Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijkenquote:
Ja dat ga ik ook kijkenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga net mijn laptop uitzetten en naar de bank verhuizen. Zo meteen dbg kijken
Ik had zowaar weer besteld lams doner, met rijst, patat, pitabroodje en saladequote:Op maandag 25 mei 2026 18:54 schreef DJMO het volgende:
Wat schaft de pot vanavond?
Hier behexte kippensoep met zelf gebraden Zeeuws spek en brood met kruidenboter.
Er is altijd wel een gate daarquote:Op maandag 25 mei 2026 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook kijken
Macaronigate
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.quote:
Geniet ervanquote:Op maandag 25 mei 2026 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom zo nog wel even terug, even de laptop uit doen, de tafel leeg maken en een bakkie koffie zetten.
Kalahari ookquote:
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassenquote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel in mij zegt dat dat ook gaat gebeuren
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bentquote:Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik probeer oprecht later te slapen om ook later wakker te worden want ik wil gewoon niet om half 5 al wakker zijn daar. Heb afgelopen nacht "maar" 5 uurtjes geslapen en op alle andere vrije dagen had ik overdag een dutje gedaan. Gister ben ik ook na 23u "pas" gaan slapen, normaal is dat rond 22u. Vanavond wil ik tot 00u redden, PP is niet van 5 tot 22 maar van 8 tot 1, dus daar wil ik me op aanpassen
Nee idd, eerder ging ik dan wel naar beneden want koffie, buiten zitten en bolken dus kennelijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vertelde je vanmorgen al. Ik hoop dat je lekker door kan slapen. Is niet lekker in een hotelkamer te moeten zitten als je zo vroeg wakker bent
Warmtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |