abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220887837
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:44 schreef DJMO het volgende:
Ik smelt.
Dien je klacht in in het Radio49 topic! :P
pi_220887840
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:31 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Blubberbipsje toch?
Iemand die aan de diarree is?
  maandag 25 mei 2026 @ 20:48:37 #203
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887850
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:49:38 #204
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887857
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Dien je klacht in in het Radio49 topic! :P
Bij Melting zeker?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_220887861
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:49 schreef Homijn het volgende:

[..]
Bij Melting zeker?
B-)
pi_220887866
Zo blijkt maar weer: een goede bolker heeft maar een halve post nodig, oftewel:

  maandag 25 mei 2026 @ 20:52:43 #207
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887875
Gewoon een ToTBolk plaatsen :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:58:15 #209
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887905
:o :@
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:08:24 #210
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887954
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:46 schreef ToT het volgende:

[..]
Blubberbipsje toch?
Iemand die aan de diarree is?
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220887959
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Waarom klinkt Blubberbipsje als een user hier?
_O- Truth! :D
  maandag 25 mei 2026 @ 21:09:16 #214
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887966
Bestaat die al? @Blubberbipsje
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 21:11:30 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887984
Thuis. Douche. Bed.

Oh nee eerst een peuk en dan slapen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220887985
Maar dat ban Toy Story 3; ik heb na het zien van die film zitten googlen naar adult jokes in die film, en de eerste 3 hits of zo hadden het niet eens over deze scčne! _O- Uiteindelijk wel eentje gevonden die het ook opgevallen was! :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 21:13:18 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887993
En tussendoor ergens nog pijnstillers en overige medicatie innemen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 25 mei 2026 @ 21:20:25 #218
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888053
Koffie c_/
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888114
i Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-05-2026 21:30


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:30:10 #220
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888116
Xkbub
  maandag 25 mei 2026 @ 21:31:51 #221
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888130
Mariobolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:20 #222
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888132
Ooohhh puntjes *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 21:32:59 #223
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888141
Ja, je kunt vanvond flink scoren :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888146
Ik heb de eerste punten
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:34:24 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220888156
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:32 schreef Doc-holliday het volgende:
Ooohhh puntjes *O*
Hey Dokkie :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:34:56 #226
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888160
Mooi man *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 21:35:51 #227
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888167
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Dokkie :W
He dottie *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:36:37 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220888173
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
He dottie *O*
Lang niet gezien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:38:03 #229
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888181
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lang niet gezien.
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fok
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:41:45 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220888210
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:38 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Ben er wel hoor af en toe,vaak wat laat net voor het slapen even kijken op fok
Dan ben ik er niet meer.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:14 #231
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888218
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan ben ik er niet meer.
Gelijk heb je
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:54 #232
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888225
Wurstbrot😋
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:46:34 #233
388664 crew  Dotteke
pi_220888246
Lekkerrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 21:47:01 #234
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888250
DotBolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:51:46 #235
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888270
B:)B
  maandag 25 mei 2026 @ 21:53:28 #236
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888281
Geen bier nee.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888301
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen bier nee.
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
pi_220888310
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
Ga je wel van huilen, ja! :'(

Bekijk deze YouTube-video
pi_220888321
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:58 schreef ToT het volgende:

[..]
Ga je wel van huilen, ja! :'(

Bekijk deze YouTube-video
Zonder de Paniekzaaiers
  maandag 25 mei 2026 @ 22:00:41 #240
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888328
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat is ook zonde, bier in een gebroken glas ;)
Da's ook waar :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:01:54 #241
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888333
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:30 schreef mario390 het volgende:
Xkbub
Bijna blub
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:02:35 #242
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888336
Bolk
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888338
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:01 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Bijna blub
En de Hub.
pi_220888339
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:02 schreef Koen66 het volgende:
Bolk
B-) Koen man!
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:05 #245
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888341
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen bier nee.
Cassislikeur dan? :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:04:16 #246
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888353
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Cassislikeur dan? :D
Zoiets.... :9
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:05:39 #247
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888368
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef ToT het volgende:

[..]
B-) Koen man!
Hoest kerel?
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:06:15 #248
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888373
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Zoiets.... :9
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888374
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Hoest kerel?
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners! ^O^
En daarzo?
pi_220888377
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

[ afbeelding ]
Ow van die over the top gestyleerde posters! :D
pi_220888379
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:07:14 #252
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888384
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef ToT het volgende:

[..]
Jah gaat z'n gangetje he, ups en downs, onkruid vergaat niet, en meer van dat soort one-liners! ^O^
En daarzo?
SSDD :Y
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij :{
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888385
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef Koen66 het volgende:

[..]
SSDD :Y
Verder helaas is het lange weekend weer voorbij :{
Ja ach, de routine kan ook wel weer fijn zijn soms hoor. :)
  maandag 25 mei 2026 @ 22:08:30 #254
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888396
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
Spul ligt ook al een tijdje bij Die Grenze, maar ik vind het aardig aan de prijs.
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen :T
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888399
quote:
9s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
De prijs ligt dus over die Grenze die je wil betalen :T
:Y :T
  maandag 25 mei 2026 @ 22:08:55 #256
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888401
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zag reclame op station van dit, moest aan jou denken :D

[ afbeelding ]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888408
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:16 #258
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888421
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ik heb van die Dr. Foots blikken gezien in de supermarkt wat je noemde laatst, maar ik houd het voorlopig even bij de huismerk Cassis. Tot ik dit zat ben :P
Lekker variėren af en toe toch
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Wie had er ook al weer een voetenfobie hier? LYLT?
:Y
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220888422
Ja, ik ga hier ongegeneerd hard liggen meuren! :W Prettige voortplanting hier, gij altesaam!
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:42 #260
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888423
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Lekker variėren af en toe toch
inderdaad.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:12:55 #261
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220888426
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
  maandag 25 mei 2026 @ 22:13:44 #262
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888433
Mariobolk
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:16 #263
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888439
:o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:38 #264
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888441
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Hier ook
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:14:51 #265
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888442
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Zo warm wordt het morgen in Nederland, waarschijnlijk nog warmer.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
pi_220888443
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Morgen in de tuin verjaardag vieren Mario
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:09 #267
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888444
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Sneeuw weg nu?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:15:36 #268
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888448
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Sneeuw weg nu?
Ja, dat is eindelijk ontdooid :D
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:16:41 #269
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888452
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ja, dat is eindelijk ontdooid :D
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30gr :D
  maandag 25 mei 2026 @ 22:19:33 #270
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888469
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:16 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Gelukkig maar,je zou toch maar sneeuw moeten ruimen met 30gr :D
Heel herkenbaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:20:51 #271
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888473
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:19 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heel herkenbaar
Oké,nog nooit gedaan
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:21:53 #272
388664 crew  Dotteke
pi_220888480
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef mario390 het volgende:
Gevt het echt niet dat al in Mai zo heet is bij ons 30 grad
Hier morgen 33
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:22:22 #273
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888489
22:22:22 uur :)
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:22:43 #274
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888492
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier morgen 33
Overal wel zoiets morgen
  maandag 25 mei 2026 @ 22:23:20 #275
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888501
Ik vind het wel mooi, dit weer. :Y
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:10 #276
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220888507
:@
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:14 #277
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888508
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel mooi, dit weer. :Y
Vandaar mooiweer :D
  maandag 25 mei 2026 @ 22:24:34 #278
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888511
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Vandaar mooiweer :D
:D

Het is me niet snel te warm.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:24:41 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220888512
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:22 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Overal wel zoiets morgen
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:04 #280
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888514
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:D

Het is me niet snel te warm.
Je kan zo in de tropen wonen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:16 #281
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888517
Liever dit, dan regen en wind.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:25:22 #282
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888518
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
:D

Het is me niet snel te warm.
Kan er ook goed tegen hoor
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:28 #283
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888528
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Je kan zo in de tropen wonen
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:27:38 #284
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888529
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja lekker binnen blijven alles dicht. Lang leven de zomer hahaha
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:40 #285
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888543
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Toen het tegen de 40 graden was, een paar jaar terug, vond ik dat niet eens heel erg.
Ja, het was warm, vooral als je in de auto kwam die de hele dag in de zon had gestaan.
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 22:29:48 #286
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888545
Dat is wel lekker, een airco in huis. Dat heb ik niet. Ik gooi 's ochtends alle ramen en tuindeur open, en dan op tijd weer dicht als het buiten warmer wordt dan binnen.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:30:00 #287
510403 Doc-holliday
I, m your Huckleberry,say when
pi_220888547
:W :W
  maandag 25 mei 2026 @ 22:31:01 #288
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888550
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Dat was relatief droog dus verdraagbaar. Maar tropen kan het 100% luchtvochtigheid hebben met 30+ graden. Dat is echt anders
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:34:09 #289
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888579
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Dat zal wel slopend zijn ja. Zoiets heb ik nog niet ervaren.
Ben wel in tropische gebieden geweest met hoge luchtvochtigheid (Thailand, Florida) da's wel ff wennen inderdaad.
Vorig jaar hadden ze ook een tijd in India hoge vochtigheid en dan 40+ :X
Same shit, different day
SC hopper present
  maandag 25 mei 2026 @ 22:35:02 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888584
Warm
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:37:48 #291
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888612
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:42:17 #292
388664 crew  Dotteke
pi_220888650
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef Doc-holliday het volgende:

[..]
Zit binnen en soms buiten,binnen een airco aanwezig dus gaat prima
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 22:43:16 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220888656
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
Vreselijk. Dan zit je ook nog eens u. Die brandende zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 22:44:15 #294
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888658
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Hoogste wat ik ooit een keer meemaakte was 45 graden in Athene. Gelukkig droge warmte maar ik zat een tijd in zo'n open toeristenbus op het bovendek, niet te doen
In de zon? :o
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:45:31 #295
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888662
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O een airco is fijn zou ik ook willen. Mogen wij hier niet 😲
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:48:29 #296
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_220888679
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Een mobiele airco dan? Met zo'n slang naar buiten door een half open raam?
Achja, het is maar een paar dagen per jaar echt warm. Dus of zo'n ding de moeite is...
Ik ben blij dat ik hem er weer heb staan nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:52:43 #297
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220888700
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
In de zon? :o

Het was kiezen tussen beneden staan of boven in de zon. Halverwege toch maar naar beneden verhuisd
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220888707
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Ik eis niks

Frisse lucht
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:11 #299
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220888723
bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:54 #300
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220888728
Ik ga morgen een tropenrooster aanhouden denk ik
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')