abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220872311


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Tap tap tap
pi_220872313
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies :{w
Ik voel me dan ook soms Forever Young.. Later ook een korte broek aangedaan :s)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220872316
Fipo!

Well, fuck :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872317
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Barbusse het volgende:
Fipo!
:+ :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:29:11 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872328
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagen :')
Ik weet alleen dat ie normaal ging boksen. Voor de rest echt een dikke boeit me niet

(al hoop ik op een enorme knock-out_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:30:17 #7
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872331
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies :{w
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vinden :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872335
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
:+ :+
ZIE MIJN EDIT!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872338
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vinden :')
Ja hoi
Tap tap tap
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:31:10 #10
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872344
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja hoi
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschoren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872364
quote:
81s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
ZIE MIJN EDIT!
:@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:34:29 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872375
Rugtas besteld omdat die goedkoop was, en mijn kleur https://www.bol.com/nl/nl(...)en/9300000170086396/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872376
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschoren
Wat ben je complimenteus vanavond :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:36:18 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat ben je complimenteus vanavond :+
Dat ben ik immer :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872397
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:36 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat ben ik immer :7
Zeg me dat m'n haar danst dan O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:18 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872404
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zeg me dat m'n haar danst dan O+
Dat zie ik toch niet Pam :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872417
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat zie ik toch niet Pam :{


Nu? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872422
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies :{w
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2026 @ 23:43:31 #19
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220872434
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Nu? :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220872436
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:41 schreef Modus het volgende:

[..]
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Waarom reageer je met een drum 'n bass loop?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ok dan niet ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872467
:O weer thuis

vond het zelfs beetje frisjes in de polder :o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220872487
Ik ga stadje in :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220872512
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:52 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga stadje in :9
Gedraag je een beetje
pi_220872859
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gedraag je een beetje
NIEMALS! :(

Deze ouwe boomer zit in een fermenterende jazz bar :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220873103
bed, snurken
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 06:45:57 #27
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873418
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220873434
:{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 07:11:37 #29
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220873442
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 06:45 schreef dud0r het volgende:
:W
Waar is @Dotteke ? :W
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:24:28 #30
388664 crew  Dotteke
pi_220873458
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Waar is @:dotteke ? :W
Hey Niels :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873483
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Niels :W
:W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:38:37 #32
388664 crew  Dotteke
pi_220873484
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:37 schreef mschol het volgende:

[..]
:W
Hey mschol :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:52:58 #33
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220873508
:O
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220873509
Hoi.
Zonder wrijving geen glans
pi_220873514
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey mschol :W
hai, hoe gaattie? lang niet gezien hier
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:55:48 #36
388664 crew  Dotteke
pi_220873515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
:O
:W
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:53 schreef Haags het volgende:
Hoi.
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873517
ventilator buiten neergezet zodat er wat koele lucht naar binnen wordt geblazen
voor zo lang dat duurt nog
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 07:58:38 #38
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220873524
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 07:58:52 #39
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220873525
Tevens goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:00:03 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220873528
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:55 schreef mschol het volgende:

[..]
hai, hoe gaattie? lang niet gezien hier
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?
Was hier gisteren nog :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:00:39 #41
388664 crew  Dotteke
pi_220873529
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen :W
Morguh FLasch :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:00:44 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873530
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220873537
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het is :P
lang weekend gelukkig dus weinig doen
quote:
Was hier gisteren nog :D
:o totaal gemist _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:06:00 #44
388664 crew  Dotteke
pi_220873554
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef mschol het volgende:

[..]
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het is :P
lang weekend gelukkig dus weinig doen
[..]
:o totaal gemist _O-
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..

IK ben er vaak ook maar heel even hoor, ben er wel veel even bijlezen maar dan post ik niet altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:09:53 #45
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873567
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:11 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Waar is @:dotteke ? :W
Hoe de fuck moet ik dat weten :{
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220873583
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..
oei.. dat is helemaal vervelend
het is niet heel extreem hier gelukkig, graad of 24 zien worden in de woonkamer.
warm maar nog niet ondragelijk
quote:
IK ben er vaak ook maar heel even hoor, ben er wel veel even bijlezen maar dan post ik niet altijd
ja dat is ook wel zo maar toch :P
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:15:06 #47
388664 crew  Dotteke
pi_220873591
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten :{
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
:o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873594
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:

[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten :{
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..

denk dat hij dat nu wel tegen vindt vallen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:16:10 #49
388664 crew  Dotteke
pi_220873599
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef mschol het volgende:

[..]
oei.. dat is helemaal vervelend
het is niet heel extreem hier gelukkig, graad of 24 zien worden in de woonkamer.
warm maar nog niet ondragelijk
[..]
ja dat is ook wel zo maar toch :P
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6

Maar goed ventilator aan gezet dat scheelt wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873600
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6

Maar goed ventilator aan gezet dat scheelt wel
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:20:16 #51
388664 crew  Dotteke
pi_220873611
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef mschol het volgende:

[..]
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazen
Helpt dat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873616
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:20 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Helpt dat?
ik heb het idee van wel..

ookal is het misschien placebo, ik vind het prima :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 08:25:06 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873619
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef mschol het volgende:

[..]
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..

denk dat hij dat nu wel tegen vindt vallen
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaakt :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:27:27 #54
388664 crew  Dotteke
pi_220873623
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:23 schreef mschol het volgende:

[..]
ik heb het idee van wel..

ookal is het misschien placebo, ik vind het prima :D
Het gaat er ook om dat je het voelt of het nu waar is of niet maakt dan in dit geval niet uit _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 08:27:54 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220873624
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaakt :Y
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 08:29:11 #56
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220873626
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:o
:W
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:29:13 #57
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873627
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 08:40:01 #58
388664 crew  Dotteke
pi_220873645
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
:W
Hey Niels :W Lang niet gezien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 08:40:20 #59
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220873646
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:

[..]
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit. :)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:40:35 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220873647
:O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:43:27 #61
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220873652
Ik lig nog wel lekker. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220873654
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik lig nog wel lekker. :z
moet er niet aan denken op het moment :D
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 08:44:18 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220873656
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220873661
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste. :@
:o
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 08:46:48 #65
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit. :)
Fijn voor je.
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste. :@
Met dit weer?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 08:48:53 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220873664
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:46 schreef dud0r het volgende:

[..]
Fijn voor je.
[..]
Met dit weer?
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 08:50:25 #67
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873666
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekken
Ja dan is het nog een beetje koel. Nou zit hij aan de kust dus mogelijk valt het daar mee.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 24 mei 2026 @ 08:52:50 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220873669
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:55:41 #69
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220873678
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje. :{
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijn
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 08:56:21 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220873682
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijn
Ja. Waarschijnlijk wel idd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 08:56:41 #71
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220873683
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje. :{
Ik zou zonder jas gaan. Het warmt nog op en je warmt zelf ook snel zat op als je actief bezig bent
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 08:57:22 #72
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220873687
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja. Waarschijnlijk wel idd.
Hier is het inmiddels al weer 20+ in ieder geval
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220873692
:O
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:05:27 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220873717
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220873720
quote:
81s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:57 schreef Barbusse het volgende:
:O
The day after.
pi_220873723
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
The day after.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:19 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220873983
quote:
81s.gif Op zondag 24 mei 2026 08:57 schreef Barbusse het volgende:
:O
Wakker worduhhhhhhh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:28 #78
388664 crew  Dotteke
pi_220873987
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen :W
Hey Stig :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:42:02 #79
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874055
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Stig :*
Dotje O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:42:34 #80
388664 crew  Dotteke
pi_220874070
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dotje O+
Hey Stig *; Ga je nog lekker toeren vandaag?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:44:37 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874112
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Stig *; Ga je nog lekker toeren vandaag?
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huis :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 09:44:40 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874115
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort :P
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.

Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:45:26 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874134
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort :P
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.

Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Gewoon doen, daten!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:47:11 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874141
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort :P
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.

Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Waarom niet?

A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 09:47:32 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874142
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort :P
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.

Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220874143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wakker worduhhhhhhh
Maarikwilnie ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:48:43 #87
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874145
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:48:50 #88
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220874146
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort :P
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.

Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 09:49:02 #89
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220874148
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
of die ene met die Amerikaanse naam
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220874150
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarom niet?

A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Das wel 'n rode vlag ja.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:49:16 #91
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220874151
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
Ik heb ook muziek aan
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:49:35 #92
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874152
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maarikwilnie ;(
*emmer water gooit*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 09:50:01 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874154
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarom niet?

A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:50:15 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874156
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
Nou nou.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220874160
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
of die ene met die Amerikaanse naam
"I'm Karen."



Nou, als dat geen batsen gaat worden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:52:00 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874161
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
:o :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:52:21 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874163
quote:
86s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"I'm Karen."

[ afbeelding ]

Nou, als dat geen batsen gaat worden...
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:52:26 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874165
Ach Rico trouwens. :P :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220874166
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*emmer water gooit*
Oi. Doe 'ns lief jij -O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:52:40 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220874169
Zo, aangekleed *) De wasmachine draait alweer. Eerst even een ochtendrondje. 586 stappen al.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:52:47 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874170
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach Rico trouwens. :P :+
Discutabele beslissing scheids wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:52:49 #102
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874171
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Waarom niet?

A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Zou ook wel de ick krijgen van die laatste :@
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 09:52:50 #103
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874172
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buiten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:53:07 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874174
quote:
86s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Oi. Doe 'ns lief jij -O-
Maar je bent wel wakker O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 09:53:08 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874175
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:

[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
En het is nog niet eens 10 uur
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:53:39 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874177
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buiten
Kutkoters. Insmeren met honing en in de mierenhoop ermee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:53:59 #107
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874179
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]

BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 09:54:15 #108
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874180
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:

[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Begrijpend lezen is ook niet echt wat je zogenaamd echt slim zou moeten maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 09:54:19 #109
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874181
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach Rico trouwens. :P :+
Oh hij hebt verloren
quote:
„Als blijkt dat het gevecht inderdaad ná de bel is gestopt, dan vinden wij dat de uitslag niet zomaar in stand kan blijven en opnieuw beoordeeld moet worden. Los daarvan vinden wij dat een rematch in dat geval de enige logische en sportieve uitkomst zou zijn.”
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 09:55:01 #110
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874185
Knaagje maar brunch is pas over twee uur :{
-XOXO-
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:55:02 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874186
quote:
87s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]
BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!
Sow.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:55:05 #112
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874188
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Maar je bent wel wakker O+
And the world was once again filled with joy and light and cheer :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:55:15 #113
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874190
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh hij hebt verloren
[..]
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashen :')
Tuurlijk. Alles voor het geld.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 09:55:25 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874191
quote:
86s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]
And the world was once again filled with joy and light and cheer :{
Altijd toch O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 09:55:55 #115
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874195
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sow.
Waarom zijn je kortingcoupons niet meer geldig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:56:11 #116
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220874196
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Discutabele beslissing scheids wel.
Daar is het een scheids voor. Dat gebeurt in alle sporten. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:56:28 #117
388664 crew  Dotteke
pi_220874198
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huis :')
O dat is minder je hebt er nooit een binnen. Is altijd een hele rits
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:56:58 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220874200
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Maarikwilnie ;(
Dan draai je je nog lekker even om :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 09:57:12 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874203
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou nou.
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 09:58:20 #120
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874213
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ach Rico trouwens. :P :+
Genaaid door de scheidsrechter schijnbaar. Maar goed, dat hoort bij boksen.

Wel heel veel mondjes gesnoeid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:05 #121
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874216
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan draai je je nog lekker even om :D
Dat probeerde ik, maar m'n kat besloot anders en viel m'n grote teen aan :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 09:59:53 #122
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874222
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Altijd toch O+
O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 10:00:52 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874225
Mweh nu staat er al 31 graden voor dinsdag.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 10:01:32 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220874226
quote:
86s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"I'm Karen."

[ afbeelding ]

Nou, als dat geen batsen gaat worden...
dat is kate, van kate plus 8
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 10:02:49 #125
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874230
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:01 schreef Nizno het volgende:

[..]
dat is kate, van kate plus 8
Das 'n poteeto potaato tomeeto tomaato voor mij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 10:04:08 #126
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874234
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.
Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op je O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220874250
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:00 schreef Ama het volgende:
Mweh nu staat er al 31 graden voor dinsdag.
rip werk
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 10:10:33 #128
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220874267
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En het is nog niet eens 10 uur
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 10:11:18 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874271
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op je O+
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 10:13:38 #130
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220874278
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik probeer vaak wel om een beetje
ja
sure
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 10:15:51 #131
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874301
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.
Dear God why man?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:16:09 #132
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220874305
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekleed *) De wasmachine draait alweer. Eerst even een ochtendrondje. 586 stappen al.
Ben ik weer *O* 2313 al *) Nu eerst ontbijten. Het is gewoon NOG lekkerder weer dan gisteren O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 10:29:50 #133
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874453
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:00 schreef Ama het volgende:
Mweh nu staat er al 31 graden voor dinsdag.
:9~

Ik ga grillen jongens _O_ O+ :9~ *O*
-XOXO-
pi_220874458
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
:9~

