Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Je bent er ook niet veel Marioquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus vanquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hahaha jaquote:Op maandag 25 mei 2026 15:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus vanWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Trockener Nase
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nu weten we tenminste hoe ze aan die droge neus komtquote:Op maandag 25 mei 2026 15:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken. Daar krijg je een droge neus vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey GG
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De UI-politie™ heeft de UI van @Bargehassus (die een beetje uit proportie is) meteen maar even een facelift gegeven. Optie 1 op witte achtergrond, optie 2 met de oorspronkelijke kleur van het boek waar het plaatje vandaan komt en optie 3 met een kleurverloop.![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik moet even die mug zien te pakken die hier rondzoemt. Heel irritant, dat gezoem.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 15:01 schreef Homijn het volgende:
* Homijn heeft even een nieuwe bolk ontworpen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* MooieTop6 geeft een ijsaan Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ho maar!MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zwembadbolk. Jyske is heerlijk aan het spetteren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
aldus de koploper
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hier binnen valt wel mee 21.4quote:Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?
Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Piep niet zo over puntenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee veel te warm voorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Blubquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Piepquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Wil 4000 halen vandaagquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ga je ook gezellig BBQen pppff
Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-bredaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dan mag je nog even.quote:
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja lees het netquote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook gezellig BBQen pppff
Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-breda
Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis
Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalldquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zat op een forum waar dit een standaard smiley was, toen werd het overgenomen door een commerciële partij en zijn er alleen maar standaard emojisquote:Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?
Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Voor je darmen of je dondersteen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja lees het net
Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis
Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
O gezellig, lekker uit etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nietquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden zequote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Precies, ik verwacht minstens een etentje in het Witte huis, ik vernam dat McDonalds ook mogelijk zou zijnquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
BittergarnituurBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Geef mij! Dat mis ik nog hierquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
* MooieTop6 geeftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft een ijsaan Heer Scherf
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
* _UserName_ neemt aan en hapt van de bitterbal.quote:
Pofferdepoffertjes! Dat ding ik heter dan de zon!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Had beter gekund, maar Grok wou niet zo goed luisterenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Eigenlijk vind ik dat deze gewoon standaard in de OP moetTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee, met bitterballen en frikandellen en zo, maar ja. Het is goed genoeg voor het idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat dusquote:Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
Familie uitje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
In heerlijke melkchocoladequote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolktquote:Op maandag 25 mei 2026 16:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
kdmslbd4khubjWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is per persoon toch? TOCH!?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minstens dit hebben we nodig
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
HdhwjjdhdsdotbolkdnsbnsnsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel benquote:Op maandag 25 mei 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. Plus vaak heb ik een kat al krabben aan de deur, als ik zo wakker word in de nacht moet ik er niet aan denken een bolk te plaatsenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Sowieso, sinds de invoering van dat rare wildrooster lukt het me sowieso niet om hier steeds te zijn
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het lijkt wel besmettelijk...MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
BolkWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan om te bolken, én of je uitslaaptquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel benCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een updatequote:Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan, én of je uitslaapt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Meteen al een puntquote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Kesbekequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffiequote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik voel concurrentiequote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te postenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Er is daar dus 24/7 een koffiemachine beschikbaar. En ik weet dat er in een grotere koffiemok 3 dubbele espresso's kunnen..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Genoeg weer
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komenquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik vind warmIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik heb al een ijsje opquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaanquote:![]()
Heftig zegquote:Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Cupquote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te postengezellig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat schaft de pot vanavond?
Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja dat ga ik ook kijkenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Macaronigate![]()
Ik had zowaar weer besteld lams doner, met rijst, patat, pitabroodje en saladequote:Op maandag 25 mei 2026 18:54 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?
Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Maar man o man kan er wel drie dagen van etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is altijd wel een gate daarquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Geniet ervanquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.![]()
![]()
Kalahari ookquote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeurenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bentquote:Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee idd, eerder ging ik dan wel naar beneden want koffie, buiten zitten en bolken dus kennelijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Jawel, de 9e. Misschien helpt het om meer dan jftuhd te tikken..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Droge neusWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Plek 9 is erg mooi
Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.
Deze maand je beste maand?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
DavukWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Warmtequote:Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd benedenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Mannetje hier is nog behoorlijk aan het hyperen.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden![]()
![]()
Dametje had het hier warm en was jammerig. Gelukkig is haar kamer koelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Zekerquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.
Deze maand je beste maand?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wel eens eerstequote:Op maandag 25 mei 2026 19:24 schreef Homijn het volgende:
Plek 9 is erg mooi
Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Misschien volgende maand?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben![]()
![]()
![]()
Johquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Waarom ben je er in de nacht niet meer dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz gebenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Neequote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz gebenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ja kreeg ik een mooi gedichtje van jou naast die van hrrrrrrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Deze maand en vorige maand niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Joh ambeteer maar raak hoor!quote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren
Het is warm en ik lijk er last van te hebben
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus mario niet piepenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren
Het is warm en ik lijk er last van te hebben
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrijquote:Op maandag 25 mei 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij
Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Moeten is dwangquote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Huilen is kindergezang
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gg komt ook nog met een bolk, minimaal 2xquote:Op maandag 25 mei 2026 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Wellus! Morgen is het dinsdag.quote:
Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
👍quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellus! Morgen is het dinsdag.
Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)![]()
Genoeg weerMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ist mir scheissegalquote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom moet ik ineens hier aan denken?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik sla overquote:Op maandag 25 mei 2026 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen![]()
Big party. Alvast gefeliciteerd Mario 😘🍰quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik smelt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bij Melting zeker?quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?quote:Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Blubberbipsje toch?
Iemand die aan de diarree is?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?Truth!
![]()
![]()
Thuis. Douche. Bed.
Oh nee eerst een peuk en dan slapen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar dat ban Toy Story 3; ik heb na het zien van die film zitten googlen naar adult jokes in die film, en de eerste 3 hits of zo hadden het niet eens over deze scène!Uiteindelijk wel eentje gevonden die het ook opgevallen was!
![]()
![]()
En tussendoor ergens nog pijnstillers en overige medicatie innemen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Dokkiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lang niet gezien.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dan ben ik er niet meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fokWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
LekkerrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ga je wel van huilen, ja!quote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas
Bekijk deze YouTube-video![]()
Zonder de Paniekzaaiersquote:Op maandag 25 mei 2026 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je wel van huilen, ja!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Da's ook waarquote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denkenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners!quote:
En daarzo?![]()
Ow van die over the top gestyleerde posters!quote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
SSDDquote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners!
En daarzo?
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ach, de routine kan ook wel weer fijn zijn soms hoor.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij![]()
![]()
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen![]()
![]()
![]()
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat benquote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken
[ afbeelding ]
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben![]()
Lekker variëren af en toe tochquote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat benquote:Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier ookquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 gradUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo warm wordt het morgen in Nederland, waarschijnlijk nog warmer.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 gradCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Morgen in de tuin verjaardag vieren Marioquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad![]()
Sneeuw weg nu?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad![]()
Heel herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2026 22:16 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30grUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier morgen 33quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 gradWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.quote:
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat primaquote:Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha![]()
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt andersquote:Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is wel lekker, een airco in huis. Dat heb ik niet. Ik gooi 's ochtends alle ramen en tuindeur open, en dan op tijd weer dicht als het buiten warmer wordt dan binnen.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt andersCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ben wel in tropische gebieden geweest met hoge luchtvochtigheid (Thailand, Florida) da's wel ff wennen inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Vorig jaar hadden ze ook een tijd in India hoge vochtigheid en dan 40+
Same shit, different day
SC hopper present![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doenSame shit, different day
SC hopper present![]()
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲quote:Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat primaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vreselijk. Dan zit je ook nog eens u. Die brandende zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
In de zon?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ben blij dat ik hem er weer heb staan nu.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het was kiezen tussen beneden staan of boven in de zon. Halverwege toch maar naar beneden verhuisdquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik eis niksquote:Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Frisse luchtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Forum Opties Forumhop: Hop naar: