abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 18:54:30 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887034
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:07 #127
388664 crew  Dotteke
pi_220887042
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Hey Dotteke :W zeker gezellig
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:55:57 #129
388664 crew  Dotteke
pi_220887051
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:54 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?

Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Ik had zowaar weer besteld lams doner, met rijst, patat, pitabroodje en salade
Maar man o man kan er wel drie dagen van eten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:56:13 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220887052
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
Er is altijd wel een gate daar :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887056
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er is altijd wel een gate daar :D
Ja _O-
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 18:57:29 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220887063
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja _O-
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887072
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Geniet ervan c_/
pi_220887082
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:51 schreef Cupfighter het volgende:
In de Sahara daar is het pas warm
Kalahari ook
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:02:04 #135
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887094
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren _O-
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:14:15 #136
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887173
Upfo
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:16:06 #137
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887180
Ok
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:17:32 #138
388664 crew  Dotteke
pi_220887187
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:19:04 #139
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887197
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Nee idd, eerder ging ik dan wel naar beneden want koffie, buiten zitten en bolken dus kennelijk :P
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:20:39 #140
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887207
Man man man vor me is geen platz hier
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:21:27 #141
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887211
Jawel, de 9e. Misschien helpt het om meer dan jftuhd te tikken..
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887226
Droge neus
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 25 mei 2026 @ 19:24:07 #143
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887227
Plek 9 is erg mooi :Y

Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:25:24 #144
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887234
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.

Deze maand je beste maand?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887243
Davuk
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887249
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Davuk
Dafuq?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:28:09 #147
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887254
Het wordt druk hier :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887257
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:

[..]
Dafuq?
Warmte
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887259
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef _UserName_ het volgende:
Het wordt druk hier :Y
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:29:43 #150
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887272
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:28 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik moet zo wel weer koterslingeren hoor! :P
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')