abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:35:22 #51
388664 crew  Dotteke
pi_220886223
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Ja lees het net

Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis

Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 16:35:43 #52
388664 crew  Dotteke
pi_220886226
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
Niet :o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 16:36:36 #53
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886234
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
En de dikke dame heeft nog niet gezongen zeker
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 16:38:23 #54
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886245
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Niet :o
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze :?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:38:52 #55
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886249
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:32 schreef Homijn het volgende:

[..]
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalld :{w
Precies, ik verwacht minstens een etentje in het Witte huis, ik vernam dat McDonalds ook mogelijk zou zijn
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:40:50 #56
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886255
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:51:31 #57
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886303
BittergarnituurBolk
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:52:56 #58
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886310
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
BittergarnituurBolk
Geef mij! Dat mis ik nog hier :D
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:54:39 #59
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886318
* MooieTop6 geeft
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 16:55:33 #60
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886324
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft een ijs c_/ aan Heer Scherf
Heerlijk :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 16:57:37 #61
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886331
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:54 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft
* _UserName_ neemt aan en hapt van de bitterbal.

Pofferdepoffertjes! Dat ding ik heter dan de zon!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 16:59:26 #62
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886340
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:51 schreef MooieTop6 het volgende:
BittergarnituurBolk
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:00:08 #63
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886346
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nice one!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:04:48 #64
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886374
Had beter gekund, maar Grok wou niet zo goed luisteren
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:06:46 #65
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886385
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten? :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:07:07 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886386
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O_ :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:08:18 #67
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886392
Eigenlijk vind ik dat deze gewoon standaard in de OP moet
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:08:29 #68
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886394
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten? :P
Nee, met bitterballen en frikandellen en zo, maar ja. Het is goed genoeg voor het idee. w/
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886403
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
Dat dus

Familie uitje :Y
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 17:14:07 #70
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220886428
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:59 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Minstens dit hebben we nodig

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 17:19:45 #71
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886458
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:09 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Dat dus

Familie uitje :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886461
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:19 schreef Homijn het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:24:07 #73
388664 crew  Dotteke
pi_220886479
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Homijn het volgende:

[..]
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze :?
In heerlijke melkchocolade :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:24:44 #74
388664 crew  Dotteke
pi_220886480
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:40 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 17:28:13 #75
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886488
Magnum Ijs😋
  maandag 25 mei 2026 @ 17:30:54 #76
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886502
):O
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 17:35:39 #77
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886524
Dtgihiz
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:37:42 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220886534
kdmslbd4khubj
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:39:23 #79
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886542
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Minstens dit hebben we nodig

[ afbeelding ]
Dat is per persoon toch? TOCH!?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:39:27 #80
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886544
Hdhwjjdhdsdotbolkdnsbnsns
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:41:40 #81
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886559
Zie ik al dubbel?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:42:13 #82
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886566
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Hdhwjjdhdsdotbolkdnsbnsns
Nice :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220886571
4f787067c842c9893720e0f24b5f221aaa4459da.jpg?1779723809
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 17:43:43 #84
388664 crew  Dotteke
pi_220886574
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:41 schreef _UserName_ het volgende:
Zie ik al dubbel?
Vertel?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:43:51 #85
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886575
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolkt
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:44:05 #86
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vertel?
Ik zie allemaal mario's
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:45:07 #87
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886584
Lglxikf
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:45:58 #88
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886593
Weer een!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:47:48 #89
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886613
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 17:49:14 #90
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220886626
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
Slapen :')
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:50:43 #91
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886645
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik kom soms gewoon niet. Ik ga dan gewoon slapen :Y
Als ik eenmaal wakker ben kan ik niet meer slapen. Plus vaak heb ik een kat al krabben aan de deur, als ik zo wakker word in de nacht moet ik er niet aan denken een bolk te plaatsen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 17:52:31 #92
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220886661
Hulgodfi
  maandag 25 mei 2026 @ 17:52:34 #93
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886662
Sowieso, sinds de invoering van dat rare wildrooster lukt het me sowieso niet om hier steeds te zijn :N

MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 17:57:49 #94
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886693
GsjdhduskU
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 18:03:35 #95
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220886715
Het lijkt wel besmettelijk...
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220886716
Bolk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 18:05:38 #97
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886727
Mutskebolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220886729
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
  maandag 25 mei 2026 @ 18:07:01 #99
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220886734
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan om te bolken, én of je uitslaapt
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 18:07:09 #100
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220886736
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:03 schreef Homijn het volgende:
Het lijkt wel besmettelijk...
Fvljfddehhhantabkydvgj
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')