Ik ga grillen jongens _O_ O+ :9~ *O*
Krijg je wel oud vel van.
pi_220874477
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Krijg je wel oud vel van.
lekker op 40ste helemaal gerimpeld en hangend vel..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 10:41:24 #136
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874537
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:29 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
:9~

Ik ga grillen jongens _O_ O+ :9~ *O*
Sardientjes?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 10:42:00 #137
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220874540
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 10:43:14 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220874549
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschatten :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 10:47:22 #139
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874594
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?
Show me your duckface ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 10:50:35 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220874605
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschatten :)
Verkeerde account Nizno
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 10:50:50 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874608
Ik heb eigenlijk best veel leuke zomerrokjes zonder dat ik het eigenlijk door heb. Ik moet eens wat vaker onder van de stapel kleding pakken. _O-
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 10:58:31 #142
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874639
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Krijg je wel oud vel van.
-O-

Spf50 wel toch
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 10:59:47 #143
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874645
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Show me your duckface ;(
Duckface is uit. Gen Z pout is in :Y
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 11:03:32 #144
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220874662
quote:
86s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Dear God why man?
Omdat ritme.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 24 mei 2026 @ 11:07:21 #145
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874681
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in :Y
Wil ik weten wat dat is?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:07:39 #146
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874682
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:03 schreef dud0r het volgende:

[..]
Omdat ritme.
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 11:08:32 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874683
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in :Y
De wat?
Your beauty never ever scared me.
pi_220874691
quote:
15s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wil ik weten wat dat is?
Beetje zoals Billie Eilish de hele dag kijkt volgens mij.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:09:56 #149
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874696
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Beetje zoals Billie Eilish de hele dag kijkt volgens mij.
Wat is een Billie Eilish?

#ouwelul
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220874711
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat is een Billie Eilish?

#ouwelul
Hoeveel jaar loop je inmiddels achter?
  zondag 24 mei 2026 @ 11:17:21 #151
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874728
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Hoeveel jaar loop je inmiddels achter?
Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220874737
zo even de warmte trotseren voor een boodschap, daarna misschien even ramen doen aan de voorkant.. zon is daar nu zo goed als weg en mag allemaal wel weer een poetsbeurt hebben
en nu is prima weer ervoor :Y
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220874763
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.
Dan is het je vergeven.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:32:41 #154
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220874827
Was hangt te drogern, buiten. Weer een euro in het potje :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 11:34:10 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874856
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Was hangt te drogern, buiten. Weer een euro in het potje :P
Ik heb hem net aangezet.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:39:31 #156
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874911
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dan is het je vergeven.
O+ :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 11:40:05 #157
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874915
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Show me your duckface ;(
Kwak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 11:40:34 #158
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220874917
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb hem net aangezet.
Ik heb ook wat buitenhangen. Zou eigenlijk nog een rek moeten halen, dan had ik het allang weggewerkt.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 11:40:36 #159
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220874918
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
De wat?
-XOXO-
pi_220874926
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je blauwe ogen had. Heb ik me toch vergist.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 11:42:31 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874936
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Mweh
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:43:17 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220874943
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb hem net aangezet.
de droger??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220874948
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
is dit niet gewoon een resting bitch face?
  zondag 24 mei 2026 @ 11:46:48 #164
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220874959
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]
is dit niet gewoon een resting bitch face?
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 11:56:10 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220874995
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.
Was ze geen helder licht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 24 mei 2026 @ 11:56:29 #166
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220874997
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
de droger??
Wasmachine :?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 11:59:08 #167
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875008
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Was ze geen helder licht.
Een nachtlampje.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:01:59 #168
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875022
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Wasmachine :?
Oh okee, dat mag :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:02:20 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875024
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh okee, dat mag :Y
Nou gelukkig maar.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:08:47 #170
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875063
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren. :?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:09:34 #171
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875068
Ik niet :') Atheist tot in de kist.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875078
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren. :?
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzin
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:12:08 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875095
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzin
Heb ook maar weer even gekeken nu maar snap wel waarom ik dit steeds vergeet.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:14:42 #174
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875145
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren. :?
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:15:15 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875153
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar :Y
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag. :+
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:15:21 #176
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220875155
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar :Y
Hopelijk gebruikte ie wel een doekje.
Tap tap tap
  zondag 24 mei 2026 @ 12:16:10 #177
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875161
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag. :+
Nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 12:16:22 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875163
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:17:15 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875173
Ik was heel even bang dat ik reacties ging krijgen als ja natuurlijk weet ik dat.
Your beauty never ever scared me.
pi_220875194
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren. :?
De kermis in Venhuizen natuurlijk 8-)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:21:10 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875196
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
De kermis in Venhuizen natuurlijk 8-)
Maar wist je het echte antwoord ook? :@ :D
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:21:27 #182
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875197
Nee. Ik vroeg het me wel af vanochtend :Y

En nog steeds eigenlijk want ja "de heilige geest uitgestort over de apostelen". Denk je dat ik dan weet wat er bedoeld wordt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:21:42 #183
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875199
Er moet toch wel iemand hier de bijbel enz goed kennen. Behalve Etto dan want die heeft ons verlaten.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:22:41 #184
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875202
quote:
15s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ik vroeg het me wel af vanochtend :Y

En nog steeds eigenlijk want ja "de heilige geest uitgestort over de apostelen". Denk je dat ik dan weet wat er bedoeld wordt? :?
Ik las net dat dat wordt gezien als het begin van het Christendom over de wereld.
quote:
Dit wordt gezien als het moment waarop het christendom zich begon te verspreiden over de wereld.
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 12:23:09 #185
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875207
Volg mij voor de zondag feitjes. Like en abonneer.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:23:22 #186
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875208
"Zo hoe was jouw dag op kantoor vandaag? :? "

"Godverdorie vandaag zo lekker de heilige geest uitgestort man man man. Ja niet alleen over de apostelen, ook over
de palliewappies, de antivaxcxers, XRterroristen, wie niet! _O_ "

- "Lekker gewerkt pik! ^O^ "
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 12:24:34 #187
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875227
Anyway, ik ken het van pinksterbloemen en dat we morgen ook vrij zijn *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 12:25:23 #188
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875236
Zo maar weer even lopen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220875241
het zijn vrije dagen, prima..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:27:25 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875276
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:25 schreef mschol het volgende:
het zijn vrije dagen, prima..
Dinsdag niet ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220875304
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dinsdag niet ;(
true

maar door deze hitte misschien wel heel rustig bij ons
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220875308
Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 24 mei 2026 @ 12:29:53 #193
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875320
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar :Y
FEESBOEK!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:31:20 #194
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875340
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
Volg mij voor de zondag feitjes. Like en abonneer.
Ik heb me ingeschreven :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:34:39 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875377
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen. |:) Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen. o|O

Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:37:24 #196
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875397
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen. |:) Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen. o|O

[ afbeelding ]
Dan moet je nog terug fietsen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:37:38 #197
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875398
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan moet je nog terug fietsen.
En dat ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:38:02 #198
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875400
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
En dat ja.
Of jij haalt hem op met de motor.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 24 mei 2026 @ 12:38:35 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875403
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan moet je nog terug fietsen.
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:39:20 #200
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875410
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km. :@
Daarna met de voetjes omhoog zitten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 24 mei 2026 @ 12:39:46 #201
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875412
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen. |:) Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen. o|O

[ afbeelding ]
Ziet er wel mooi uit daar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:41:52 #202
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875423
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarna met de voetjes omhoog zitten.
Jep. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:42:23 #203
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875426
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ziet er wel mooi uit daar.
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 24 mei 2026 @ 12:43:11 #204
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220875435
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen. |:) Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen. o|O

[ afbeelding ]
kun je die ham ook inblikken?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 24 mei 2026 @ 12:43:51 #205
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875442
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier. :)
Geniet van je lunch, man. Zeeland is wel mooi ja. Vind Vlissingen ook altijd leuk :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875460
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar wist je het echte antwoord ook? :@ :D
Toevallig wel, maar dat kwam omdat mijn moeder dat gister zei :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:45:17 #207
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875462
Zeeland O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220875465
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dinsdag niet ;(
In Venhuizen wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 12:47:08 #209
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875473
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen :9

Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:49:41 #210
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875507
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen :9

Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten :@
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:50:23 #211
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875521
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zeeland O+
Nog nooit geweest.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 24 mei 2026 @ 12:50:33 #212
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875524
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen :9

Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten :@
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:50:50 #213
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875530
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nog nooit geweest.
Wat houd je tegen? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 12:50:52 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875531
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nog nooit geweest.
:o

Ik ga 2e helft van juni weer O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 12:51:14 #215
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220875536
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat houd je tegen? :o
te ver weg met het ov.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 24 mei 2026 @ 12:53:45 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220875563
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
te ver weg met het ov.
-O-

Ja, dat is wel zo. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 24 mei 2026 @ 12:55:42 #217
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875578
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
_O-
Beste wilde eendenborst ooit gegeten op een boerderij in de Perigord. Met groenten die letterlijk voor je neus uit de grond getrokken werden. Wijn uit cheapo hervulbare literflessen. 15 euro voor 3 gangen.

Rendier tournedos van de grill met een saus van bosfruit in centraal Finland. Rivierkreeftjes met huisgemaakte vodka vooraf. Geen 15 euro maar bankroet.

Yes, I can be a snob. No, I am not ashamed of that.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875579
quote:
17s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen :9

Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten :@
ik dacht al, er knaagt wat
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 12:58:37 #219
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875601
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:55 schreef mschol het volgende:

[..]
ik dacht al, er knaagt wat
Anthony Bourdain is mijn held.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:00:23 #220
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875610
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nog nooit geweest.
Is de moeite van een bezoekje waard hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:00:23 #221
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875611
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Anthony Bourdain is mijn held.
RIP
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:02:15 #222
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220875626
Mmm zijdezachte beentjes.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:02:34 #223
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220875630
Oeh, match met een best leuk iemand :o

Loopt er ergens toevalig een weddenschap over wat er eerder gaat komen: m'n auto verkocht of m'n eerstvolgende date toevallig? Zie ik dud0r wel voor aan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220875632
Zeeland O+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 24 mei 2026 @ 13:02:49 #225
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875633
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:00 schreef Ama het volgende:

[..]
RIP
Oude aflevering, maar Porto O+

Bekijk deze YouTube-video

Dude was een inspiratie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:03:05 #226
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220875637
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, match met een best leuk iemand :o

Loopt er ergens toevalig een weddenschap over wat er eerder gaat komen: m'n auto verkocht of m'n eerstvolgende date toevallig? Zie ik dud0r wel voor aan.
Wel voor een tweede date met iemand.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:03:43 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220875642
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wel voor een tweede date met iemand.
Auto of tweede date? Of überhaupt een tweede date?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:06:51 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875661
👀
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:07:36 #229
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875666
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar weer even lopen *O*
Even de parkjesn gecheckt :7 5912 stapjes voor @Modus nu *O*

Zo even lunchen want ik rammel van de hommer :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:17:26 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220875710
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 13:20:23 #231
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875722
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
Leeftijd? Salaris? Cupmaat? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220875725
salaris *O*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:22:05 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875732
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
Haar pincode? :?
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:24:13 #234
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875743
Juuuuustin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
pi_220875749
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
Of ze op FOK! post?
pi_220875751
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
hoeveel neukertjes ze al eerder had?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 13:25:37 #237
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875754
Haar leeftijd natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 13:25:39 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875756
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb gevraagd naar iets topgeheims :{
Of ze mij kent?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 13:25:59 #239
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875759
#unmatched
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 13:26:44 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875762
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:25 schreef Barbusse het volgende:
#unmatched
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:27:09 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220875767
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Leeftijd? Salaris? Cupmaat? :?
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 13:27:34 #242
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875772
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:{
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaal ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875778
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaal ;(
lekker rustig
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220875779
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.
Laat ik zo zeggen dat ik hoop dat je auto snel weg is.
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 13:28:33 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875781
quote:
89s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
We zullen eenzaam en alleen sterven, Stig. Wij allemaal ;(
Ik sterf niet eenzaam heb ik besloten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 mei 2026 @ 13:28:49 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220875783
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Of ze op FOK! post?
Wel belangrijk om te weten dit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 13:30:40 #247
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875809
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik sterf niet eenzaam heb ik besloten.
Optimist tot in de kist jij.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:31:05 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875819
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, hierzo net. De geheime weddenschappen die hier ondergronds plaatsvinden.
:)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:32:01 #249
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220875835
Ik ga even kijken wat te nemen voor lunch.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220875850
en weer arm na betalen van rekeningen enzo ;(
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:32:47 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220875856
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Laat ik zo zeggen dat ik hoop dat je auto snel weg is.
:o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:37:14 #252
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220875957
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 24 mei 2026 @ 13:37:29 #253
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220875964
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Optimist tot in de kist jij.
Gewoon goed mikken als ik op het circuit ben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:37:59 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220875974
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten :')
Oh dit zie je wel vaker ja. :') Dat is wel zielig ja.
Your beauty never ever scared me.
pi_220875991
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten :')
tja.. als normale mensen al vuilnisbakken doorgaan voor een verfrommeld statiegeldblikje.. :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:39:10 #256
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220875994
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dit zie je wel vaker ja. :') Dat is wel zielig ja.
Ook echt van die beukhaagjes die je als consument al voor 1 euro koopt, laat staan als je ze in bulk koopt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:39:34 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876001
Wtf, een moeder van 3 kinderen, waarvan de oudste al een jaar of 10 lijkt.

Ik heb toch nog een extra eis :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220876011
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, een moeder van 3 kinderen, waarvan de oudste al een jaar of 10 lijkt.

Ik heb toch nog een extra eis :D
minimaal volwassen kinderen?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:40:32 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876015
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]
tja.. als normale mensen al vuilnisbakken doorgaan voor een verfrommeld statiegeldblikje.. :{
Dat gebeurt hier weinig, zie alleen een speciaaltje het hier regelmatig doen in het dorp, maar die maakt er geen zooi van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876038
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat gebeurt hier weinig, zie alleen een speciaaltje het hier regelmatig doen in het dorp, maar die maakt er geen zooi van
ze maken er geen zooitje van, maar gewoon normale mensen waarvan je zou denken dat die gewoon een baan hebben en daarmee rond kunnen komen
ook wel eens oudjes gezien die dat doen hoor..

gewoon een wtf momentje elke keer weer.. ik weet dat alles duur is geworden, maar toch..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 13:44:07 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876065
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, een moeder van 3 kinderen, waarvan de oudste al een jaar of 10 lijkt.

Ik heb toch nog een extra eis :D
Maagd?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:45:29 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876075
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:42 schreef mschol het volgende:

[..]
ze maken er geen zooitje van, maar gewoon normale mensen waarvan je zou denken dat die gewoon een baan hebben en daarmee rond kunnen komen
ook wel eens oudjes gezien die dat doen hoor..

gewoon een wtf momentje elke keer weer.. ik weet dat alles duur is geworden, maar toch..
Ja voor die paar cent zoveel moeite doen snap ik ook niet helemaal, al zullen er ook wel tussen zitten die het als een 'uitdaging' zien en het niet eens voor het geld doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:45:48 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876076
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:40 schreef mschol het volgende:

[..]
minimaal volwassen kinderen?
In mijn leeftijdsfilter zou dat een nogal donkere kant krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:45:59 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876077
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Maagd?
Dat was Maria ook en toen opeens *poef* was daar Jezus
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 13:46:40 #265
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876080
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat was Maria ook en toen opeens *poef* was daar Jezus
Wat waarheidsgehalte betreft is de bijbel net Facebook.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 13:46:58 #266
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876083
Over waarheidsgehalte gesproken, waar is @UitStraling eigenlijk? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:47:23 #267
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876085
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat waarheidsgehalte betreft is de bijbel net Facebook.
"Dat heb gustaan in duh beibel"
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:48:21 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876094
quote:
3s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Over waarheidsgehalte gesproken, waar is @:uitstraling eigenlijk? :?
Ik vraag me meer af waar @bitterbal is, nadat ze had gemeld dat ze contact op ging nemen met dat schimmige pakhuis voor de ledboompjes heb ik niks meer van d'r gehoord :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 13:48:30 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876097
Volgens mijn horloge ben ik al 1,5 uur aan het bewegen. Denk dat de enige beweging in het afgelopen uur het maken en eten van lunch is geweest en verder op de bank hangen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 13:50:12 #270
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876113
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2026 12:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Anthony Bourdain is mijn held.
Anthony Bourdain vond Anthony Bourdain niet eens leuk :')
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:50:57 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876117
Wel anders wandelweer vandaag dan gisteren, zon brandde meer en het was veel plakkeriger terwijl het qua temperatuur lager is
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik vraag me meer af waar @:bitterbal is, nadat ze had gemeld dat ze contact op ging nemen met dat schimmige pakhuis voor de ledboompjes heb ik niks meer van d'r gehoord :{
staat schreeuwend op een verlaten industrieterrein bij een loods dat ze haar planten wil hebben
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 13:52:30 #273
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876125
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:39 schreef Nattekat het volgende:
Wtf, een moeder van 3 kinderen, waarvan de oudste al een jaar of 10 lijkt.

Ik heb toch nog een extra eis :D
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzo :')
-XOXO-
  roze zondag 24 mei 2026 @ 13:52:40 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220876126
Oh mijn vader is er.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 24 mei 2026 @ 13:53:46 #275
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876134
quote:
3s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Over waarheidsgehalte gesproken, waar is @:uitstraling eigenlijk? :?
Rollenbollen met zijn nichtje in Marbella
-XOXO-
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:55:21 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876143
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:51 schreef mschol het volgende:

[..]
staat schreeuwend op een verlaten industrieterrein bij een loods dat ze haar planten wil hebben
Heb nog geen nieuwsberichten van ontplofte loodsen in Bangkok gezien :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220876149
quote:
83s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn er toch intens sneue mensen, ze zijn hier bezig met het centrum van het dorp opnieuw in te richten, rond de bomen hebben ze allemaal struikhaagjes geplant. Is er vannacht iemand bezig geweest om bij bijna elke boom 1 of 2 van die struikjes er uit te scheppen en waarschijnlijk meegenomen om in zijn eigen tuin te planten :')
:{
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876150
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzo :')
met oudste van 10 waren die er wel laat bij dan :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 13:55:59 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876153
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:52 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wtf date je vrouwen van in de 40 ofzo :')
Kunnen ook gewoon jong moeder zijn geworden natuurlijk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 13:56:17 #280
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876155
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:48 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mijn horloge ben ik al 1,5 uur aan het bewegen. Denk dat de enige beweging in het afgelopen uur het maken en eten van lunch is geweest en verder op de bank hangen.
Je horloge zit ook in het duistere KSC complot tegen jou.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 13:56:56 #281
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876162
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Rollenbollen met zijn nichtje in Marbella
Kleine inteeltstralingkjes maken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 14:00:26 #282
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876188
Heeft iemand een Google Pixel 7a toevallig? Ik zoek een nieuwe telefoon en ik wil deze refurbished kopen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 14:01:55 #283
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220876203
Weer thuis. Nu nog even voetjebal kijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:02:13 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876207
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Je horloge zit ook in het duistere KSC complot tegen jou.
Hoe draagt dat bij dan? :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 24 mei 2026 @ 14:04:20 #285
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876217
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hoe draagt dat bij dan? :o
Daar kan ik helaas niks over zeggen :7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220876225
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag

Donkeroranje dus weer

Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 24 mei 2026 @ 14:05:54 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220876230
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag

Donkeroranje dus weer

Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood :o
En woensdag zwart :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 24 mei 2026 @ 14:06:27 #288
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876234
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag

Donkeroranje dus weer

Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood :o
Is het lokale Voorschoter Nieuwsblad al op de hoogte van deze belangwekkende zaak? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 14:07:28 #289
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220876240
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag

Donkeroranje dus weer

Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood :o
*föhn pakt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220876252
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef essnhills het volgende:
24,7 in Voorschoten, denk niet dat het nog naar 27,0 gaat vandaag

Donkeroranje dus weer

Mogelijk morgen weer rood en dinsdag zelfs donkerrood :o
sinds wanneer gaan we uit van voorschoten voor de temperatuur? gewoon de bilt toch?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 14:12:30 #291
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_220876266
Wat vinden jullie van m'n foto? Dit zijn de Rijnmond I en II centrales genomen vanaf de Maasstroom. Ik ben er een paar weken bezig. :)

Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_220876275
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
En woensdag zwart :o
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876281
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:10 schreef mschol het volgende:

[..]
sinds wanneer gaan we uit van voorschoten voor de temperatuur? gewoon de bilt toch?
Omdat waar zij wonen onder dat KNMI station valt |:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876284
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*föhn pakt*
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876288
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Is het lokale Voorschoter Nieuwsblad al op de hoogte van deze belangwekkende zaak? :o
Denk dat we ze moeten informeren
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220876295
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
*Op de trein naar Nattekats huis stapt
:o dan gaattie eerder op date dan dat zn auto verkoopt..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 24 mei 2026 @ 14:17:27 #297
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220876302
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:15 schreef essnhills het volgende:

[..]
Denk dat we ze moeten informeren
Zou leuk zijn toch :) Mail ze nu maar vast, dan kunnen ze inplannen dat ze begin juni langs komen voor een interview :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 mei 2026 @ 14:19:35 #298
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_220876317
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:50 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Anthony Bourdain vond Anthony Bourdain niet eens leuk :')
You must be fun at parties :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:20:47 #299
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876322
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Kleine inteeltstralingkjes maken.
Zo rolt men in brabant :Y
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:21:17 #300
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876324
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
You must be fun at parties :')
Nee. Ik word ook nooit meer uitgenodigd
-XOXO-
  zondag 24 mei 2026 @ 14:21:55 #301
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_220876328
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 13:55 schreef mschol het volgende:

[..]
met oudste van 10 waren die er wel laat bij dan :{
30 is tegenwoordig een hele normale leeftijd om een eerste kind te krijgen
-XOXO-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')