abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:51 #101
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886741
UN bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:08:17 #102
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886747
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan, én of je uitslaapt
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update :)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:08:43 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886750
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 18:08:45 #104
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886751
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Meteen al een punt *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 18:09:26 #105
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886755
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
augurken bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:09:46 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886758
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
augurken bolk
Kesbeke :6
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 18:10:20 #107
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886763
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update :)
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffie :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:11:08 #108
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Ik voel concurrentie
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:14:05 #109
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886789
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffie :@
Er is daar dus 24/7 een koffiemachine beschikbaar. En ik weet dat er in een grotere koffiemok 3 dubbele espresso's kunnen..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:22:03 #110
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886831
Genoeg weer |:)
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:23:13 #111
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886834
Nein!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:27:11 #112
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886854
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:23 schreef _UserName_ het volgende:
Nein!
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komen :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:28:00 #113
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886862
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Homijn het volgende:

[..]
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komen :Y
Nu ben ik benieuwd
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:33:32 #114
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886890
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:52 schreef mario390 het volgende:
Hulgodfi
Deze god ken ik niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:34:36 #115
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886899
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Deze god ken ik niet
HulkGod _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:36:04 #116
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886908
Ik vind warm
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 18:39:31 #117
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886930
quote:
80s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind warm
Ga naar IJsland
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:41:26 #118
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886937
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:39 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ga naar IJsland
Ik heb al een ijsje op
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220886946
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Deze god ken ik niet
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaan
  maandag 25 mei 2026 @ 18:44:48 #120
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886959
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaan
Heftig zeg
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:45:21 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220886965
quote:
80s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik vind warm
https://www.hetiswarm.nl/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220887006
In de Sahara daar is het pas warm
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:52:02 #123
388664 crew  Dotteke
pi_220887008
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:52:41 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220887014
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Hey Cup :W gezellig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887029
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Cup :W gezellig
Hey Dotteke :W zeker gezellig
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:54:30 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887034
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:07 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220887042
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hey Dotteke :W zeker gezellig
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:57 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220887051
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:54 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik had zowaar weer besteld lams doner, met rijst, patat, pitabroodje en salade
Maar man o man kan er wel drie dagen van eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:56:13 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220887052
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
Er is altijd wel een gate daar :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887056
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er is altijd wel een gate daar :D
Ja _O-
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:57:29 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220887063
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja _O-
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887072
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Geniet ervan c_/
pi_220887082
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
In de Sahara daar is het pas warm
Kalahari ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:02:04 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887094
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren _O-
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:14:15 #136
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887173
Upfo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:16:06 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887180
Ok
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:17:32 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220887187
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:19:04 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887197
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Nee idd, eerder ging ik dan wel naar beneden want koffie, buiten zitten en bolken dus kennelijk :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:20:39 #140
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887207
Man man man vor me is geen platz hier
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:21:27 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887211
Jawel, de 9e. Misschien helpt het om meer dan jftuhd te tikken..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887226
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 19:24:07 #143
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887227
Plek 9 is erg mooi :Y

Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:25:24 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887234
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.

Deze maand je beste maand?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887243
Davuk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887249
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Davuk
Dafuq?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:09 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887254
Het wordt druk hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887257
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Dafuq?
Warmte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887259
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
Het wordt druk hier :Y
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:43 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')