Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een updatequote:Op maandag 25 mei 2026 18:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
morgen weten we meer.... of je de verleiding kunt weerstaan, én of je uitslaapt
Meteen al een puntquote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ga weer eens proberen hier mee te posten
Kesbekequote:
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffiequote:Op maandag 25 mei 2026 18:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh maar ik kom sowieso ff langs, niet voor de punten, voor even een update
Ik voel concurrentiequote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
Er is daar dus 24/7 een koffiemachine beschikbaar. En ik weet dat er in een grotere koffiemok 3 dubbele espresso's kunnen..quote:Op maandag 25 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd naar het eten daar, en de koffie
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komenquote:
Nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 25 mei 2026 18:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is wat ik vaak zeg als ik vijf willekeurige letters voorbij zie komen
Ik heb al een ijsje opquote:
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaanquote:
Heftig zegquote:Op maandag 25 mei 2026 18:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over God gesproken, vanmiddag stond een kerel in de stad met 2 erbij die niets zeiden te gillen over Jezus en God midden in de zon , wou bijna vragen of hij een zonnesteek had opgelopen maar toch maar niet gedaan
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeurenquote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil niet naar DTS omdat het nodig is, maar iets in mij zegt dat ik er in de vroege morgen wel ben
Hey Cupquote:Op maandag 25 mei 2026 18:05 schreef Cupfighter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |