Mannetje hier is nog behoorlijk aan het hyperen.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Zekerquote:Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.
Deze maand je beste maand?
Ik wel eens eerstequote:Op maandag 25 mei 2026 19:24 schreef Homijn het volgende:
Plek 9 is erg mooi
Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
Misschien volgende maand?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand.
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Johquote:
Waarom ben je er in de nacht niet meer dan?quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Neequote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Ja kreeg ik een mooi gedichtje van jou naast die van hrrrrrrrrquote:
Deze maand en vorige maand niet.quote:
Joh ambeteer maar raak hoor!quote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren
Het is warm en ik lijk er last van te hebben
[ afbeelding ]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren
Het is warm en ik lijk er last van te hebben
[ afbeelding ]
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.quote:
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrijquote:Op maandag 25 mei 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij
Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapen
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.quote:
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
Moeten is dwangquote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
gg komt ook nog met een bolk, minimaal 2xquote:Op maandag 25 mei 2026 20:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft.
Wellus! Morgen is het dinsdag.quote:
👍quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wellus! Morgen is het dinsdag.
Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)
Ist mir scheissegalquote:
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]Waarom moet ik ineens hier aan denken?
[ afbeelding ]
Ik sla overquote:Op maandag 25 mei 2026 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen
Big party. Alvast gefeliciteerd Mario 😘🍰quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |