Jouw posts zijn voer voor de molen voor alle jongeren die Tate aanhangen. Ik zou ze eigenlijk moeten bundelen en op X moeten posten. Nu snap ik ook wel dat de van de drank doorspekte posts vol arrogantie en agressie jegens mannen die je constant predikt een projectie van je eigen verleden, maar alsnog is het vrij triest allemaal. Bepaald geen reclame voor vrouwen maak je hier.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ga eerst alles lezen wat Elan te melden heeft over vrouwen en probeer dan maar objectief te blijven.
Ik ben een vrouw dus niet zo objectief als een man.
Elan is een man en hij beweert niks anders dat de huidige puinhoop de oorzaak is van feministische vrouwen.
Hoezo objectief?
Ik voel geen enkel medelijden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:21 schreef Questular het volgende:
Een grote groepsessie voor Elan, wat een hoop oud zeer zeult hij mee. Ergens vol ik wel wat medelijden.
De meeste relaties zijn puur transactioneel, als jij stopt met jouw deel van de rekening dan stopt de relatie. Of dat nu gaat om de rekeningen of meer basale zaken als seks, je hebt bepaalde verwachtingen waar te maken. Het gaat zelden om pure onvoorwaardelijke liefde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik voel geen enkel medelijden.
Hiervoor (#47) heb ik een ironische/sarcastische/cynische post geplaatst, maar eigenlijk erger ik me behoorlijk aan wat Elan hier allemaal ventileert.
Of hij het nou meent of niet doet er niet zoveel toe. Het effect is in mijn optiek dat hij een zinnig onderwerp behoorlijk ridiculiseert door de platte insteek op relaties tussen mannen en vrouwen. Vooral transactioneel.
Een relatie hebben en houden is moeilijk genoeg, en het op deze manier infantiliseren schetst een heel fout beeld.
Leer es lezen.
Dat komt in grote lijnen neer wat Debby schreef over mannen als "kamerplanten met een rijbewijs" . Van enige objectiviteit of zinnigheid is in beginsel nooit sprake geweest.quote:Het doet me denken aan de uitspraak "Mijn vrouw is een mooi boek... maar ik heb het uit. En de kaft is wel erg uitgezakt...".
Keihard. Ik zou jou wel eens in het echt willen tegenkomen. Dan blijft er niks over van je branie.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen. Misschien helpt het met je frustratie.
Ik ken dit citaat. Weet alleen niet of het van Godfried Bomans was of van Simon Carmiggelt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik voel geen enkel medelijden.
Hiervoor (#47) heb ik een ironische/sarcastische/cynische post geplaatst, maar eigenlijk erger ik me behoorlijk aan wat Elan hier allemaal ventileert.
Of hij het nou meent of niet doet er niet zoveel toe. Het effect is in mijn optiek dat hij een zinnig onderwerp behoorlijk ridiculiseert door de platte insteek op relaties tussen mannen en vrouwen. Vooral transactioneel.
Een relatie hebben en houden is moeilijk genoeg, en het op deze manier infantiliseren schetst een heel fout beeld.
Het doet me denken aan de uitspraak "Mijn vrouw is een mooi boek... maar ik heb het uit. En de kaft is wel erg uitgezakt...".
Leer es lezen.
Volgens mij was het van Wim Sonneveld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ken dit citaat. Weet alleen niet of het van Godfried Bomans was of van Simon Carmiggelt.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef Elan het volgende:
[..]
De meeste relaties zijn puur transactioneel, als jij stopt met jouw deel van de rekening dan stopt de relatie. Of dat nu gaat om de rekeningen of meer basale zaken als seks, je hebt bepaalde verwachtingen waar te maken. Het gaat zelden om pure onvoorwaardelijke liefde.
[..]En dat is precies jouw platte insteek en blijkbaar jouw overtuiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk daar totaal anders over, en mijn ervaring is ook totaal anders. Het is veel genuanceerder en rijker dan enkel transactie. Maar daar ga ik jou niet van overtuigen, dat is wel duidelijk.And it's only the giving
That makes you
What you are
In jouw geval, denk je niet dat dat bij veel stellen helemaal niet aan de hand is en dat het allemaal veel oppervlakkiger is? Zelfs als je mijn post je niet aan staan en je het rationaliseert gaat bijna de helft uiteindelijk uit elkaar.... Echte liefde...quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
En dat is precies jouw platte insteek en blijkbaar jouw overtuiging.
Ik denk daar totaal anders over, en mijn ervaring is ook totaal anders. Het is veel genuanceerder en rijker dan enkel transactie. Maar daar ga ik jou niet van overtuigen, dat is wel duidelijk.
Ik heb echt wel alles meegemaakt wat ik mee wilde maken (en soms nog wat extra wat achteraf wat minder beviel) op dat gebied.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook al jaren samen, vanwege het totaalplaatje. Maar seks is voor ons wel de belangrijkste bijzaak. Waarom zou je jezelf laten beperken tot monogamie? Er zijn zoveel interessante dingen om te ontdekken op seksueel vlak met en zonder elkaar
En als jouw vrouw nu de fantasie heeft om toe te kijken hoe jij door een paar mannen flink wordt genomen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:55 schreef Elan het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom je je partner waar je (ga ik dan maar even van uit) zaken zou ontzeggen die hem of haar ontzettend blij maken.
Of dat nu een pijpbeurt is of een sprookjeshuwelijk of een reis door Zweden. Kan ik echt niet bij met mn pet. En dan met droge ogen duren beweren dat de ander egoïstisch is![]()
Misschien gaat het erom dat een vrouw het fijn vindt niet als sloof gezien te worden maar dat er enige gelijkwaardigheid is, waardoor ze aan het einde van de dag ook wat meer zin en energie heeft om erop te kruipen. In plaats van dat ze voor nog een extra kind heeft moeten zorgenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef Elan het volgende:
Dit ook weer.
Het ging in haar post letterlijk over mannen die weinig doen in het huishouden waardoor zij geen seks meer wilde. Een relatie en zeker seks zou niet moeten staan bij de niet de hoeveelheid huishouden die iemand doet. Door meer te doen dat zou moeten resulteren in meer seks creëer je een beloningssfeer.
Draai al deze idioterie eens om, een man die niet genoeg seks krijgt die besluit niks meer in huis te doen of te stoppen met financieel bijdragen. De wereld zou te klein zijn.
Ik kan echt niet met deze gozer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het straf. Seks en zeker een blowjob word je niet moe van, en kun je prima doen als je moe bent. Je hebt er simpelweg geen zin in omdat XYZ. Er is altijd wel iets waardoor vrouwen permanent vast zitten in hun eigen hoofd. Hormonen, kinderen, huishouden.... De lijst met kutsmoezen voor dat soort types is eindeloos.
[...]
Als jij je vent seks wil onthouden om wat voor reden dan ook dan heeft hij alle recht om dat elders te zoeken. Andersom ook trouwens.
Elan, kijk eens heel domquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe straf ik jou precies als jij totaal geen zin hebt om mij te pijpen en ik zoek dat stukje plezier vervolgens elders? Zoals die influencer stelde bewijst ze jou een dienst. Omdat je kennelijk te lui bent om het zelf te doen.
Jij was 16 jaar gelukkig getrouwd toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind je schattig naïef als je denkt dat vrouwen niet bewust of onbewust op grote schaal pikstraf uit delen omdat dingen niet op hun manier gaan. Ze zijn zich er terdege van bewust dat seks prioriteit nummer 1 is bij vrijwel elke man. Dus ook die van haar.
Vreemdgaan en een open relatie zijn twee compleet verschillende dingen makker. Iets met vertrouwen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut!
Nu hebben wij een open relatie, maar ik geloof er heilig in dat je anderen (en zeker je levenspartner) toch geen plezier of behoeften moet ontzeggen. Daar is het leven te kort voor.
Jij maakt goede posts hier.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij echt een relatie? Want je komt echt heel vreemd uit de hoek.
Als een vrouw ontevreden is, dan is de kans dat ze dat communiceert heel groot. Daar kun je als man op reageren. Of je kan als man je schouders ophalen (al dan niet na voor de vorm er even op reageren).
Blijf je vervolgens in herhaling vallen, dan loop je de kans dat jouw vrouw de relatie (en jou) minder gaat waarderen. En bij veel vrouwen heeft dat gevolgen voor haar zin in seks, net zoals stress bij veel mannen zorgt voor verminderde zin (en zelfs erectiestoornissen).
Dat heeft werkelijk niets met straf te maken, want inderdaad: ook vrouwen houden van seks en vinden een goed seksleven belangrijk (gemiddeld gezien dan). Dus waarom zouden ze zichzelf in de voet willen schieten?
En seks prio 1? No way. Voor seks heb je geen relatie nodig. Hell, als vrijgezel heb je wat dat betreft veel meer opties.
Een relatie heb je niet vanwege seks, maar omdat je iemand zo leuk vindt dat je samen wil zijn en samen wat wil opbouwen. Seks is daar vaak een belangrijk onderdeel van. Maar prio 1... pfff...
Ook in een open relatie kun je vreemdgaan. Ook in open relaties zijn grenzen te bedenken die je niet graag overschreden wil zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou vreemdgaan als je een open relatie hebt?
Het feit dat Elan dit niet benoemt, bevestigt verdere vermoedens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is niet mijn eerste relatie. Met exen heb ik wel monogame relaties gehad.
Ik heb echt enorm veel medelijden met je als ik dit lees.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens, maar ja hoe realistisch is het om alles wat je wil in het leven bij 1 partner te vinden? Laat staan op seksueel vlak. Geloof zelfs dat dat voor mannen nog makkelijker is dan voor vrouwen uiteindelijk want vrouwen raken helemaal snel verveeld.
Dat is ook waarom het begin van de relatie niet representatief is voor de rest van een eventueel leven samen. Aan het begin wil ze hem voor zich winnen en indruk maken, maar mannen zijn snel tevreden, dus waarom zou je hem nog pijpen na 10 jaar huwelijk als je er zelf eigenlijk ook wel een beetje op de seks uitgekeken bent? En dat jij uitgekeken bent ligt natuurlijk aan hem. Dus als het al eens ter sprake zou komen dan had hij maar beter zijn best moeten doen.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:02 schreef Questular het volgende:
Je zou bijna denken dat reacties uitlokken een bepaalde kink is voor een user hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |