Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahahaquote:
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.quote:
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat primaquote:Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt andersquote:Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Ben wel in tropische gebieden geweest met hoge luchtvochtigheid (Thailand, Florida) da's wel ff wennen inderdaad.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲quote:Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
Vreselijk. Dan zit je ook nog eens u. Die brandende zo.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
In de zon?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Ik ben blij dat ik hem er weer heb staan nu.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Het was kiezen tussen beneden staan of boven in de zon. Halverwege toch maar naar beneden verhuisdquote:
Ik eis niksquote:Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |