasgeboren kinderen hebben. Vroeger kreeg een vrouw veel kinderen, maar een deel overleed voor het 5de levensjaar.

Dit zijn wel dingen die je nog ziet in landen waar mensen veel kinderen krijgen. Niet iets waar ik naar terug zou willen.
Maar je zegt zelf nu kun je 5 kinderen nemen en is het overlijden van kinderen <5 jaar vrijwel 0.
pi_220904605
quote:

[..]

Nee, dat wil ik ook niet, maar het lage geboortecijfer is toch best wel zorgelijk. Om onze economie en welvaart op peil te houden moeten we import van mensen uit het buitenland organiseren c.q. tolereren. Vroeger op school (voor mij een tijd geleden) maakten ze ons nog wijs dat in deze eeuw de bevolkingen van NL en Dui zouden gaan krimpen. Nou echt niet.....de samenstelling is alleen fors veranderd.
Pecunia non olet
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:39:02 #156
438527 MissButterflyy
pi_220904607
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:37 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Maar je zegt zelf nu kun je 5 kinderen nemen en is het overlijden van kinderen <5 jaar vrijwel 0.
Waarom zou je vijf kinderen ‘nemen’.
Grootste deel van de vrouwen en mannen heeft daar helemaal geen zin in.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:40:28 #157
438527 MissButterflyy
pi_220904615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:38 schreef obligataire het volgende:

[..]
Nee, dat wil ik ook niet, maar het lage geboortecijfer is toch best wel zorgelijk. Om onze economie en welvaart op peil te houden moeten we import van mensen uit het buitenland organiseren c.q. tolereren. Vroeger op school (voor mij een tijd geleden) maakten ze ons nog wijs dat in deze eeuw de bevolkingen van NL en Dui zouden gaan krimpen. Nou echt niet.....de samenstelling is alleen fors veranderd.
Tsja, dan zul je moeten inleveren op welvaart en economie en je opa zelf maar gaan verzorgen in het verpleeghuis.
Is dat wat je wilt?
pi_220904623
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom zou je vijf kinderen ‘nemen’.
Grootste deel van de vrouwen en mannen heeft daar helemaal geen zin in.
Snap ik. Maar stel dat jij er 3 hebt (dat is al bovengemiddeld), en de buren (een homostel) geen), dan is dat 3 kinderen op 3 vruchtbare mannen dus op lange termijn onhoudbaar voor de economie. Mij boeit het niet zo op mijn leeftijd, maar jongeren gaan dit echt nog merken de komende decennia.
Pecunia non olet
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 11:49:12 #159
5428 crew  miss_sly
pi_220904649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:42 schreef obligataire het volgende:

[..]
Snap ik. Maar stel dat jij er 3 hebt (dat is al bovengemiddeld), en de buren (een homostel) geen), dan is dat 3 kinderen op 3 vruchtbare mannen dus op lange termijn onhoudbaar voor de economie. Mij boeit het niet zo op mijn leeftijd, maar jongeren gaan dit echt nog merken de komende decennia.
Maar we 'nemen' toch geen kinderen om de economie en het geboortecijfer op peil te houden?

Het grootste verschil met vroegah is dat je ervoor kiest om kinderen te willen. Eén, twee, drie, vijf, acht, wat je wil, samen met je partner.
En in de praktijk blijken veel mensen dan helemaal niet veel kinderen te willen. En dat is volledig legitiem.
pi_220904677
quote:
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw.
Dus als vrouwen minder seksuele vrijheid zouden hebben, dan functioneerde de datingmarkt beter? Bedoel je dan: omdat 90% van de vrouwen interesse heeft in 10% van de mannen, hebben zij voldoende seks en helemaal geen behoefte meer aan een echte relatie? Is dat niet een heel beperkte kijk op wat een relatie hebben inhoudt? Ik neem aan dat mensen meer zoeken in een relatie dan alleen lekkere seks. Dat is tenminste wat ik om mij heen zie.

