abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220885596

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 14:55:06 #2
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885603
Man man man
pi_220885608
:)
pi_220885610
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 14:55:57 #5
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885611
Tijd voor desperado's :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 15:01:58 #6
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885637
* Homijn heeft even een nieuwe bolk ontworpen

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:02:17 #7
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885639
Nog en Platz verloren 😒
  maandag 25 mei 2026 @ 15:02:21 #8
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885640
Ik had deze TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:03:41 #9
388664 crew  Dotteke
pi_220885646
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:02 schreef mario390 het volgende:
Nog en Platz verloren 😒
Je bent er ook niet veel Mario
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 15:06:09 #10
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885656
*O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220885657
0f5556ceddfb408d539484ed1fc31fcee415ba68.jpg?1779714406
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 15:07:28 #12
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885660
quote:
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus van :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220885665
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:07 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus van :Y
Hahaha ja
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 15:09:51 #14
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885671
Trockener Nase :7
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:10:29 #15
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220885673
* gebrokenglas plaatst een Homijnbolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:11:37 #16
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885680
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:11:41 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220885682
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:07 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus van :Y
Nu weten we tenminste hoe ze aan die droge neus komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 15:11:51 #18
388664 crew  Dotteke
pi_220885684
Hey GG :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 15:15:00 #19
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220885698
Goedemiddag
Warm hè?

Effe een lekkere cola
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:15:22 #20
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885701
De UI-politie™ heeft de UI van @Bargehassus (die een beetje uit proportie is) meteen maar even een facelift gegeven. Optie 1 op witte achtergrond, optie 2 met de oorspronkelijke kleur van het boek waar het plaatje vandaan komt en optie 3 met een kleurverloop. :7

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:15:54 #21
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220885705
Ik moet even die mug zien te pakken die hier rondzoemt. Heel irritant, dat gezoem.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220885712
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft even een nieuwe bolk ontworpen

[ afbeelding ]
_O-
_O_ _O_ _O_
  maandag 25 mei 2026 @ 15:19:16 #23
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220885719
Bargehassusbolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:25:58 #24
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220885750
* MooieTop6 geeft een ijs c_/ aan Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 15:36:16 #25
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885820
Ho maar!
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:39:00 #26
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885865
Juvgr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:41:19 #27
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885912
:N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 15:54:05 #28
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885960
Man man man je kost mijn nerven 😡
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 15:54:27 #29
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885963
Zwembadbolk. Jyske is heerlijk aan het spetteren O+
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 15:59:26 #30
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220885990
Bövkh
  maandag 25 mei 2026 @ 16:00:23 #31
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220885997
*G*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:01:02 #32
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220885998
Iemand wil hier punten scoren :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:02:16 #33
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886006
aldus de koploper :P
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:04:42 #34
388664 crew  Dotteke
pi_220886025
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?

Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
Hier binnen valt wel mee 21.4
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220886040
Piep niet zo over punten
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 16:09:59 #36
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220886051
Nee veel te warm voor
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 16:12:27 #37
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886062
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Piep niet zo over punten
Blub ^O^
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:17:42 #38
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886097
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:02 schreef Homijn het volgende:
aldus de koploper :P
Ik had het ook over mezelf O-)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:18:15 #39
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886099
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Piep niet zo over punten
Een beetje sarcasme mag :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:23:57 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220886142
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Piep niet zo over punten
Piep
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 16:24:26 #41
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886144
oO<
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:25:18 #42
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886152
Manx3
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:25:54 #43
388664 crew  Dotteke
pi_220886160
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220886166
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:27:51 #45
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886175
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
Wil 4000 halen vandaag :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:28:07 #46
388664 crew  Dotteke
pi_220886179
Ga je ook gezellig BBQen pppff

Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-breda
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:28:48 #47
388664 crew  Dotteke
pi_220886185
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:27 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wil 4000 halen vandaag :P
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220886202
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook gezellig BBQen pppff

Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-breda
Ja lees het net

Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis

Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 16:32:00 #49
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886203
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 16:35:17 #50
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886221
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?

Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
Ik zat op een forum waar dit een standaard smiley was, toen werd het overgenomen door een commerciële partij en zijn er alleen maar standaard emojis ;(
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:35:22 #51
388664 crew  Dotteke
pi_220886223
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja lees het net

Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis

Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:35:43 #52
388664 crew  Dotteke
pi_220886226
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
Niet :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 16:36:36 #53
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886234
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
En de dikke dame heeft nog niet gezongen zeker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 16:38:23 #54
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886245
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Niet :o
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze :?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:38:52 #55
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886249
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
Precies, ik verwacht minstens een etentje in het Witte huis, ik vernam dat McDonalds ook mogelijk zou zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:40:50 #56
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886255
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:51:31 #57
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886303
BittergarnituurBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:52:56 #58
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886310
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
BittergarnituurBolk
Geef mij! Dat mis ik nog hier :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:54:39 #59
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886318
* MooieTop6 geeft
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 25 mei 2026 @ 16:55:33 #60
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886324
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft een ijs c_/ aan Heer Scherf
Heerlijk :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:57:37 #61
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886331
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:54 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft
* _UserName_ neemt aan en hapt van de bitterbal.

Pofferdepoffertjes! Dat ding ik heter dan de zon!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:59:26 #62
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886340
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
BittergarnituurBolk
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:00:08 #63
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886346
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nice one!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:04:48 #64
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886374
Had beter gekund, maar Grok wou niet zo goed luisteren
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:06:46 #65
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886385
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten? :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:07:07 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886386
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_ :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:08:18 #67
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886392
Eigenlijk vind ik dat deze gewoon standaard in de OP moet
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:08:29 #68
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886394
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten? :P
Nee, met bitterballen en frikandellen en zo, maar ja. Het is goed genoeg voor het idee. w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886403
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
Dat dus

Familie uitje :Y
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 17:14:07 #70
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886428
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Minstens dit hebben we nodig

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 17:19:45 #71
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dat dus

Familie uitje :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886461
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:19 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:24:07 #73
388664 crew  Dotteke
pi_220886479
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Homijn het volgende:

[..]
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze :?
In heerlijke melkchocolade :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:24:44 #74
388664 crew  Dotteke
pi_220886480
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:40 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 17:28:13 #75
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886488
Magnum Ijs😋
  maandag 25 mei 2026 @ 17:30:54 #76
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886502
):O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 17:35:39 #77
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886524
Dtgihiz
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:37:42 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220886534
kdmslbd4khubj
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:39:23 #79
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886542
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Minstens dit hebben we nodig

[ afbeelding ]
Dat is per persoon toch? TOCH!?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:39:27 #80
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886544
Hdhwjjdhdsdotbolkdnsbnsns
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:41:40 #81
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886559
Zie ik al dubbel?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:42:13 #82
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886566
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Hdhwjjdhdsdotbolkdnsbnsns
Nice :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220886571
4f787067c842c9893720e0f24b5f221aaa4459da.jpg?1779723809
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:43:43 #84
388664 crew  Dotteke
pi_220886574
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Zie ik al dubbel?
Vertel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:43:51 #85
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886575
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:44:05 #86
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vertel?
Ik zie allemaal mario's
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:45:07 #87
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886584
Lglxikf
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:45:58 #88
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886593
Weer een!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:47:48 #89
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886613
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 17:49:14 #90
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886626
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
Slapen :')
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:50:43 #91
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886645
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. Plus vaak heb ik een kat al krabben aan de deur, als ik zo wakker word in de nacht moet ik er niet aan denken een bolk te plaatsen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:52:31 #92
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886661
Hulgodfi
  maandag 25 mei 2026 @ 17:52:34 #93
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886662
Sowieso, sinds de invoering van dat rare wildrooster lukt het me sowieso niet om hier steeds te zijn :N

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:57:49 #94
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886693
GsjdhduskU
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:03:35 #95
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886715
Het lijkt wel besmettelijk...
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886716
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 18:05:38 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886727
Mutskebolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220886729
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:01 #99
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886734
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan om te bolken, én of je uitslaapt
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:07:09 #100
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886736
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:03 schreef Homijn het volgende:
Het lijkt wel besmettelijk...
Fvljfddehhhantabkydvgj
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:51 #101
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886741
UN bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:08:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886747
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan, én of je uitslaapt
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:08:43 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886750
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 18:08:45 #104
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886751
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Meteen al een punt *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 18:09:26 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886755
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
augurken bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:09:46 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886758
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
augurken bolk
Kesbeke :6
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 18:10:20 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886763
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update :)
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffie :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:11:08 #108
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Ik voel concurrentie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:14:05 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886789
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffie :@
Er is daar dus 24/7 een koffiemachine beschikbaar. En ik weet dat er in een grotere koffiemok 3 dubbele espresso's kunnen..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:22:03 #110
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886831
Genoeg weer |:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:23:13 #111
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886834
Nein!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:27:11 #112
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886854
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nein!
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komen :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:28:00 #113
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886862
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Homijn het volgende:

[..]
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komen :Y
Nu ben ik benieuwd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:33:32 #114
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886890
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef mario390 het volgende:
Hulgodfi
Deze god ken ik niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:34:36 #115
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886899
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Deze god ken ik niet
HulkGod _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:04 #116
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886908
Ik vind warm
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 25 mei 2026 @ 18:39:31 #117
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886930
quote:
80s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind warm
Ga naar IJsland
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:41:26 #118
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886937
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:39 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ga naar IJsland
Ik heb al een ijsje op
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220886946
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Deze god ken ik niet
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaan
  maandag 25 mei 2026 @ 18:44:48 #120
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886959
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaan
Heftig zeg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:45:21 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886965
quote:
80s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind warm
https://www.hetiswarm.nl/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220887006
In de Sahara daar is het pas warm
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:52:02 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220887008
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:52:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220887014
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Hey Cup :W gezellig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887029
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Cup :W gezellig
Hey Dotteke :W zeker gezellig
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:54:30 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887034
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:07 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220887042
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hey Dotteke :W zeker gezellig
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:57 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220887051
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:54 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik had zowaar weer besteld lams doner, met rijst, patat, pitabroodje en salade
Maar man o man kan er wel drie dagen van eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:56:13 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220887052
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
Er is altijd wel een gate daar :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887056
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er is altijd wel een gate daar :D
Ja _O-
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:57:29 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220887063
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja _O-
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887072
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Geniet ervan c_/
pi_220887082
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
In de Sahara daar is het pas warm
Kalahari ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:02:04 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887094
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren _O-
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:14:15 #136
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887173
Upfo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:16:06 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887180
Ok
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:17:32 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220887187
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:19:04 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887197
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Nee idd, eerder ging ik dan wel naar beneden want koffie, buiten zitten en bolken dus kennelijk :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:20:39 #140
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887207
Man man man vor me is geen platz hier
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:21:27 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887211
Jawel, de 9e. Misschien helpt het om meer dan jftuhd te tikken..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887226
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 19:24:07 #143
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887227
Plek 9 is erg mooi :Y

Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:25:24 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887234
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.

Deze maand je beste maand?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887243
Davuk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887249
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Davuk
Dafuq?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:09 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887254
Het wordt druk hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887257
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Dafuq?
Warmte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887259
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
Het wordt druk hier :Y
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:43 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887284
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:29 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Mannetje hier is nog behoorlijk aan het hyperen. :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:33:02 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887297
Dametje had het hier warm en was jammerig. Gelukkig is haar kamer koel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:35:06 #153
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887308
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.

Deze maand je beste maand?
Zeker :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:36:50 #154
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887322
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:35 schreef Homijn het volgende:

[..]
Zeker :Y
Lekker man! *O*
Voor mij ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:37:19 #155
388664 crew  Dotteke
pi_220887324
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:24 schreef Homijn het volgende:
Plek 9 is erg mooi :Y

Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
Ik wel eens eerste
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887330
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand. :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:38:13 #157
388664 crew  Dotteke
pi_220887335
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand. :P
Misschien volgende maand?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 19:38:30 #158
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887336
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
pi_220887340
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
:D :T
  maandag 25 mei 2026 @ 19:39:29 #160
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887344
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wel eens eerste
Joh :P
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:39:57 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220887350
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Waarom ben je er in de nacht niet meer dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887351
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Nee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:40:35 #163
388664 crew  Dotteke
pi_220887357
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:39 schreef Homijn het volgende:

[..]
Joh :P
Ja kreeg ik een mooi gedichtje van jou naast die van hrrrrrrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 19:40:38 #164
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887359
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:41:40 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220887372
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maand en vorige maand niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887383
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

9d9c621ee607815772e46793c3f955c2c47a4fb2.jpg?1779730948
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887385
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
_O- Waarom moet ik ineens hier aan denken?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:43:38 #168
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887393
Even een _O- tussendoor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887395
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

[ afbeelding ]
Joh ambeteer maar raak hoor! ^O^
pi_220887399
Dus mario niet piepen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:44:36 #171
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887407
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

[ afbeelding ]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:45:53 #172
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887420
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus mario niet piepen
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:48:20 #173
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887438
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:

[..]
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij :Y

Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:56:06 #174
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887499
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:48 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij :Y

Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapen
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:56:54 #175
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:03:17 #176
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887544
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft. :{w
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 20:04:02 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887549
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Moeten is dwang
Huilen is kindergezang

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:04:20 #178
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:03 schreef Homijn het volgende:

[..]
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft. :{w
gg komt ook nog met een bolk, minimaal 2x
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:07:29 #179
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887567
Je weten toch niet welke dag morgen is
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:08:37 #180
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
Je weten toch niet welke dag morgen is
Wellus! Morgen is het dinsdag.

Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:10:58 #181
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887595
Even een zelfbolk voor de 4000
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:11:18 #182
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887600
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wellus! Morgen is het dinsdag.

Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)
👍
  maandag 25 mei 2026 @ 20:16:35 #183
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887638
Genoeg weer
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:19:05 #184
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887659
Rxikgtij
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:27 #185
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887670
:N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:10 #186
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887689
Gun hem wat, hij wordt Abraham
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:24:08 #187
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887699
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gun hem wat, hij wordt Abraham
Ist mir scheissegal *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:26:22 #188
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887719
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:29:59 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887740
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:24 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ist mir scheissegal *O*
Zumpfarsch o|O
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:30:53 #190
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887745
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zumpfarsch o|O
_O-
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:31:29 #191
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887753
Dat wordt knokken :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:31:40 #192
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887754
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:33:38 #193
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Waarom moet ik ineens hier aan denken?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:33:41 #194
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887770
Scheldbolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:34:45 #195
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220887778
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
  maandag 25 mei 2026 @ 20:35:35 #196
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220887780
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater &lt;3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes &lt;3
pi_220887789
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen :@
Ik sla over
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:40:13 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220887800
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:11 schreef mario390 het volgende:

[..]
👍
Big party. Alvast gefeliciteerd Mario 😘🍰
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887817
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D Can not unsee!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 20:44:43 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887832
Ik smelt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220887837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik smelt.
Dien je klacht in in het Radio49 topic! :P
pi_220887840
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:31 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Blubberbipsje toch?
Iemand die aan de diarree is?
  maandag 25 mei 2026 @ 20:48:37 #203
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887850
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:49:38 #204
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887857
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Dien je klacht in in het Radio49 topic! :P
Bij Melting zeker?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220887861
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef Homijn het volgende:

[..]
Bij Melting zeker?
B-)
pi_220887866
Zo blijkt maar weer: een goede bolker heeft maar een halve post nodig, oftewel:

  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:43 #207
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887875
Gewoon een ToTBolk plaatsen :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:58:15 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887905
:o :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:08:24 #210
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887954
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Blubberbipsje toch?
Iemand die aan de diarree is?
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220887959
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?
_O- Truth! :D
  maandag 25 mei 2026 @ 21:09:16 #214
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887966
Bestaat die al? @Blubberbipsje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 21:11:30 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887984
Thuis. Douche. Bed.

Oh nee eerst een peuk en dan slapen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220887985
Maar dat ban Toy Story 3; ik heb na het zien van die film zitten googlen naar adult jokes in die film, en de eerste 3 hits of zo hadden het niet eens over deze scène! _O- Uiteindelijk wel eentje gevonden die het ook opgevallen was! :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 21:13:18 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887993
En tussendoor ergens nog pijnstillers en overige medicatie innemen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 21:20:25 #218
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888053
Koffie c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888114
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:30:10 #220
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888116
Xkbub
  maandag 25 mei 2026 @ 21:31:51 #221
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888130
Mariobolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:20 #222
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888132
Ooohhh puntjes *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:59 #223
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888141
Ja, je kunt vanvond flink scoren :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888146
Ik heb de eerste punten
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:34:24 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220888156
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:32 schreef Doc-holliday het volgende:
Ooohhh puntjes *O*
Hey Dokkie :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:34:56 #226
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888160
Mooi man *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 21:35:51 #227
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888167
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Dokkie :W
He dottie *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:36:37 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220888173
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
He dottie *O*
Lang niet gezien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:38:03 #229
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lang niet gezien.
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fok
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:41:45 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220888210
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fok
Dan ben ik er niet meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:14 #231
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888218
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan ben ik er niet meer.
Gelijk heb je
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:54 #232
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888225
Wurstbrot😋
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:46:34 #233
388664 crew  Dotteke
pi_220888246
Lekkerrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:47:01 #234
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888250
DotBolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:51:46 #235
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888270
B:)B
  maandag 25 mei 2026 @ 21:53:28 #236
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888281
Geen bier nee.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888301
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen bier nee.
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
pi_220888310
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
Ga je wel van huilen, ja! :'(

Bekijk deze YouTube-video
pi_220888321
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Ga je wel van huilen, ja! :'(

Bekijk deze YouTube-video
Zonder de Paniekzaaiers
  maandag 25 mei 2026 @ 22:00:41 #240
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888328
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
Da's ook waar :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:01:54 #241
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888333
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:30 schreef mario390 het volgende:
Xkbub
Bijna blub
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:02:35 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888336
Bolk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888338
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Bijna blub
En de Hub.
pi_220888339
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Bolk
B-) Koen man!
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:05 #245
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888341
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen bier nee.
Cassislikeur dan? :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:04:16 #246
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888353
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Cassislikeur dan? :D
Zoiets.... :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:05:39 #247
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888368
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef ToT het volgende:

[..]
B-) Koen man!
Hoest kerel?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:06:15 #248
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888373
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Zoiets.... :9
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888374
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoest kerel?
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners! ^O^
En daarzo?
pi_220888377
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

[ afbeelding ]
Ow van die over the top gestyleerde posters! :D
pi_220888379
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:07:14 #252
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888384
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners! ^O^
En daarzo?
SSDD :Y
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888385
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
SSDD :Y
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij :{
Ja ach, de routine kan ook wel weer fijn zijn soms hoor. :)
  maandag 25 mei 2026 @ 22:08:30 #254
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888396
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen :T
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888399
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen :T
:Y :T
  maandag 25 mei 2026 @ 22:08:55 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888401
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

[ afbeelding ]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888408
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:16 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888421
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Lekker variëren af en toe toch
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
:Y
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888422
Ja, ik ga hier ongegeneerd hard liggen meuren! :W Prettige voortplanting hier, gij altesaam!
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:42 #260
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888423
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Lekker variëren af en toe toch
inderdaad.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:55 #261
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888426
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
  maandag 25 mei 2026 @ 22:13:44 #262
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888433
Mariobolk
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:16 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888439
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:38 #264
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888441
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Hier ook
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:51 #265
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888442
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Zo warm wordt het morgen in Nederland, waarschijnlijk nog warmer.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888443
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Morgen in de tuin verjaardag vieren Mario
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:09 #267
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888444
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Sneeuw weg nu?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:36 #268
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888448
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Sneeuw weg nu?
Ja, dat is eindelijk ontdooid :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:16:41 #269
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888452
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, dat is eindelijk ontdooid :D
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30gr :D
  maandag 25 mei 2026 @ 22:19:33 #270
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888469
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:16 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30gr :D
Heel herkenbaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:20:51 #271
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888473
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heel herkenbaar
Oké,nog nooit gedaan
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:21:53 #272
388664 crew  Dotteke
pi_220888480
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Hier morgen 33
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:22:22 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888489
22:22:22 uur :)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:22:43 #274
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888492
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier morgen 33
Overal wel zoiets morgen
  maandag 25 mei 2026 @ 22:23:20 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888501
Ik vind het wel mooi, dit weer. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:10 #276
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220888507
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:14 #277
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888508
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel mooi, dit weer. :Y
Vandaar mooiweer :D
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:34 #278
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888511
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Vandaar mooiweer :D
:D

Het is me niet snel te warm.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:24:41 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220888512
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:22 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Overal wel zoiets morgen
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:04 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888514
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:D

Het is me niet snel te warm.
Je kan zo in de tropen wonen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:16 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888517
Liever dit, dan regen en wind.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:22 #282
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:D

Het is me niet snel te warm.
Kan er ook goed tegen hoor
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:28 #283
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888528
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je kan zo in de tropen wonen
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:38 #284
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:40 #285
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:48 #286
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888545
Dat is wel lekker, een airco in huis. Dat heb ik niet. Ik gooi 's ochtends alle ramen en tuindeur open, en dan op tijd weer dicht als het buiten warmer wordt dan binnen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:30:00 #287
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888547
:W :W
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:01 #288
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888550
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:34:09 #289
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888579
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Ben wel in tropische gebieden geweest met hoge luchtvochtigheid (Thailand, Florida) da's wel ff wennen inderdaad.
Vorig jaar hadden ze ook een tijd in India hoge vochtigheid en dan 40+ :X
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:02 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888584
Warm
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:37:48 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888612
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:42:17 #292
388664 crew  Dotteke
pi_220888650
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:43:16 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220888656
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Vreselijk. Dan zit je ook nog eens u. Die brandende zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:44:15 #294
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888658
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
In de zon? :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:31 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888662
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:29 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Ik ben blij dat ik hem er weer heb staan nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:52:43 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888700
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
In de zon? :o

Het was kiezen tussen beneden staan of boven in de zon. Halverwege toch maar naar beneden verhuisd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888707
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Ik eis niks

Frisse lucht
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:11 #299
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888723
bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:54 #300
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888728
Ik ga morgen een tropenrooster aanhouden denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:58:00 #301
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888729
Doei
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')