Zag reclame op station van dit, moest aan jou denkenquote:
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners!quote:
Ow van die over the top gestyleerde posters!quote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken
[ afbeelding ]
SSDDquote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners!
En daarzo?
Ja ach, de routine kan ook wel weer fijn zijn soms hoor.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat benquote:Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken
[ afbeelding ]
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben
Lekker variëren af en toe tochquote:Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben
quote:Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
Hier ookquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Zo warm wordt het morgen in Nederland, waarschijnlijk nog warmer.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Morgen in de tuin verjaardag vieren Marioquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Sneeuw weg nu?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Heel herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2026 22:16 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30gr
Hier morgen 33quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |