abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:16 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888517
Liever dit, dan regen en wind.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:22 #282
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:D

Het is me niet snel te warm.
Kan er ook goed tegen hoor
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:28 #283
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888528
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je kan zo in de tropen wonen
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:38 #284
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:40 #285
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:48 #286
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888545
Dat is wel lekker, een airco in huis. Dat heb ik niet. Ik gooi 's ochtends alle ramen en tuindeur open, en dan op tijd weer dicht als het buiten warmer wordt dan binnen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:30:00 #287
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888547
:W :W
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:01 #288
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888550
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:34:09 #289
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888579
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Ben wel in tropische gebieden geweest met hoge luchtvochtigheid (Thailand, Florida) da's wel ff wennen inderdaad.
Vorig jaar hadden ze ook een tijd in India hoge vochtigheid en dan 40+ :X
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:02 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888584
Warm
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:37:48 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888612
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:42:17 #292
388664 crew  Dotteke
pi_220888650
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:43:16 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220888656
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Vreselijk. Dan zit je ook nog eens u. Die brandende zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:44:15 #294
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888658
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
In de zon? :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:31 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888662
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:29 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Ik ben blij dat ik hem er weer heb staan nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:52:43 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888700
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
In de zon? :o

Het was kiezen tussen beneden staan of boven in de zon. Halverwege toch maar naar beneden verhuisd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888707
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Ik eis niks

Frisse lucht
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:11 #299
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888723
bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:54 #300
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888728
Ik ga morgen een tropenrooster aanhouden denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:58:00 #301
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888729
Doei
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')