abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:56:39 #76
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900142
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:52 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat niet alleen, maar hoe egocentrisch wil je het hebben: ik wil gepijpt, maar dat krijg ik niet, dus ga ik vreemd, want de relatie verbreken komt me op dit moment nog niet zo goed uit.

Met een grote boog de straat op bonjouren moet je zo iemand. En dan zoekt ie het maar uit.
Keer het eens om. 'Ik wil iedere dag gebeft worden en anders is er geen liefde in het spel, want jij ontzegt mij iets'.

Wat een klasse.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 18:59:36 #77
5428 crew  miss_sly
pi_220900155
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:56 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Keer het eens om. 'Ik wil iedere dag gebeft worden en anders is er geen liefde in het spel, want jij ontzegt mij iets'.

Wat een klasse.
Ik vind het sowieso vreemd als een bepaalde seksuele handeling een dusdanig grote behoefte kan betekenen in een relatie dat al de rest er dan niet meer toe doet en vreemdgaan een rechtvaardig alternatief is.
Wat voor relatie heb je dan? Als alleen dat pijpen de boel zo op scherp kan zetten. Dan is de relatie gewoon al niet goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:59:56 #78
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900156
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:55 schreef Elan het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom je je partner waar je (ga ik dan maar even van uit) zaken zou ontzeggen die hem of haar ontzettend blij maken.

Of dat nu een pijpbeurt is of een sprookjeshuwelijk of een reis door Zweden. Kan ik echt niet bij met mn pet. En dan met droge ogen duren beweren dat de ander egoïstisch is :D
De 'eiser' start het egoïsme. De 'ontzegger' betichten van egoïsme is drammen. Manipulatie en daarom 2 keer zo egoïstisch.
pi_220900161
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:59 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
De 'eiser' start het egoïsme. De 'ontzegger' betichten van egoïsme is drammen. Manipulatie en 2 keer zo egoïstisch.
De eiser eist monogamie. Een ander iets ontzeggen waar je zelf geen zin in hebt is next level egoïsme.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:02:09 #80
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900165
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]
De eiser eist monogamie.
Jij had toch een open relatie? Ga dan ergens anders getjokt worden.
pi_220900171
Je zou bijna denken dat reacties uitlokken een bepaalde kink is voor een user hier.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:04:06 #82
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900184
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]
De eiser eist monogamie. Een ander iets ontzeggen waar je zelf geen zin in hebt is next level egoïsme.
Je hebt echt respect voor de grenzen van anderen.
pi_220900187
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 18:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het sowieso vreemd als een bepaalde seksuele handeling een dusdanig grote behoefte kan betekenen in een relatie dat al de rest er dan niet meer toe doet en vreemdgaan een rechtvaardig alternatief is.
Wat voor relatie heb je dan? Als alleen dat pijpen de boel zo op scherp kan zetten. Dan is de relatie gewoon al niet goed.
Je slaat hier de spijker op zijn kop.
Relaties gaan toch niet over allerlei sekshandelingen?
Mannen zouden eerst een man moeten pijpen voor ze een oordeel vellen over vrouwen die dit niet zo prettig vinden.
pi_220900204
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:04 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Je hebt echt respect voor de grenzen van anderen.
Zeker wel, nee is nee. Alleen hoef je je tegelijkertijd ook niets te ontzeggen. Maar geloof verder ook niet in monogamie dus we staan al compleet anders in de race.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:11:21 #85
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900223
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker wel, nee is nee. Alleen hoef je je tegelijkertijd ook niets te ontzeggen. Maar geloof verder ook niet in monogamie dus we staan al compleet anders in de race.
Maar je eist wel monogamie een paar reacties hiervoor. Behoorlijk schijnheilig. En dat hele 'ontzeggen' is natuurlijk gejank. Compleet in de veronderstelling dat je ergens aanspraak op hebt.

Nou nee
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:12:44 #86
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900228
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Deze bedoel ik
pi_220900237
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:11 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Maar je eist wel monogamie een paar reacties hiervoor. Behoorlijk schijnheilig. En dat hele 'ontzeggen' is natuurlijk gejank. Compleet in de veronderstelling dat je ergens aanspraak op hebt.

Nou nee
Ik eis helemaal niks. Dat jouw brein denk in eisen zegt meer iets over de manier waarop jij je leven hebt ingericht hebt vermoed ik zo.
blablablabla
pi_220900242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik ook niet. En toch sta jij met je mening nog steeds in de jaren 40/50.
Vrouwen moeten hun man dienstbaar zijn.
pi_220900255
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik eis helemaal niks. Dat jouw brein denk in eisen zegt meer iets over de manier waarop jij je leven hebt ingericht hebt vermoed ik zo.
Nee, nou niet laf gaan wegduiken. Jij beweerde dat vrouwen weer aan hun natuulijke taak moesten beginnen.
Kinderen baren en verzorgen.
Zodat de man alle vrijheid kreeg om carriere te maken of wat dan ook,,,,

Nou niet zo schijnheilig gaan doen.

:')
pi_220900262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik ook niet. En toch sta jij met je mening nog steeds in de jaren 40/50.
Vrouwen moeten hun man dienstbaar zijn.
Je vergeet een belangrijke aanvulling die ik bij die opmerking geplaatst heb. Namelijk dat je niets moet maar dat je dan niet moet janken als je partner zijn heil elders gaat zoeken.
blablablabla
pi_220900269
Een grote groepsessie voor Elan, wat een hoop oud zeer zeult hij mee. Ergens vol ik wel wat medelijden.
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:22:56 #92
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Leuk geprobeerd, maar consequent redeneren is niet je forte. Je spreekt jezelf erg tegen.
pi_220900286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Je vergeet een belangrijke aanvulling die ik bij die opmerking geplaatst heb. Namelijk dat je niets moet maar dat je dan niet moet janken als je partner zijn heil elders gaat zoeken.
Blijft de vraag waarom jij steeds blijft janken. Heeft ze jou laten zitten? Was het gras groener aan de andere kant voor haar?
Ik kan me zo meeleven met haar.

Wanneer zal bij jou het kwartje vallen? Je bent een zielig en gefrustreerd mannetje.
pi_220900303
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:21 schreef Questular het volgende:
Een grote groepsessie voor Elan, wat een hoop oud zeer zeult hij mee. Ergens vol ik wel wat medelijden.
Ik niet. Hij is een Man. Dus Hij zou beter moeten weten.
Integendeel. Elan loopt voortdurend te zeiken en te zaniken over hoe slecht de hedendaagse vrouwen zijn.
Geen greintje zelfreflectie.
Is toch heel zielig. Maar medelijden?
Nee hoor. Ik niet.
pi_220900321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:25 schreef Masberum het volgende:
Vrouwen zijn wel meer dan alleen mensen die kinderen baren. Ze hebben ook toegang tot de keuken als het goed is
Ha ha. Pipo de Clown is ook in da house.

Echt niet normaal dit. Dat ik als 70 jarige nog zoveel 'jongeren' zie, die zich wanhopig vastklampen aan de eerste helft van de 20ste eeuw.
pi_220900331
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:27 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik niet. Hij is een Man. Dus Hij zou beter moeten weten.
Integendeel. Elan loopt voortdurend te zeiken en te zaniken over hoe slecht de hedendaagse vrouwen zijn.
Geen greintje zelfreflectie.
Is toch heel zielig. Maar medelijden?
Nee hoor. Ik niet.
Als je feitelijk kan aantonen dat iemand ongelijk heeft, waarom is hier dan altijd de drang om te vervallen in dit soort gedrag en bewoordingen?

"zeiken en te zaniken", "Geen greintje zelfreflectie". "Is toch heel zielig."

Klinkt dat voor jou niet alsof je niet objectief kan reageren op iemand en daarom maar vervalt in dit soort gedrag?
pi_220900371
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Blijft de vraag waarom jij steeds blijft janken. Heeft ze jou laten zitten? Was het gras groener aan de andere kant voor haar?
Ik kan me zo meeleven met haar.

Wanneer zal bij jou het kwartje vallen? Je bent een zielig en gefrustreerd mannetje.
Weet je zeker dat je hier niet aan het projecteren bent? Heb wat posts gelezen over je ex daar lusten de honden geen brood van.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:34:15 #98
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220900372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:25 schreef Masberum het volgende:
Vrouwen zijn wel meer dan alleen mensen die kinderen baren. Ze hebben ook toegang tot de keuken als het goed is
In mijn vorige relatie mocht ik zelfs 2 uur per dag uit de kelder voor een blowjob. Kreeg gvd niet eens smint van die klootzak.
pi_220900391
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Als je feitelijk kan aantonen dat iemand ongelijk heeft, waarom is hier dan altijd de drang om te vervallen in dit soort gedrag en bewoordingen?

"zeiken en te zaniken", "Geen greintje zelfreflectie". "Is toch heel zielig."

Klinkt dat voor jou niet alsof je niet objectief kan reageren op iemand en daarom maar vervalt in dit soort gedrag?
Ga eerst alles lezen wat Elan te melden heeft over vrouwen en probeer dan maar objectief te blijven.
Ik ben een vrouw dus niet zo objectief als een man.
Elan is een man en hij beweert niks anders dat de huidige puinhoop de oorzaak is van feministische vrouwen.
Hoezo objectief?
pi_220900405
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je hier niet aan het projecteren bent? Heb wat posts gelezen over je ex daar lusten de honden geen brood van.

Voorbeelden graag. Ik heb geen ex.
Mijn enige ex (mijn enige en grote liefde) heeft zich in de jaren 80 verhangen.
Als jij mij daarmee wilt kwetsen, ga je gang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')