quote:
Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder.
Het aantal soa's is het afgelopen decennium toegenomen, maar het gedrag van mannen is daarin net zo goed een factor. Of heb je het hier over mentale gezondheid? In het laatste geval kunnen we toch ook kijken naar alternatieven? Een fijn seksleven draagt vast bij aan de mentale gezondheid, maar daaruit volgt niet dat een onbevredigend of zelfs niet bestaand seksleven moet eindigen in mentale ongezondheid.

quote:
Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten.
Omhoog daten heeft toch niets te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw? In wat jij beschrijft kan een vrouw nog steeds omhoog daten en trouwen. Een man zonder vrouw en kinderen heeft geen doel in het leven? Moet ik de stelling dat de vrouw geen andere keuze heeft zo lezen dat de vrouw onder geen beding echtscheiding kan aanvragen? Als iemand diep ongelukkig is in de relatie, kan ik mij overigens niet voorstellen dat de relatie voor de andere partner wel geweldig is.

quote:
Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties.
Als je lekker in je vel zit heeft dat invloed op je (werk)prestaties, maar de stelling dat mannen voor meer innovaties gaan zorgen als er maar meer monogame gezinnen worden gesticht, legt een directe relatie tussen twee zaken die niet rechtstreeks met elkaar in verband staan.

quote:
Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden.
Dus elke vrouw die een relatie met een man aangaat zou van rechtswege ontslagen moeten worden? Ik bedoel: waarom wachten tot het huwelijk? Lesbiennes uitgezonderd, denk ik. Althans, zolang ze geen relatie hebben. Mogen vrouwen nog wel studeren of moeten ze na de middelbare school maar meteen naar de huishoudschool?

quote:
Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg).
Als vrouwen veelal onzin werk doen - wat een dedain en pretentie (!) -, dan zitten die vrouwen mannen die tot nieuwe innovaties willen komen toch niet in de weg? Waarom moeten vrouwen van de werkvloer als zij daar kennelijk niet in de weg lopen van die oh zo innovatieve mannen?

quote:
En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
Want Debby is zo geworden omdat zij te veel sekuele vrijheid heeft genoten? Ik meen dat zij niet al te plezierige (jeugd)herinneringen heeft aan mannen. Ik denk dat dit haar meer parte speelt dan het hebben van te veel seksuele vrijheid. Zo zoiets al zou bestaan.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 11:59:41 #161
5428 crew  miss_sly
pi_220904697
quote:

[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw.
Als de seksuele vrijheid van vrouwen de kern van alle problemen is, stel ik voor dat alle vrouwen non worden en celibatair door het leven gaan. Geen seks, want dat is slecht. Alle problemen opgelost.

Of is het de bedoeling dat vrouwen hun seksuele vrijheid inleveren en zich weer onderwerpen aan de lusten van de man, zoals het heurt?
pi_220904703
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar we 'nemen' toch geen kinderen om de economie en het geboortecijfer op peil te houden?

Het grootste verschil met vroegah is dat je ervoor kiest om kinderen te willen. Eén, twee, drie, vijf, acht, wat je wil, samen met je partner.
En in de praktijk blijken veel mensen dan helemaal niet veel kinderen te willen. En dat is volledig legitiem.
Het is ook legitiem, maar hoe denk je dat we de pensioenen en uitkeringen kunnen betalen als er voor iedere inactieve nog maar 2 werkenden zijn? Vroeger waren dat er 4 of 5. Dat betekent dat die paar werkenden zich drie slagen in de rondte moeten werken. Met als gevolg meer uitval (WAO stijgt dramatisch), en nog weer druk op de overige werkenden.
Pecunia non olet
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:03:04 #163
5428 crew  miss_sly
pi_220904710
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:01 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het is ook legitiem, maar hoe denk je dat we de pensioenen en uitkeringen kunnen betalen als er voor iedere inactieve nog maar 2 werkenden zijn? Vroeger waren dat er 4 of 5. Dat betekent dat die paar werkenden zich drie slagen in de rondte moeten werken. Met als gevolg meer uitval (WAO stijgt dramatisch), en nog weer druk op de overige werkenden.
Daar zullen we economische en maatschappelijke oplossingen voor moeten zoeken.
De vrouw terug naar het aanrecht om verplicht vijf kinderen op te voeden is geen oplossing.

En hoeveel kinderen heb je zelf en draag je de zorg actief voor?
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:03:25 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220904713
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:25 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het is geen nonsense het is een better way out voor iedereen. Vrouwen maken er met hun altruistische breintje namelijk een grote teringzooi van. En dit is voor niemand goed. Het is ook niet goed voor de veiligheid van vrouwen zelf zoals iedereen wel kan zien. Een land zonder grenzen is namelijk geen land meer. En vrouwen stemmen zelf te vaak voor socialisme en open grenzen.
Anderzijds propageer jij hier denkbeelden die niet zouden misstaan bij de taliban. Die pretenderen immers net als jij te weten hoe de veiligheid van vrouwen het best gediend kan worden: met repressie.
Huilen dan.
pi_220904739
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat doen werkgevers al door honderdduizenden Polen, Roemenen etc. hiernaar toe te halen, want het werk moet toch gedaan worden. Plus een hoop spul wat we niet willen uit Noord-Afrika.

De politiek staat er bij en kijkt er naar, zolang hun korte termijn plaatjes maar kloppen.
Pecunia non olet
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:10:37 #166
5428 crew  miss_sly
pi_220904753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:07 schreef obligataire het volgende:

[..]
Dat doen werkgevers al door honderdduizenden Polen, Roemenen etc. hiernaar toe te halen, want het werk moet toch gedaan worden. Plus een hoop spul wat we niet willen uit Noord-Afrika.

De politiek staat er bij en kijkt er naar, zolang hun korte termijn plaatjes maar kloppen.
Kan zijn dat je het allemaal kutoplossingen vindt, maar het maakt niet dat je vrouwen kunt verplichten tot het baren van een aantal kinderen.
pi_220904974
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Anderzijds propageer jij hier denkbeelden die niet zouden misstaan bij de taliban. Die pretenderen immers net als jij te weten hoe de veiligheid van vrouwen het best gediend kan worden: met repressie.
Was patriarchie in West-Europa erger dan de Sharia? Nee dat was het bij lange na niet. Hier werden vrouwen niet besneden of verhuld in lange allesbedekkende gewaden 24/7. Dit is wél waar jij naartoe wilt gaan en ik vraag mij af waarom. Dus je wilt geen West-Europese patriarchale samenleving wat iedereen te goede komt maar je wilt wel leven onder Sharia?

quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Meer geld bijdrukken en zorgen voor meer inflatie?

Als je voor het thuisfront zorgt en er wordt ook voor jou gezorgd als vrouw zijnde is dat zo een straf dan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Spring_Sale op 28-05-2026 12:33:24 ]
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:33:40 #168
5428 crew  miss_sly
pi_220905080
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:27 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Was patriarchie in West-Europa erger dan de Sharia? Nee dat was het bij lange na niet. Hier werden vrouwen niet besneden of verhuld in lange allesbedekkende gewaden 24/7. Dit is wél waar jij naartoe wilt gaan en ik vraag mij af waarom. Dus je wilt geen West-Europese patriarchale samenleving wat iedereen te goede komt maar je wilt wel leven onder Sharia?

Dit is niet de keuze die voorligt, dat maak jij jezelf wijs. En dat is prima hoor. Het zegt alleen niets over de realiteit. Iets waar jij heel ver vandaan bewogen bent.

Als je je tijd nou eens zou steken in een prettige, aangename, goed verzorgde, goed geinformeerde man met wat algemene ontwikkeling zijn/worden, dan heb je meer succes dan met deze vrouwonvriendelijke (eufemistisch uitgedrukt) woordenbrij.
pi_220905156
@miss_sly Moslims willen uiteindelijk ook in nederland de Sharia gaan invoeren. En dan verlies je alsnog als je domme vrouwenrechten. En het wordt voor vrouwen ook nog ondraaglijker dan onder een blanke Europese patriarchie. Maarja blijf maar lekker rebels als een 12-jarige meisje dat alles maar kut vindt en jongens zijn maar stom ofzo.

[ Bericht 10% gewijzigd door Spring_Sale op 28-05-2026 12:44:00 ]
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:43:52 #170
438527 MissButterflyy
pi_220905235
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Spring_Sale het volgende:
@:miss_sly Moslims willen uiteindelijk ook in nederland de Sharia gaan invoeren. En dan verlies je alsnog als je domme vrouwenrechten. En het wordt voor vrouwen ook nog ondraaglijker dan onder een blanke Europese patriarchie. Maarja blijf maar lekker rebels als een 12-jarige meisje dat alles maar kut vindt en jongens zijn stom ofzo.
Flikker toch eens op met je onzin.
pi_220905238
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Flikker toch eens op met je onzin.
Flikker toch zelf op.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 12:47:18 #172
5428 crew  miss_sly
pi_220905253
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:37 schreef Spring_Sale het volgende:
@:miss_sly Moslims willen uiteindelijk ook in nederland de Sharia gaan invoeren. En dan verlies je alsnog als je domme vrouwenrechten. En het wordt voor vrouwen ook nog ondraaglijker dan onder een blanke Europese patriarchie. Maarja blijf maar lekker rebels als een 12-jarige meisje dat alles maar kut vindt en jongens zijn maar stom ofzo.
Ik vind jongens helemaal niet stom. Dat wil zeggen: ik vind mannen die een beetje leuk zijn opgegroeid en zich normaal gedragen doorgaans niet stom.
Er zal best een handjevol moslims zijn dat de sharia wil invoeren. Gaat niet gebeuren. End of discussion. Er is ook een handjevol christelijke die al die vrouwenrechten maar niets vinden en ze graag willen afnemen. Waarvan vrouwen niet op de kieslijst mogen staan, bijvoorbeeld. Gaat ook geen landelijk beleid worden. Net zo min als de radicaalrechtse ideeën van een FvD mijn vrijheid gaan inperken.

Je praat poep. Prima hoor, je self-fulfilling prophecy zal je lekker in je slachtofferrol van onbeminde, ongewenste, eenzame, boze man laten wentelen en er zal niets veranderen in je voordeel.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:48:38 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220905263
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:27 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Nee.

Wat een treurige tactiek om valse dilemma's te verzinnen om zo een ander een standpunt aan te wrijven dat 'ie helemaal niet heeft :') .
Huilen dan.
pi_220905276
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:12 schreef Spring_Sale het volgende:
Er bestaat een gevaar in het feit dat autochtone mannen helemaal niet meer willen meedoen met deze maatschappij. En zo ook niet meer onze landsgrenzen willen verdedigen. Deze mannen zorgen nog net voor zichzelf maar meer ook niet. Ze werken een baan, komen thuis, wassen zichzelf, eten wat en dan spelen ze verder alleen maar online videogames. In het verlengde van de huidige gang van zaken zal Nederland dan ook worden omgevolkt, en zal er een Sharia worden uitgeroepen. Waardoor autochtone vrouwen alsnog al hun rechten zullen gaan verliezen. En erger. Immers autochtone mannen zullen niet meer willen vechten voor dit land die zij in taal en cultuur niet meer terug herkennen.

Ik troll niet. Dit is een conclusie berustend op de huidige realiteit en gang van zaken in nederland. Dus kies maar.
Ik geloof helemaal niet dat er ooit een tijd is geweest dat er een bereidheid was om oorlog te gaan voeren onder de personen die daadwerkelijk naar het front gestuurd werden. En terecht! Oorlog is bittere ellende. Zelfs als je behoort tot het veel sterkere leger zoals b.v. Amerika in Irak.

Dat de grote instroom van mensen met een cultuur die haaks staat op onze vrijheden, normen en waarden een potentieel probleem is, is waar, maar a. dat ligt niet aan de seksuele vrijheid van vrouwen en b. al was dat zo, dan nog accepteer ik liever dat Europa over 100 jaar een Islamitisch gebied is (ik zeg niet dat het zo zal gaan, maar stel) dan dat ik vrouwen wil dwingen om broedkip te worden.
pi_220905283
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:22 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij heeft het recht om een kind te baren met een oer Hollandse dame ja!
Mi scusi.
pi_220905311
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:28 schreef obligataire het volgende:
Het geboortecijfer is voornamelijk lager door de beschikbaarheid van de pil en veel betere condooms (die hielden 100 jaar geleden wel wat tegen, maar waren simpelweg van veel mindere kwaliteit dan nu).

Natuurlijk is een laag geboortecijfer problematisch en zal het inhouden dat de sociale zekerheid in de komende decennia steeds verder zal worden afgebouwd vanwege onbetaalbaar. En daar wordt het geen leukere maatschappij van.

Maar ook hier: vrouwenrechten staan simpelweg niet ter discussie en voor zover daar maatschappelijke nadelen aan zitten moeten we daar maar mee dealen.
pi_220905323
@vem2012.

Zonder de stemrecht voor vrouwen behaalt politiek links nooit een meerderheid. Wie lopen er altijd vooraan "welkom welkom" te zingen voor vreemden? Dit zijn Nederlandse vrouwen.

Vrouwen zijn een one-issue voter-base. 99.9% vrouwen zal altijd stemmen voor socialisme en een verzorgingsstaat. Want vrouwen overleven door middel van subsidies. De staat heeft de rol van de mannelijke partner overgenomen die voor hen zorgt. En daarmee stemmen ze ook voor hun eigen ondergang want open grenzen, en uiteindelijk Sharia.
pi_220905335
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Tsja, dan zul je moeten inleveren op welvaart en economie en je opa zelf maar gaan verzorgen in het verpleeghuis.
Is dat wat je wilt?
Even een kleine nuancering: er zijn immigratiestromen die goed zijn voor de welvaart en economie, maar er zijn er ook die heel slecht uitpakken voor welvaart en economie. Wat dat betreft zijn we veel te vrijblijvend.

Denk bijvoorbeeld eens aan het recht van eenieder die hier 5 jaar rechtmatig verblijft om hier te mogen blijven. Dat zou ik toch zeker afhankelijk maken van zaken als integreren en bijdragen aan de samenleving. Zelfs al is het lastig om iemand weer retour te sturen, daar gaat toch een druk vanuit om je echt in te zetten (natuurlijk zijn er genoeg welwillenden, maar we weten nu eenmaal dat gemiddeld gezien de groep die hier als vluchteling komt relatief veel leunt op de verzorgingsstaat).
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:01:43 #179
438527 MissButterflyy
pi_220905345
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Even een kleine nuancering: er zijn immigratiestromen die goed zijn voor de welvaart en economie, maar er zijn er ook die heel slecht uitpakken voor welvaart en economie. Wat dat betreft zijn we veel te vrijblijvend.

Denk bijvoorbeeld eens aan het recht van eenieder die hier 5 jaar rechtmatig verblijft om hier te mogen blijven. Dat zou ik toch zeker afhankelijk maken van zaken als integreren en bijdragen aan de samenleving. Zelfs al is het lastig om iemand weer retour te sturen, daar gaat toch een druk vanuit om je echt in te zetten (natuurlijk zijn er genoeg welwillenden, maar we weten nu eenmaal dat gemiddeld gezien de groep die hier als vluchteling komt relatief veel leunt op de verzorgingsstaat).
Ja eens, maar dat is verder de discussie niet hier he.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:02:46 #180
16180 CoolGuy
pi_220905353
Wat een reeks :D
pi_220905375
quote:

[..]

Arbeidsmigratie is tijdelijk, en die mensen dragen bij aan onze samenleving. 99.9% van alle zogenaamde vluchtelingen komen hier alleen teren op onze sociale vangnet en die gaan nooit meer weg. Dit laatste wordt alleen mogelijk gemaakt door het stemrecht voor vrouwen, die veelal voor het socialisme (en daarmee de open grenzen) blijven stemmen.
pi_220905379
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
Wat een reeks :D
Alles behalve saai!
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220905384
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:47 schreef miss_sly het volgende:

Er zal best een handjevol moslims zijn dat de sharia wil invoeren. Gaat niet gebeuren.
Wij gaan dat inderdaad niet meemaken. Maar je merkt nu al dat als de groep moslims groot genoeg is dat ze weldegelijk hun normen ook willen opleggen aan anderen. Recent nog las ik dat er scholen zijn (volgens mij in Duitsland, maar ik heb dit ook wel in Nederland gehoord) waar moslimjongeren die strikt naar de leer van de koran leven anderen ook dwingen. Vooral andere moslimjongeren (lees: meisjes verplichten een hoofddoek te gaan dragen en dergelijke), maar niet alleen beperkt tot moslimjongeren.

Het is weldegelijk een potentieel probleem en mij lijkt het verstandig om daar wat aan te doen zo lang dat nog kan.

Zo schijnt het nu ook al normaal te zijn om in je onderbroek te douchen en dat ongeacht je afkomst. Ik vind dat soort ontwikkelingen zorgelijk en dat gaat ook op termijn ten koste van de verworven vrijheden hier. Waaronder vrouwenrechten.

(sorry, gaat wel erg off topic nu)
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:07:22 #184
5428 crew  miss_sly
pi_220905390
quote:

[..]

Er zijn genoeg zaken die we in Nederland (anders) aan moeten pakken. Helemaal eens.
Maar daarvoor is het, zoals je zelf ook al een aantal keer stelt, niet nodig om vrouwen hun rechten te ontnemen, als broedkip in te zetten en aan lui als Spring-Sale te gunnen omdat ze als vrouwen wél rechten hebben geen vrouw kunnen krijgen.
pi_220905400
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Er zijn genoeg zaken die we in Nederland (anders) aan moeten pakken. Helemaal eens.
Maar daarvoor is het, zoals je zelf ook al een aantal keer stelt, niet nodig om vrouwen hun rechten te ontnemen, als broedkip in te zetten en aan lui als Spring-Sale te gunnen omdat ze als vrouwen wél rechten hebben geen vrouw kunnen krijgen.
Vrouwen hoeven niet aan mij te worden gegund. Dat vraag ik ook helemaal niet. Normale mannen hebben het tegenwoordig al moeilijk door het gedrag (en de seksuele vrijheid) van vrouwen. Dat het geboortecijfer van autochtonen hierdoor daalt is een serieus probleem.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:11:33 #186
5428 crew  miss_sly
pi_220905412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wij gaan dat inderdaad niet meemaken. Maar je merkt nu al dat als de groep moslims groot genoeg is dat ze weldegelijk hun normen ook willen opleggen aan anderen. Recent nog las ik dat er scholen zijn (volgens mij in Duitsland, maar ik heb dit ook wel in Nederland gehoord) waar moslimjongeren die strikt naar de leer van de koran leven anderen ook dwingen. Vooral andere moslimjongeren (lees: meisjes verplichten een hoofddoek te gaan dragen en dergelijke), maar niet alleen beperkt tot moslimjongeren.

Het is weldegelijk een potentieel probleem en mij lijkt het verstandig om daar wat aan te doen zo lang dat nog kan.

Zo schijnt het nu ook al normaal te zijn om in je onderbroek te douchen en dat ongeacht je afkomst. Ik vind dat soort ontwikkelingen zorgelijk en dat gaat ook op termijn ten koste van de verworven vrijheden hier. Waaronder vrouwenrechten.

(sorry, gaat wel erg off topic nu)
Er zijn uiteraard bepaalde groepen die hun wil en regels op willen leggen aan anderen. Daar moeten we zeker niet in meegaan. Dat lijkt me duidelijk. Dat daar een betere modus voor moet worden gezocht ook.

Douchen in je onderbroek is echt al een hele tijd aan de gang, maar dat heeft (ook) andere oorzaken. Wat dacht je van mobieltjes die altijd overal aanwezig zijn om foto's en filmpjes te maken? Die hou je niet uit de kleedkamers. En dus wordt er minder gedoucht en als het moet met ondergoed aan. Meisjes in badpak zelfs. Daarnaast komen er ook regelmatig verhalen naar buiten over trainers die beelden maken of hun handen niet thuis kunnen houden. Dat gebeurde vroeger wellicht net zoveel, maar tegenwoordig komt het gelukkig naar buiten. Maar het maakt dat kinderen (en volwassenen) niet meer zonder nadenken in de kleedkamer naakt wensen te zijn. Je kunt zomaar het hele internet over gaan.
pi_220905415
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
@:vem2012.

Zonder de stemrecht voor vrouwen behaalt politiek links nooit een meerderheid. Wie lopen er altijd vooraan "welkom welkom" te zingen voor vreemden? Dit zijn Nederlandse vrouwen.

Vrouwen zijn een one-issue voter-base. 99.9% vrouwen zal altijd stemmen voor socialisme en een verzorgingsstaat. Want vrouwen overleven door middel van subsidies. De staat heeft de rol van de mannelijke partner overgenomen die voor hen zorgt. En daarmee stemmen ze ook voor hun eigen ondergang want open grenzen, en uiteindelijk Sharia.
De stem van vrouwen is net zo belangrijk als de stem van mannen. Ja, ik zie ook liever minder stemmen voor politieke partijen als PvdD, Bij1, GL, enz. Maar als vrouwen daar massaal op stemmen, dan is dat gewoon democratie aan het werk.

Zo moeilijk is dat toch niet?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 13:13:21 #188
5428 crew  miss_sly
pi_220905422
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:10 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vrouwen hoeven niet aan mij te worden gegund. Dat vraag ik ook helemaal niet. Normale mannen hebben het tegenwoordig al moeilijk door het gedrag (en de seksuele vrijheid) van vrouwen. Dat het geboortecijfer van autochtonen daalt is een serieus probleem.
Normale mannen hebben het helemaal niet al moeilijk genoeg door het gedrag van vrouwen. Normale mannen hebben gewoon een partner.

Het dalende geboortecijfer is niet handig. Maar geen reden om vrouwen hun rechten te ontnemen en verplicht broedkip te maken.

Jij bent nog veel enger dan de sharia: jij bent een man opgegroeid in het westen in een vrije samenleving waar vrouwen rechten hebben en jij wil ze die alsnog afnemen. Mensen die die sharia aanhangen weten niet beter; jij zou beter moeten weten.
pi_220905424
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat lijkt mij allemaal evident.

Wat dat betreft is het een hallucinante discussie...
pi_220905438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De stem van vrouwen is net zo belangrijk als de stem van mannen. Ja, ik zie ook liever minder stemmen voor politieke partijen als PvdD, Bij1, GL, enz. Maar als vrouwen daar massaal op stemmen, dan is dat gewoon democratie aan het werk.

Zo moeilijk is dat toch niet?
Blijkbaar levert dat in de praktijk dus wel veel maatschappelijke problemen op. En die gaan we via socialsime en vrouwen die koppig blijven stemmen op socialistische partijen, niet kunnen oplossen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Spring_Sale op 28-05-2026 13:21:55 ]
pi_220905465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij allemaal evident.

Wat dat betreft is het een hallucinante discussie...
Het socialistische opengrenzen gedachten-experiment heeft jarenlang zijn plaats kunnen hebben. Nu is het tijd voor een hele andere invalshoek en gedachtenexperiment.
pi_220905501
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:16 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Blijkbaar levert dat in de praktijk dus wel veel maatschappelijke problemen op. En die gaan we via socialsime en vrouwen die koppig blijven stemmen op socialistische partijen, niet kunnen oplossen.
Welke politieke keuze je ook maakt: het heeft altijd voor en nadelen. Dus nee, ook als iedereen 'verstandig' stemt (voor de goede orde: verstandig staat met reden tussen haken...) zijn er problemen. Net zoveel. Alleen andere problemen.
pi_220905509
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:20 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Het socialistische opengrenzen gedachten-experiment heeft jarenlang zijn plaats kunnen hebben. Nu is het tijd voor een hele andere invalshoek en gedachtenexperiment.
Hier is een idee: neem vrouwen serieus en ga met ze in gesprek. Misschien heb je wel goede argumenten en kun je ze overtuigen.

Of zij overtuigen jou, kan ook.

Maar mannen die zich opstellen als jij... ja, daar zou ik ook van denken: tijd om op een partij te stemmen die daar stevig tegengewicht aan geeft.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:31:51 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220905518
En spring sale zich nog steeds afvragen waarom vrouwen niet geïnteresseerd zijn in hem.
pi_220905523
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:57 schreef Spring_Sale het volgende:
Vrouwen zijn een one-issue voter-base. 99.9% vrouwen zal altijd stemmen voor socialisme en een verzorgingsstaat. Want vrouwen overleven door middel van subsidies.
Als jij gelijk zou hebben, dan hadden we nu een kabinet SP, GroenLinks/Pvda en Partij voor de Dieren. Immers, vrouwen vormen de helft van het electoraat. Tel er een paar 'verdwaalde' mannen bij op, en we zouden electoraal gezien een links sociaal democratisch kabinet hebben. Dat hebben we niet. Dat hebben we zelfs nooit gehad.
pi_220905612
Die genderwar is wel echt een ding als je dit allemaal leest nondejuu zeg. Wat een hallucinant topic is dit geworden. Al dat wantrouwen over en weer is nergens voor nodig ;(
pi_220905621
Ik ben zelden een voorstander van dichtgooien van discussies, maar aangezien dit helemaal niet meer over Debby cs gaat, maar inmiddels een incel-esque klachtenformulier is geworden waar de honden geen brood van lusten…

Slotje?
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:54:50 #198
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220905663
quote:

[..]

Het is eigenlijk beter te stellen dat een groot deel in de periode direct na de geboorte stierf. De meeste historische bronnen gaan uit van een sterfte van ongeveer ~20-30% in het eerste levensjaar.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator / Colorchick donderdag 28 mei 2026 @ 13:56:42 #199
382129 crew  Donna
pi_220905670
God je zal er toch achter komen dat je partner dit soort onzin op een forum post. 8)7
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:57:14 #200
16180 CoolGuy
pi_220905677
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:31 schreef Momo het volgende:
En spring sale zich nog steeds afvragen waarom vrouwen niet geïnteresseerd zijn in hem.
Nou, je kunt op een forumpje natuurlijk prima roepen dat het 'nu tijd is voor X' en dat kun je roepen tot je een ons weegt, maar dat maakt niet dat het ook realiteit wordt, ook al roep je het 1000 keer.
pi_220905679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 13:33 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Als jij gelijk zou hebben, dan hadden we nu een kabinet SP, GroenLinks/Pvda en Partij voor de Dieren. Immers, vrouwen vormen de helft van het electoraat. Tel er een paar 'verdwaalde' mannen bij op, en we zouden electoraal gezien een links sociaal democratisch kabinet hebben. Dat hebben we niet. Dat hebben we zelfs nooit gehad.
Dat hele politieke kartel inclusief de VVD staat al kabinetten lang pal achter dat extreemlinkse VN2030 agenda. Dat staat voor replacement migration, Equity, feminism, LGBTI, Climate en ga zo maar door. Allemaal linkse hobby's.
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:58:34 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220905680
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Kan zijn dat je het allemaal kutoplossingen vindt, maar het maakt niet dat je vrouwen kunt verplichten tot het baren van een aantal kinderen.
Dat kan natuurlijk wel maar een echt prettige oplossing is dat niet. Je kunt beter incentieven hebben waardoor het voor degenen die wel degelijk kinderen willen makkelijker wordt.
Stel je voor dat je twijfelt over het hebben van een 3e kind en de staat geeft een subsidie van 30.000 euro voor de 3e geborene en 2 jaar thuisblijven voor vader of moeder. Dan zijn er waarschijnlijk meer ouders die toch voor het 3e kind gaan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')