abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:34:33 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220898270
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Het staat er letterlijk voor iedereen te lezen daarom zette ik het er expliciet onder middels screenshots, jij spoort niet helemaal hoor :D
[..]
Dit ook weer.
Het ging in haar post letterlijk over mannen die weinig doen in het huishouden waardoor zij geen seks meer wilde. Een relatie en zeker seks zou niet moeten staan bij de niet de hoeveelheid huishouden die iemand doet. Door meer te doen dat zou moeten resulteren in meer seks creëer je een beloningssfeer.

Draai al deze idioterie eens om, een man die niet genoeg seks krijgt die besluit niks meer in huis te doen of te stoppen met financieel bijdragen. De wereld zou te klein zijn.
Waar schreef ik dat precies?

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 14:10 schreef Leandra het volgende:
Wat een pick me girl.

Lekker die vrouwen de schuld geven terwijl de kans, zeker in de VS, ook 99% is dat die mannen geen fuck uitvoeren in het huishouden en qua zorg voor de kinderen.
En de vrouwen vaak ook een full-time baan hebben.

Los van het feit dat vrouwen het meestal laten schieten in de slaapkamer als mannen gewoon slecht in bed zijn.
Ik schrijf dat het lekker makkelijk is om de vrouwen de schuld te geven dat dingen niet lekker lopen, terwijl de mannen (in de VS) vaak helemaal niets doen in het huishouden en met de kinderen.
En dat is een reactie op haar verwijt dat het de "eigen schuld" van vrouwen is als hun man het buiten de deur gaat zoeken, zij geeft de vrouwen dus de schuld dat de man vreemdgaat.

Verder schreef ik dat als vrouwen geen seks meer willen, daar een andere reden voor is.
Wij vinden seks ook leuk, als de seks idd leuk is. Als de seks niet leuk (meer) is dan moet de rest van het leven en de persoon waarmee we het leven delen wel heel leuk zijn om toch nog seks met die persoon te hebben, als dat allemaal niet (meer) zo is dan houdt het idd wel op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220898409
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
[..]
Ik schrijf dat het lekker makkelijk is om de vrouwen de schuld te geven dat dingen niet lekker lopen, terwijl de mannen (in de VS) vaak helemaal niets doen in het huishouden en met de kinderen.
En dat is een reactie op haar verwijt dat het de "eigen schuld" van vrouwen is als hun man het buiten de deur gaat zoeken, zij geeft de vrouwen dus de schuld dat de man vreemdgaat.

Verder schreef ik dat als vrouwen geen seks meer willen, daar een andere reden voor is.
Wij vinden seks ook leuk, als de seks idd leuk is. Als de seks niet leuk (meer) is dan moet de rest van het leven en de persoon waarmee we het leven delen wel heel leuk zijn om toch nog seks met die persoon te hebben, als dat allemaal niet (meer) zo is dan houdt het idd wel op.
Mijn post en het videootje van die influencer gingen helemaal niet over relaties die slecht lopen het ging letterlijk over blowjobs (of eigenlijk vrouwen die dat nooit meer doen in een lange relatie) en jij begint vervolgens over mannen die hun huishoudelijke taakjes zouden verslonzen wat daaraan te grondslag zouden liggen. Daarmee impliceer je een direct verband. En mannen die slecht zouden zijn in bed. Kortom het ligt weer allemaal aan de man die zich in allerlei bochten moeten wringen om jullie te behagen. Doodvermoeiend.

Als je man je in bed niet geeft wat je wil moet je dat in niet onverstaanbare woorden kenbaar maken, niet seks en intimiteit onthouden. Daarmee doe je niet alleen hem maar ook jezelf tekort.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:59:38 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220898486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Mijn post en het videootje van die influencer gingen helemaal niet over relaties die slecht lopen het ging letterlijk over blowjobs (of eigenlijk vrouwen die dat nooit meer doen in een lange relatie) en jij begint vervolgens over mannen die hun huishoudelijke taakjes zouden verslonzen wat daaraan te grondslag zouden liggen. Daarmee impliceer je een direct verband. En mannen die slecht zouden zijn in bed. Kortom het ligt weer allemaal aan de man die zich in allerlei bochten moeten wringen om jullie te behagen. Doodvermoeiend.

Als je man je in bed niet geeft wat je wil moet je dat in niet onverstaanbare woorden kenbaar maken, niet seks en intimiteit onthouden. Daarmee doe je niet alleen hem maar ook jezelf tekort.
Het ging letterlijk over blowjobs en een vrouw die die bij getrouwde mannen deed, waarvan zij wist dat ze getrouwd waren en dat ze vond dat het de eigen schuld van die vrouwen was dat hun mannen bij haar terecht kwamen.

Een vrouw die moe is van een fulltime baan en alleen de zorg voor het huishouden en de kinderen en een man die het dan buiten de deur gaat zoeken omdat hij thuis niet meer krijgt wat hij wil, al dan niet omdat zijn vrouw gewoon moe is, en dat dan even verdedigd wordt door een dame die die vrouwen de schuld geeft dat hun man vreemdgaat.
En ja, als je samen een huishouden hebt, de een vervolgens in dat huishouden amper wat uitvoert de ander naast een fulltime baan het huishouden en de kinderen op zich mag nemen dan zit er van alles scheef in de relatie.

Het punt is dat jij verzint dat vrouwen dan stoppen met seks als "straf", terwijl het daar helemaal niet mee te maken heeft, dat betekent dus ook niet dat hij haar kan "behagen" door 'zich in allerlei bochten te wringen".
Als ze zich beiden gewoon inzetten voor het huishouden en het gezin, zijn ze geen van beiden te moe om in bed iets anders te doen dan slapen.
En je kunt ophouden je eigen verzinsels over mijn teksten vervolgens te gebruiken om verontwaardigd te doen over wat ik zou hebben gezegd, als ik het niet heb gezegd dan heb ik het niet gezegd, dan heb je het zelf verzonnen.

Als iemand het buiten de deur zoekt dan is er maar één persoon fout: degene die het buiten de deur zoekt.
Dat is geen kwestie van "eigen schuld, had je maar dit of dat", wie vreemdgaat is fout.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220898776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het ging letterlijk over blowjobs en een vrouw die die bij getrouwde mannen deed, waarvan zij wist dat ze getrouwd waren en dat ze vond dat het de eigen schuld van die vrouwen was dat hun mannen bij haar terecht kwamen.

Een vrouw die moe is van een fulltime baan en alleen de zorg voor het huishouden en de kinderen en een man die het dan buiten de deur gaat zoeken omdat hij thuis niet meer krijgt wat hij wil, al dan niet omdat zijn vrouw gewoon moe is, en dat dan even verdedigd wordt door een dame die die vrouwen de schuld geeft dat hun man vreemdgaat.
En ja, als je samen een huishouden hebt, de een vervolgens in dat huishouden amper wat uitvoert de ander naast een fulltime baan het huishouden en de kinderen op zich mag nemen dan zit er van alles scheef in de relatie.

Het punt is dat jij verzint dat vrouwen dan stoppen met seks als "straf", terwijl het daar helemaal niet mee te maken heeft, dat betekent dus ook niet dat hij haar kan "behagen" door 'zich in allerlei bochten te wringen".
Als ze zich beiden gewoon inzetten voor het huishouden en het gezin, zijn ze geen van beiden te moe om in bed iets anders te doen dan slapen.
En je kunt ophouden je eigen verzinsels over mijn teksten vervolgens te gebruiken om verontwaardigd te doen over wat ik zou hebben gezegd, als ik het niet heb gezegd dan heb ik het niet gezegd, dan heb je het zelf verzonnen.

Natuurlijk is het straf. Seks en zeker een blowjob word je niet moe van, en kun je prima doen als je moe bent. Je hebt er simpelweg geen zin in omdat XYZ. Er is altijd wel iets waardoor vrouwen permanent vast zitten in hun eigen hoofd. Hormonen, kinderen, huishouden.... De lijst met kutsmoezen voor dat soort types is eindeloos. Dat was het punt wat die influencer maakte in haar video van het dan maar helemaal niet meer doen want je verzaakt gewoon in je relatie. En jij bevestigde door te beginnen over Amerikaanse mannen en hun huishoudelijke vaardigheden en mannen die zogenaamd slecht zouden zijn in bed. Man doet niet wat jij wil dus geen seks, man wil seks dus geen seks = straf.

quote:
Als iemand het buiten de deur zoekt dan is er maar één persoon fout: degene die het buiten de deur zoekt.
Dat is geen kwestie van "eigen schuld, had je maar dit of dat", wie vreemdgaat is fout.
Klassiek modern feministisch gedachtengoed, de schuld ligt altijd bij anderen. Te beroerd om zelf in de spiegel te kijken. Als jij je vent seks wil onthouden om wat voor reden dan ook dan heeft hij alle recht om dat elders te zoeken. Andersom ook trouwens. Je tekent met het aangaan van een vaste relatie voor monogamie, niet voor het celibaat.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:55:07 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220899040
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Klassiek modern feministisch gedachtengoed, de schuld ligt altijd bij anderen. Te beroerd om zelf in de spiegel te kijken. Als jij je vent seks wil onthouden om wat voor reden dan ook dan heeft hij alle recht om dat elders te zoeken. Andersom ook trouwens. Je tekent met het aangaan van een vaste relatie voor monogamie, niet voor het celibaat.
Er is geen recht op seks binnen een relatie. En er is, bij te weinig seks, ook geen recht op buiten de deur batsen. Er is enkel wel/geen overeenstemming tussen 2 mensen.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220899143
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:55 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Er is geen recht op seks binnen een relatie. En er is, bij te weinig seks, ook geen recht op buiten de deur batsen. Er is enkel wel/geen overeenstemming tussen 2 mensen.
Vind ik wel, je hoort voor ervoor te zorgen dat je partner niks tekort komt en vice versa. Als seks van tafel gaat zonder medische bezwaren en je kunt of wil niet weg is het logisch dat men het buiten de deur zoekt.

Zowel vrouwen mannen voor de duidelijkheid, voor er weer een misogyne roofdier jankkaart getrokken gaat worden door deze of gene.
blablablabla
pi_220899328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Het staat er letterlijk voor iedereen te lezen daarom zette ik het er expliciet onder middels screenshots, jij spoort niet helemaal hoor :D

Ik acht de gemiddelde lezer op Fok! in staat om beter te lezen dan jij hier doet.

Mijn uitleg staat. Als jij die wil negeren, so be it.

En ten aanzien van @Leandra lees je ook iets wat er niet staat.
pi_220899336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef Leandra het volgende:

[..]
[..]

Het was heel duidelijk wat je bedoelde...

Echt vermoeiend dat het meermaals uitgelegd wordt en dan nog wordt doorgedramd.
pi_220899352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuurlijk is het straf. Seks en zeker een blowjob word je niet moe van, en kun je prima doen als je moe bent. Je hebt er simpelweg geen zin in
Dat is toch godverdomme een doodnormale reden om geen seks te hebben? Geen zin?

Het is geen verplichting hoor. Ook niet binnen een relatie.

Het is natuurlijk wel een probleem als de een zin heeft in seks en de anders (zo goed als) nooit. Maar goed, daar hebben ze communicatie voor uitgevonden en als dat niet helpt het verbreken van de relatie.

En dan heb jij het over feministen die de schuld bij de ander zoeken... Een relatie doe je samen.
pi_220899353
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik acht de gemiddelde lezer op Fok! in staat om beter te lezen dan jij hier doet.

Mijn uitleg staat. Als jij die wil negeren, so be it.

En ten aanzien van @:Leandra lees je ook iets wat er niet staat.
Maar het staat letterlijk in die screenshot dat is iets compleet anders dan een post misschien verkeerd of anders interpreteren , knettergek dit _O- _O-
blablablabla
pi_220899364
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind ik wel, je hoort voor ervoor te zorgen dat je partner niks tekort komt en vice versa.
Nou, laten we dan maar verkrachting binnen het huwelijk uit de strafrechtelijke sfeer halen.
pi_220899365
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef Elan het volgende:

[..]
Maar het staat letterlijk in die screenshot dat is iets compleet anders dan een post misschien verkeerd of anders interpreteren , knettergek dit _O- _O-
Ik heb het prima uitgelegd. Nogmaals, als jij dat niet wil accepteren is dat een Elan probleem.
pi_220899411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat is toch godverdomme een doodnormale reden om geen seks te hebben? Geen zin?

Het is geen verplichting hoor. Ook niet binnen een relatie.

Het is natuurlijk wel een probleem als de een zin heeft in seks en de anders (zo goed als) nooit. Maar goed, daar hebben ze communicatie voor uitgevonden en als dat niet helpt het verbreken van de relatie.

En dan heb jij het over feministen die de schuld bij de ander zoeken... Een relatie doe je samen.
Dan moet je zin maken zoals Linda de Mol ooit stelde.
90% van de vrouwen heeft bovendien responsief verlangen, als je gaat zitten wachten tot je een keer spontaan zin krijgt kun je lang wachten.

En nogmaals, voor we weer totaal de verkeerde kant op gaan en Elan als misogene rapist framen je MOET uiteindelijk in letterlijke zin helemaal niks.
Dat gezegd hebbende moet alleen niet raar opkijken als je partner het dan op een gegeven moment ergens anders zoekt. De meeste vrouwen begrijpen dit gelukkig wel en maken zin. Voor die dat niet kunnen of willen kwam de scheiding vaak uit het niets.
blablablabla
pi_220899466
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het prima uitgelegd. Nogmaals, als jij dat niet wil accepteren is dat een Elan probleem.
Je mag best opteren dat ik er niks van snap, maar dit riedeltje wat jij loopt te ontkennen staat gewoon zwart op wit, het is niet een of andere misinterpretatie van mij of vaag misverstand. Of zoals de post van Leandra die ik verkeerd zou kunnen hebben geïnterpreteerd. Al blijf ik er ook daar bij dat ze dat gewoon bedoelde.
blablablabla
  woensdag 27 mei 2026 @ 16:46:09 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220899525
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Je mag best opteren dat ik er niks van snap, maar dit riedeltje wat jij loopt te ontkennen staat gewoon zwart op wit, het is niet een of andere misinterpretatie van mij of vaag misverstand. Of zoals de post van Leandra die ik verkeerd zou kunnen hebben geïnterpreteerd. Al blijf ik er ook daar bij dat ze dat gewoon bedoelde.
Welja joh, ga mijn eigen teksten ook nog even lopen mansplainen. De tering zeg.

Ik post hier goddomme al meer dan 20 jaar en ben vrij duidelijk in wat ik post, als ik A post bedoel ik A en geen B, als ik B had willen zeggen had ik wel B gepost.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]
90% van de vrouwen heeft bovendien responsief verlangen, als je gaat zitten wachten tot je een keer spontaan zin krijgt kun je lang wachten.

En nogmaals, voor we weer totaal de verkeerde kant op gaan en Elan als misogene rapist framen je MOET uiteindelijk in letterlijke zin helemaal niks.
Dat gezegd hebbende moet alleen niet raar opkijken als je partner het dan op een gegeven moment ergens anders zoekt. De meeste vrouwen begrijpen dit gelukkig wel en maken zin. Voor die dat niet kunnen of willen kwam de scheiding vaak uit het niets.
:D en dan te bedenken dat 70-75 van de echtscheidingen door vrouwen wordt aangevraagd :D
En ja, dat de scheiding "uit het niets kwam" horen we vaker.... vooral van mannen.

Oh, en Linda met haar "dan maak je maar zin"? Dat is lekker effectief gebleken hè.... met Rietbergen, zo'n loyale, trouwe man.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_220899587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Welja joh, ga mijn eigen teksten ook nog even lopen mansplainen. De tering zeg.

Ik post hier goddomme al meer dan 20 jaar en ben vrij duidelijk in wat ik post, als ik A post bedoel ik A en geen B, als ik B had willen zeggen had ik wel B gepost.
[..]
:D en dan te bedenken dat 70-75 van de echtscheidingen door vrouwen wordt aangevraagd :D
En ja, dat de scheiding "uit het niets kwam" horen we vaker.... vooral van mannen.

Oh, en Linda met haar "dan maak je maar zin"? Dat is lekker effectief gebleken hè.... met Rietbergen, zo'n loyale, trouwe man.
Als jij je man geen BJ geeft om wat voor bullshit reden dan ook, dan is het logisch dat hij zijn heil elders zoekt. Dat hoeft ook helemaal geen probleem te zijn.

Dat percentage is triest genoeg. Mannen zijn veel te loyaal en bereid om over problemen en verschillen heen te stappen. Vrouwen voelen zich verheven en willen dan gelijk scheiden. Echter veel mannen willen nog niet eens trouwen tegenwoordig. Veel te duur.

Linda is nog steeds samen. Een slippertje hoeft helemaal niet het einde van een relatie te betekenen :)
blablablabla
pi_220899591
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ben het best met je eens dat vrouwen die eenzijdig besluiten om de relatie platonisch te maken niet echt wat te klagen hebben als hun man buiten de deur gaat neuken, maar dan hebben we het wel over iets totaal anders dan pikstraf omdat de Dyson ongemoeid is gelaten, waar Leandra het ook niet over had.

Dat ging over een relatie die niet lekker loopt. En ja, dan kan ook het seksleven daaronder gebukt gaan. En dat los je maar samen op.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 16:58:32 #43
441859 crew  Lenny77
pi_220899619
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij je man geen BJ geeft om wat voor bullshit reden dan ook, dan is het logisch dat hij zijn heil elders zoekt.
Dus als de man zijn zin niet krijgt dan mag hij haar straffen.

Hmmmmm.. waar las ik eerder dat vrouwen hun mannen straffen als ze niet in huis helpen en was dat oh zo slecht want dan is de relatie transactioneel...
Oooh ja...

Nu even wachten hoe je dit weer gaat verdraaien en mij weer een schuimbekkende razende nazifeminist noemt..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220899657
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dus als de man zijn zin niet krijgt dan mag hij haar straffen.

Hmmmmm.. waar las ik eerder dat vrouwen hun mannen straffen als ze niet in huis helpen en was dat oh zo slecht want dan is de relatie transactioneel...
Oooh ja...

Nu even wachten hoe je dit weer gaat verdraaien en mij weer een schuimbekkende razende nazifeminist noemt..
Hoe straf ik jou precies als jij totaal geen zin hebt om mij te pijpen en ik zoek dat stukje plezier vervolgens elders? Zoals die influencer stelde bewijst ze jou een dienst. Omdat je kennelijk te lui bent om het zelf te doen.
blablablabla
  Forum Admin woensdag 27 mei 2026 @ 17:08:34 #45
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220899664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe straf ik jou precies als jij totaal geen zin hebt om mij te pijpen en ik zoek dat stukje plezier vervolgens elders? Zoals die influencer stelde bewijst ze jou een dienst. Omdat je kennelijk te lui bent om het zelf te doen.
Wat de fuck gozer
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220899713
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik was er al over uit dat je heel selectief leest. Dat hoef je niet keer op keer te bevestigen.
pi_220899716
Het is toch wel fijn dat Elan hier zo welbespraakt uitlegt wat de lotsbestemming en de taken en plichten van de vrouw zijn.
Het vormt echt een leidraad voor een relatie en bespaart me al dat gepraat met mijn vrouw over wat in wezen toch bijzaken zijn.
Ik vind het alleen jammer dat hij niet wat meer generaliseert over hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten. Dat maakt het soms toch wat lastiger om tot een onontkomelijke beleidslijn te kunnen overgaan als man zijnde.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220899732
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben het best met je eens dat vrouwen die eenzijdig besluiten om de relatie platonisch te maken niet echt wat te klagen hebben als hun man buiten de deur gaat neuken, maar dan hebben we het wel over iets totaal anders dan pikstraf omdat de Dyson ongemoeid is gelaten, waar Leandra het ook niet over had.

Dat ging over een relatie die niet lekker loopt. En ja, dan kan ook het seksleven daaronder gebukt gaan. En dat los je maar samen op.
Ik vind je schattig naïef als je denkt dat vrouwen niet bewust of onbewust op grote schaal pikstraf uit delen omdat dingen niet op hun manier gaan. Ze zijn zich er terdege van bewust dat seks prioriteit nummer 1 is bij vrijwel elke man. Dus ook die van haar.

Kan best dat de relatie slecht is en dat je daarom niet wil maar dan moet ze dat zeggen. Zij kwam met het gelul over een partner die volgens haar te weinig doet in het huishouden en daarom geen seks zou krijgen, dat is een vorm van pikstraf of een slap excuus. Ik heb in mijn jonge jaren studentes geneukt in huizen waar de gemiddelde varkensstal compleet bij zou verbleken en geen neuk werd gegeven.
blablablabla
pi_220899737
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij je man geen BJ geeft om wat voor bullshit reden dan ook, dan is het logisch dat hij zijn heil elders zoekt. Dat hoeft ook helemaal geen probleem te zijn.

Dat percentage is triest genoeg. Mannen zijn veel te loyaal en bereid om over problemen en verschillen heen te stappen. Vrouwen voelen zich verheven en willen dan gelijk scheiden. Echter veel mannen willen nog niet eens trouwen tegenwoordig. Veel te duur.

Linda is nog steeds samen. Een slippertje hoeft helemaal niet het einde van een relatie te betekenen :)
Geen zin is geen bullshit reden. Als mijn vrouw pijpen niet leuk vindt, dan hoeft het van mij ook niet. Alsof je kan genieten van seks als je weet dat de ander met tegenzin bezig is...

Ik vind dat echt een bizarre gedachte.

En vrouwen leggen de lat hoger kennelijk hoger dan mannen. Dat mag gewoon. Dat heeft niets te maken met zich verheven voelen.
pi_220899743
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 17:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jouw vrouw door de buurman geneukt wordt is dat voor jou ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')