Voor je darmen of je dondersteen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja lees het net
Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis
Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
Nietquote:
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden zequote:
Precies, ik verwacht minstens een etentje in het Witte huis, ik vernam dat McDonalds ook mogelijk zou zijnquote:
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.
Geef mij! Dat mis ik nog hierquote:
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft een ijsaan Heer Scherf
* _UserName_ neemt aan en hapt van de bitterbal.quote:
Nee, met bitterballen en frikandellen en zo, maar ja. Het is goed genoeg voor het idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten?
Dat dusquote:Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
quote:
In heerlijke melkchocoladequote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolktquote:Op maandag 25 mei 2026 16:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Dat is per persoon toch? TOCH!?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minstens dit hebben we nodig
[ afbeelding ]
Vertel?quote:
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel benquote:Op maandag 25 mei 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Slapenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen
Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. Plus vaak heb ik een kat al krabben aan de deur, als ik zo wakker word in de nacht moet ik er niet aan denken een bolk te plaatsenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan om te bolken, én of je uitslaaptquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |