SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Ik voel me dan ook soms Forever Young.. Later ook een korte broek aangedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
Ik weet alleen dat ie normaal ging boksen. Voor de rest echt een dikke boeit me nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagen
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vindenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZIE MIJN EDIT!quote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vinden
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschorenquote:
Wat ben je complimenteus vanavondquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschoren
Dat ben ik immerquote:
Zeg me dat m'n haar danst danquote:
Dat zie ik toch niet Pamquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom reageer je met een drum 'n bass loop?quote:
Ok dan nietquote:
NIEMALS!quote:
Hey Nielsquote:
Hey mscholquote:
quote:
Helloquote:
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?quote:
Morguh FLaschquote:
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het isquote:Op zondag 24 mei 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?
quote:Was hier gisteren nog
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het is
lang weekend gelukkig dus weinig doen
[..]totaal gemist
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:
oei.. dat is helemaal vervelendquote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..
ja dat is ook wel zo maar tochquote:IK ben er vaak ook maar heel even hoor, ben er wel veel even bijlezen maar dan post ik niet altijd
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6quote:Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. dat is helemaal vervelend
het is niet heel extreem hier gelukkig, graad of 24 zien worden in de woonkamer.
warm maar nog niet ondragelijk
[..]
ja dat is ook wel zo maar toch
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6
Maar goed ventilator aan gezet dat scheelt wel
Helpt dat?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazen
ik heb het idee van wel..quote:
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..
denk dat hij dat nu wel tegen vindt vallen
Het gaat er ook om dat je het voelt of het nu waar is of niet maakt dan in dit geval niet uitquote:Op zondag 24 mei 2026 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van wel..
ookal is het misschien placebo, ik vind het prima
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaakt
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.
Hey Nielsquote:
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
Fijn voor je.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.
Met dit weer?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekkenquote:
Ja dan is het nog een beetje koel. Nou zit hij aan de kust dus mogelijk valt het daar mee.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekken
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Ja. Waarschijnlijk wel idd.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijn
Ik zou zonder jas gaan. Het warmt nog op en je warmt zelf ook snel zat op als je actief bezig bentquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Hier is het inmiddels al weer 20+ in ieder gevalquote:
Wakker worduhhhhhhhquote:
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huisquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey StigGa je nog lekker toeren vandaag?
Gewoon doen, daten!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Maarikwilniequote:
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
of die ene met die Amerikaanse naamquote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
Das wel 'n rode vlag ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Ik heb ook muziek aanquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
*emmer water gooit*quote:
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
Nou nou.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
"I'm Karen."quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm Karen."
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden...
quote:
Oi. Doe 'ns lief jijquote:
Discutabele beslissing scheids wel.quote:
Zou ook wel de ick krijgen van die laatstequote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buitenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
Maar je bent wel wakkerquote:
En het is nog niet eens 10 uurquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Kutkoters. Insmeren met honing en in de mierenhoop ermee.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buiten
BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!quote:
Begrijpend lezen is ook niet echt wat je zogenaamd echt slim zou moeten maken.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Oh hij hebt verlorenquote:
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashenquote:„Als blijkt dat het gevecht inderdaad ná de bel is gestopt, dan vinden wij dat de uitslag niet zomaar in stand kan blijven en opnieuw beoordeeld moet worden. Los daarvan vinden wij dat een rematch in dat geval de enige logische en sportieve uitkomst zou zijn.”
Sow.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!
And the world was once again filled with joy and light and cheerquote:
Tuurlijk. Alles voor het geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hij hebt verloren
[..]
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashen
Altijd tochquote:Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And the world was once again filled with joy and light and cheer
Waarom zijn je kortingcoupons niet meer geldig?quote:
Daar is het een scheids voor. Dat gebeurt in alle sporten.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Discutabele beslissing scheids wel.
O dat is minder je hebt er nooit een binnen. Is altijd een hele ritsquote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huis
Dan draai je je nog lekker even omquote:
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.quote:
Genaaid door de scheidsrechter schijnbaar. Maar goed, dat hoort bij boksen.quote:
Dat probeerde ik, maar m'n kat besloot anders en viel m'n grote teen aanquote:
quote:
dat is kate, van kate plus 8quote:Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm Karen."
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden...
Das 'n poteeto potaato tomeeto tomaato voor mij.quote:
Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op jequote:Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.quote:
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op je
jaquote:
Dear God why man?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.
Ben ik weerquote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekleedDe wasmachine draait alweer. Eerst even een ochtendrondje. 586 stappen al.
Sardientjes?quote:
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschattenquote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Show me your duckfacequote:Op zondag 24 mei 2026 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?
Verkeerde account Niznoquote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschatten
Omdat ritme.quote:
Wil ik weten wat dat is?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in
quote:
De wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in
Wat is een Billie Eilish?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals Billie Eilish de hele dag kijkt volgens mij.
Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel jaar loop je inmiddels achter?
Dan is het je vergeven.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.
Ik heb hem net aangezet.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Was hangt te drogern, buiten. Weer een euro in het potje
Kwak.quote:
Ik heb ook wat buitenhangen. Zou eigenlijk nog een rek moeten halen, dan had ik het allang weggewerkt.quote:
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit niet gewoon een resting bitch face?
Was ze geen helder licht.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.
Een nachtlampje.quote:
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzinquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren.
Heb ook maar weer even gekeken nu maar snap wel waarom ik dit steeds vergeet.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzin
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waarquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar
Hopelijk gebruikte ie wel een doekje.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag.
De kermis in Venhuizen natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Ik las net dat dat wordt gezien als het begin van het Christendom over de wereld.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ik vroeg het me wel af vanochtend![]()
En nog steeds eigenlijk want ja "de heilige geest uitgestort over de apostelen". Denk je dat ik dan weet wat er bedoeld wordt?
quote:Dit wordt gezien als het moment waarop het christendom zich begon te verspreiden over de wereld.
Dinsdag nietquote:
truequote:
FEESBOEK!quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschrevenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
Volg mij voor de zondag feitjes. Like en abonneer.
Dan moet je nog terug fietsen.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen.Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen.
![]()
[ afbeelding ]
En dat ja.quote:
Of jij haalt hem op met de motor.quote:
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km.quote:
Daarna met de voetjes omhoog zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km.
Ziet er wel mooi uit daar.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen.Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen.
![]()
[ afbeelding ]
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier.quote:
kun je die ham ook inblikken?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Geniet van je lunch, man. Zeeland is wel mooi ja. Vind Vlissingen ook altijd leukquote:Op zondag 24 mei 2026 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier.
Toevallig wel, maar dat kwam omdat mijn moeder dat gister zeiquote:
In Venhuizen welquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen
Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten![]()
Nog nooit geweest.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
quote:
te ver weg met het ov.quote:
Beste wilde eendenborst ooit gegeten op een boerderij in de Perigord. Met groenten die letterlijk voor je neus uit de grond getrokken werden. Wijn uit cheapo hervulbare literflessen. 15 euro voor 3 gangen.quote:
ik dacht al, er knaagt watquote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Anthony Bourdain is mijn held.quote:
Is de moeite van een bezoekje waard hoor.quote:
Wel voor een tweede date met iemand.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, match met een best leuk iemand
Loopt er ergens toevalig een weddenschap over wat er eerder gaat komen: m'n auto verkocht of m'n eerstvolgende date toevallig? Zie ik dud0r wel voor aan.
Auto of tweede date? Of überhaupt een tweede date?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel voor een tweede date met iemand.
Even de parkjesn gechecktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Of ze mij kent?quote:
quote:
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.quote:
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaalquote:
lekker rustigquote:Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaal
Laat ik zo zeggen dat ik hoop dat je auto snel weg is.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.
Ik sterf niet eenzaam heb ik besloten.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaal
Optimist tot in de kist jij.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik sterf niet eenzaam heb ik besloten.
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen dat ik hoop dat je auto snel weg is.
Gewoon goed mikken als ik op het circuit ben.quote:
Oh dit zie je wel vaker ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten
tja.. als normale mensen al vuilnisbakken doorgaan voor een verfrommeld statiegeldblikje..quote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten
Ook echt van die beukhaagjes die je als consument al voor 1 euro koopt, laat staan als je ze in bulk kooptquote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit zie je wel vaker ja.Dat is wel zielig ja.
minimaal volwassen kinderen?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, een moeder van 3 kinderen, waarvan de oudste al een jaar of 10 lijkt.
Ik heb toch nog een extra eis
Dat gebeurt hier weinig, zie alleen een speciaaltje het hier regelmatig doen in het dorp, maar die maakt er geen zooi vanquote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. als normale mensen al vuilnisbakken doorgaan voor een verfrommeld statiegeldblikje..
ze maken er geen zooitje van, maar gewoon normale mensen waarvan je zou denken dat die gewoon een baan hebben en daarmee rond kunnen komenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier weinig, zie alleen een speciaaltje het hier regelmatig doen in het dorp, maar die maakt er geen zooi van
Maagd?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja voor die paar cent zoveel moeite doen snap ik ook niet helemaal, al zullen er ook wel tussen zitten die het als een 'uitdaging' zien en het niet eens voor het geld doenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ze maken er geen zooitje van, maar gewoon normale mensen waarvan je zou denken dat die gewoon een baan hebben en daarmee rond kunnen komen
ook wel eens oudjes gezien die dat doen hoor..
gewoon een wtf momentje elke keer weer.. ik weet dat alles duur is geworden, maar toch..
Dat was Maria ook en toen opeens *poef* was daar Jezusquote:
Wat waarheidsgehalte betreft is de bijbel net Facebook.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was Maria ook en toen opeens *poef* was daar Jezus
"Dat heb gustaan in duh beibel"quote:Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat waarheidsgehalte betreft is de bijbel net Facebook.
Ik vraag me meer af waar @bitterbal is, nadat ze had gemeld dat ze contact op ging nemen met dat schimmige pakhuis voor de ledboompjes heb ik niks meer van d'r gehoordquote:Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Over waarheidsgehalte gesproken, waar is @:uitstraling eigenlijk?
staat schreeuwend op een verlaten industrieterrein bij een loods dat ze haar planten wil hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af waar @:bitterbal is, nadat ze had gemeld dat ze contact op ging nemen met dat schimmige pakhuis voor de ledboompjes heb ik niks meer van d'r gehoord
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzoquote:Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Rollenbollen met zijn nichtje in Marbellaquote:Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Over waarheidsgehalte gesproken, waar is @:uitstraling eigenlijk?
Heb nog geen nieuwsberichten van ontplofte loodsen in Bangkok gezienquote:Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
staat schreeuwend op een verlaten industrieterrein bij een loods dat ze haar planten wil hebben
quote:Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
met oudste van 10 waren die er wel laat bij danquote:Op zondag 24 mei 2026 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzo
Kunnen ook gewoon jong moeder zijn geworden natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 13:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzo
Je horloge zit ook in het duistere KSC complot tegen jou.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn horloge ben ik al 1,5 uur aan het bewegen. Denk dat de enige beweging in het afgelopen uur het maken en eten van lunch is geweest en verder op de bank hangen.
Kleine inteeltstralingkjes maken.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rollenbollen met zijn nichtje in Marbella
Hoe draagt dat bij dan?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je horloge zit ook in het duistere KSC complot tegen jou.
En woensdag zwartquote:Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag
Donkeroranje dus weer
Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood
Is het lokale Voorschoter Nieuwsblad al op de hoogte van deze belangwekkende zaak?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
Donkeroranje dus weer
*föhn pakt*quote:Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
Donkeroranje dus weer
sinds wanneer gaan we uit van voorschoten voor de temperatuur? gewoon de bilt toch?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
Donkeroranje dus weer
quote:
Omdat waar zij wonen onder dat KNMI station valtquote:Op zondag 24 mei 2026 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer gaan we uit van voorschoten voor de temperatuur? gewoon de bilt toch?
*Op de trein naar Nattekats huis staptquote:
Denk dat we ze moeten informerenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het lokale Voorschoter Nieuwsblad al op de hoogte van deze belangwekkende zaak?
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
Zou leuk zijn tochquote:
You must be fun at partiesquote:Op zondag 24 mei 2026 13:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anthony Bourdain vond Anthony Bourdain niet eens leuk
30 is tegenwoordig een hele normale leeftijd om een eerste kind te krijgenquote:Op zondag 24 mei 2026 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
met oudste van 10 waren die er wel laat bij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |