abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220887284
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:29 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Net gedaan. Of ja, de vrouw heeft dat gedaan, ik heb opgeruimd beneden
Mannetje hier is nog behoorlijk aan het hyperen. :P
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:33:02 #152
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887297
Dametje had het hier warm en was jammerig. Gelukkig is haar kamer koel
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:35:06 #153
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887308
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:25 schreef _UserName_ het volgende:
Altijd wel top 10 gestaan geloof ik, een maandje niet.

Deze maand je beste maand?
Zeker :Y
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:36:50 #154
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887322
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:35 schreef Homijn het volgende:

[..]
Zeker :Y
Lekker man! *O*
Voor mij ook
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:37:19 #155
388664 crew  Dotteke
pi_220887324
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:24 schreef Homijn het volgende:
Plek 9 is erg mooi :Y

Ik ben weleens 37e geweest. Ook leuk.
Ik wel eens eerste
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887330
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand. :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:38:13 #157
388664 crew  Dotteke
pi_220887335
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef ToT het volgende:
Ik heb tussendoor wel eens op 1 gestaan, maar nooit op het eind van de maand. :P
Misschien volgende maand?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 19:38:30 #158
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887336
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
pi_220887340
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
:D :T
  maandag 25 mei 2026 @ 19:39:29 #160
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887344
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik wel eens eerste
Joh :P
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:39:57 #161
388664 crew  Dotteke
pi_220887350
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Waarom ben je er in de nacht niet meer dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887351
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Nee
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:40:35 #163
388664 crew  Dotteke
pi_220887357
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:39 schreef Homijn het volgende:

[..]
Joh :P
Ja kreeg ik een mooi gedichtje van jou naast die van hrrrrrrrr
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 25 mei 2026 @ 19:40:38 #164
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887359
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 19:41:40 #165
388664 crew  Dotteke
pi_220887372
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maand en vorige maand niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887383
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

9d9c621ee607815772e46793c3f955c2c47a4fb2.jpg?1779730948
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220887385
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:40 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
_O- Waarom moet ik ineens hier aan denken?
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:43:38 #168
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887393
Even een _O- tussendoor
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220887395
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

[ afbeelding ]
Joh ambeteer maar raak hoor! ^O^
pi_220887399
Dus mario niet piepen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:44:36 #171
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887407
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mensen ik ben lastig maar wil jullie niet ambeteren

Het is warm en ik lijk er last van te hebben

[ afbeelding ]
Lastig ben je wanneer je om 270 punten vraagt. Of eist eigenlijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:45:53 #172
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887420
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dus mario niet piepen
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:48:20 #173
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887438
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:45 schreef Homijn het volgende:

[..]
Is het nachtdienst-rooster al rond voor vannacht? Ik heb tussen 03:00 en 06:00 nog wel tijd om te bolken.
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij :Y

Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapen
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 19:56:06 #174
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887499
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:48 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Dan sta ik ingeroosterd, daarna heb ik 3 dagen vrij :Y

Maar wil wel delen, jij van 3:00 tot 4:30, daarna ik tot de volgende zich meldt. Maar ik kan me verslapen
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 19:56:54 #175
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887509
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ik sta al van 00:00 tot 03:00 uur.
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:03:17 #176
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887544
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:56 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Top, dan mag mario van 3 tot 5, of later als ik er nog niet ben. Zo ben ik dan ook weer.
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft. :{w
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 20:04:02 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887549
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef mario390 het volgende:
Julie moeten me in 4,5 uren hier platz geben
Moeten is dwang
Huilen is kindergezang

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:04:20 #178
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887552
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:03 schreef Homijn het volgende:

[..]
Nee, dat is me te lang. Over het algemeen komt Pinnenmutske maar drie keer zeggen dat ze een droge neus heeft. :{w
gg komt ook nog met een bolk, minimaal 2x
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:07:29 #179
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887567
Je weten toch niet welke dag morgen is
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:08:37 #180
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887576
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
Je weten toch niet welke dag morgen is
Wellus! Morgen is het dinsdag.

Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage maandag 25 mei 2026 @ 20:10:58 #181
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220887595
Even een zelfbolk voor de 4000
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 25 mei 2026 @ 20:11:18 #182
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887600
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
Wellus! Morgen is het dinsdag.

Grapje, dan word je 50, ik wens je een mooie verjaardag toe!! (Meen ik oprecht)
👍
  maandag 25 mei 2026 @ 20:16:35 #183
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887638
Genoeg weer
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:19:05 #184
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220887659
Rxikgtij
  maandag 25 mei 2026 @ 20:20:27 #185
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887670
:N
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:23:10 #186
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887689
Gun hem wat, hij wordt Abraham
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:24:08 #187
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887699
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
Gun hem wat, hij wordt Abraham
Ist mir scheissegal *O*
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:26:22 #188
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887719
Bolk
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:29:59 #189
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887740
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:24 schreef Homijn het volgende:

[..]
Ist mir scheissegal *O*
Zumpfarsch o|O
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:30:53 #190
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887745
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Zumpfarsch o|O
_O-
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:31:29 #191
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887753
Dat wordt knokken :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:31:40 #192
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_220887754
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  maandag 25 mei 2026 @ 20:33:38 #193
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220887769
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:42 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Waarom moet ik ineens hier aan denken?
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 25 mei 2026 @ 20:33:41 #194
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_220887770
Scheldbolk :P
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:34:45 #195
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220887778
:o
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  maandag 25 mei 2026 @ 20:35:35 #196
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220887780
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220887789
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Toch zou ik hele vieze dingen met Nicki Minaj doen :@
Ik sla over
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 20:40:13 #198
388664 crew  Dotteke
pi_220887800
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:11 schreef mario390 het volgende:

[..]
👍
Big party. Alvast gefeliciteerd Mario 😘🍰
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220887817
quote:
88s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:33 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:D Can not unsee!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 mei 2026 @ 20:44:43 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220887832
Ik smelt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')