Wil 4000 halen vandaagquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
O dan mag je nog even.quote:
Ja lees het netquote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
Ga je ook gezellig BBQen pppff
Twee kinderen zwaargewond bij ongeluk met barbecue in Breda
https://nos.nl/artikel/26(...)et-barbecue-in-breda
CNN heeft DTS Mei nog niet gecalldquote:Op maandag 25 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
Jij bent niet meer in te halen UN Je bent al de winnaar van deze maand
Ik zat op een forum waar dit een standaard smiley was, toen werd het overgenomen door een commerciële partij en zijn er alleen maar standaard emojisquote:Op maandag 25 mei 2026 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag
Warm hè?
Effe een lekkere cola
[ afbeelding ]
Voor je darmen of je dondersteen?quote:Op maandag 25 mei 2026 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja lees het net
Deze week enkel dagbesteding want donderdag controle buikie in ziekenhuis
Mama is donderdag jarig en we gaan uiteten.
Nietquote:
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden zequote:
Precies, ik verwacht minstens een etentje in het Witte huis, ik vernam dat McDonalds ook mogelijk zou zijnquote:
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan mag je nog even.
Ik blijf in de vroege ochtend al weg de hele maand.
Geef mij! Dat mis ik nog hierquote:
Heerlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 15:25 schreef MooieTop6 het volgende:
* MooieTop6 geeft een ijsaan Heer Scherf
* _UserName_ neemt aan en hapt van de bitterbal.quote:
Nee, met bitterballen en frikandellen en zo, maar ja. Het is goed genoeg voor het idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:06 schreef _UserName_ het volgende:
Welke opdracht gaf je dan? Iets met punten?
Dat dusquote:Op maandag 25 mei 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je darmen of je dondersteen?
O gezellig, lekker uit eten
quote:
In heerlijke melkchocoladequote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, ze verwachten een Oostenrijkse verrassing, zeiden ze
Gewoon af en toe even komen kijken dan zie je snel genoeg of het nodig is dat je even bolktquote:Op maandag 25 mei 2026 16:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Op zich, denk dat ik het wel ga redden. Zou mooi zijn want ik hoop DTS bij PP links te kunnen laten liggen.
Dat is per persoon toch? TOCH!?quote:Op maandag 25 mei 2026 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Minstens dit hebben we nodig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |