Vreemdgaan en een open relatie zijn twee compleet verschillende dingen makker. Iets met vertrouwen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut!
Nu hebben wij een open relatie, maar ik geloof er heilig in dat je anderen (en zeker je levenspartner) toch geen plezier of behoeften moet ontzeggen. Daar is het leven te kort voor.
Jij maakt goede posts hier.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij echt een relatie? Want je komt echt heel vreemd uit de hoek.
Als een vrouw ontevreden is, dan is de kans dat ze dat communiceert heel groot. Daar kun je als man op reageren. Of je kan als man je schouders ophalen (al dan niet na voor de vorm er even op reageren).
Blijf je vervolgens in herhaling vallen, dan loop je de kans dat jouw vrouw de relatie (en jou) minder gaat waarderen. En bij veel vrouwen heeft dat gevolgen voor haar zin in seks, net zoals stress bij veel mannen zorgt voor verminderde zin (en zelfs erectiestoornissen).
Dat heeft werkelijk niets met straf te maken, want inderdaad: ook vrouwen houden van seks en vinden een goed seksleven belangrijk (gemiddeld gezien dan). Dus waarom zouden ze zichzelf in de voet willen schieten?
En seks prio 1? No way. Voor seks heb je geen relatie nodig. Hell, als vrijgezel heb je wat dat betreft veel meer opties.
Een relatie heb je niet vanwege seks, maar omdat je iemand zo leuk vindt dat je samen wil zijn en samen wat wil opbouwen. Seks is daar vaak een belangrijk onderdeel van. Maar prio 1... pfff...
Ook in een open relatie kun je vreemdgaan. Ook in open relaties zijn grenzen te bedenken die je niet graag overschreden wil zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vreemdgaan als je een open relatie hebt?
Het feit dat Elan dit niet benoemt, bevestigt verdere vermoedens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste relatie. Met exen heb ik wel monogame relaties gehad.
Ik heb echt enorm veel medelijden met je als ik dit lees.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens, maar ja hoe realistisch is het om alles wat je wil in het leven bij 1 partner te vinden? Laat staan op seksueel vlak. Geloof zelfs dat dat voor mannen nog makkelijker is dan voor vrouwen uiteindelijk want vrouwen raken helemaal snel verveeld.
Dat is ook waarom het begin van de relatie niet representatief is voor de rest van een eventueel leven samen. Aan het begin wil ze hem voor zich winnen en indruk maken, maar mannen zijn snel tevreden, dus waarom zou je hem nog pijpen na 10 jaar huwelijk als je er zelf eigenlijk ook wel een beetje op de seks uitgekeken bent? En dat jij uitgekeken bent ligt natuurlijk aan hem. Dus als het al eens ter sprake zou komen dan had hij maar beter zijn best moeten doen.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:02 schreef Questular het volgende:
Je zou bijna denken dat reacties uitlokken een bepaalde kink is voor een user hier.
Jij mag je mening hier prima uiten en hebt gelukkig ook door dat deze controversieel is. Zo ver ben je al.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:09 schreef Elan het volgende:
Maar dit gaat nergens heen natuurlijk, jammer dat FOK! een plek voor eenheidsworsten geworden is a la Reddit waar je vroeger een mening hoe controversieel ook mocht ventileren en het niet de hoofdzaak was om het met elkaar eens te zijn.
Ik noem dat echter geen vreemdgaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 07:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ook in een open relatie kun je vreemdgaan. Ook in open relaties zijn grenzen te bedenken die je niet graag overschreden wil zien.
Sommige mensen in een open relatie willen bijvoorbeeld niet dat hun partner met andere mensen zoent, omdat dit te intiem is. Je verzint het niet, maar het bestaat.
Een ander voorbeeld kan zijn: geen bekenden. Of niet mijn zus. Enzovoort.
[..]
Het feit dat Elan dit niet benoemt, bevestigt verdere vermoedens.
De definitie voor wat betreft Wikipedia:quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik noem dat echter geen vreemdgaan.
O well.
Mensen die dat niet willen, moeten vooral net monogaam zijn. Een open relatie of na een paar jaar uit elkaar, wat je wil.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:01 schreef Spring_Sale het volgende:
Mensen zijn geen pairbonding species. Alleen geloof, de kerk, en dwang (wet) houdt stellen als partner bijmekaar. Er is dus een externe kracht nodig om mensen monogaam te houden.
Er was een national geographic docu die stelde dat mensen alleen pairbonden voor korte tijd. Tot de kinderen gemiddeld een jaar of 5 zijn. Dan gaan ze uit elkaar
En welke problemen ervaren veel mannen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik wilde eigenlijk voortborduren met betrekking tot de problemen die veel mannen ervaren. En wat Debby Gerritsen beweert over mannen. Ik weet alleen even niet hoe. Ik ben eigenlijk vóór het forceren van monogamie. Dit zou de maatschappij namelijk veel meer voordelen op kunnen leveren.
Ja, dat wil ik ook graag weten.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En welke problemen ervaren veel mannen?
Kun je dit toelichten? Vind dit altijd een beetje merkwaardig argument en motivatie.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:09 schreef Spring_Sale het volgende:
Ik wilde eigenlijk voortborduren met betrekking tot de problemen die veel mannen ervaren. En wat Debby Gerritsen beweert over mannen. Ik weet alleen even niet hoe. Ik ben eigenlijk vóór het forceren van monogamie. Dit zou de maatschappij namelijk veel meer voordelen op kunnen leveren.
Ik ben bang dat het forceren van monogamie gaat betekenen dat er dus voor iedere man een gewillige vrouw moet zijn…quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En welke problemen ervaren veel mannen?
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kun je dit toelichten? Vind dit altijd een beetje merkwaardig argument en motivatie.
Net als: "part time werken is niet goed voor de economie". Volgens mij mag een ieder zelf bepalen hoe hij/zij het leven inricht.
Ik ben in ieder geval niet op aarde om de economie te stimuleren.
Praise be! Under His eye.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
Knap wel om er nog een schepje bovenop te doen vwb creepyness tov mijn al niet al te positieve verwachtingen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
De problemen op de datingmarkt, tot aan de lage geboortecijfers aan toe, hebben in de kern alles te maken met de seksuele vrijheid van de vrouw. Leg je deze aan banden, dan wordt Nederland weer gezonder. Ik zal het even proberen uit te leggen. Autochtone mannen krijgen meer zin in het leven omdat ze dan weer een doel hebben. Namelijk de zorg voor een gezin in een monogame relatie, waar de vrouw geen andere keuze heeft en niet meer omhoog kan daten. Wat op zijn beurt weer voor nieuwe innovaties zorgt. Mannen zijn namelijk de belangrijkste bedenkers van nieuwe innovaties. Door ook de vrouwen van de werkvloer te drukken komt er ook meer geld vrij om mannen fatsoenlijk te betalen. Zodat zij nog beter hun gezin kunnen onderhouden. Vrouwen doen namelijk veelal onzin werk (behalve werk in de zorg). De autochtone geboortecijfers zullen dan ook weer gaan stijgen. Wat belangrijk is voor het behoud van de Nederlandse cultuur. En figuren zoals Debby Gerritsen met hun vreemde ongenoegen zullen minder voorkomen.
Ons als in: creepy mannen waar vrouwen vrij terecht met een boog omheen lopen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Spring_Sale het volgende:
Wat wij ook moeten beseffen is dat het feminisme experiment compleet heeft gefaald. Het deed ons meer kwaad dan goeds. Het is dus tijd om daarmee te stoppen.
Gaat niet gebeuren. Doei.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:57 schreef Spring_Sale het volgende:
Wat wij ook moeten beseffen is dat het feminisme experiment compleet heeft gefaald. Het deed ons meer kwaad dan goeds. Het is dus tijd om daarmee te stoppen.
Ik hoop van harte dat je zit te trollen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:47 schreef Spring_Sale het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze user in het verleden al heeft bewezen hier volledig achter te staan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:07 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je zit te trollen.
Desalniettemin bedankt voor de toelichting.
Hij heeft het recht om een kind te baren met een oer Hollandse dame ja!quote:Op donderdag 28 mei 2026 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ons als in: creepy mannen waar vrouwen vrij terecht met een boog omheen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |