SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Ik voel me dan ook soms Forever Young.. Later ook een korte broek aangedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
Ik weet alleen dat ie normaal ging boksen. Voor de rest echt een dikke boeit me nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagen
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vindenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZIE MIJN EDIT!quote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vinden
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschorenquote:
Wat ben je complimenteus vanavondquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschoren
Dat ben ik immerquote:
Zeg me dat m'n haar danst danquote:
Dat zie ik toch niet Pamquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom reageer je met een drum 'n bass loop?quote:
Ok dan nietquote:
NIEMALS!quote:
Hey Nielsquote:
Hey mscholquote:
quote:
Helloquote:
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?quote:
Morguh FLaschquote:
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het isquote:Op zondag 24 mei 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?
quote:Was hier gisteren nog
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het is
lang weekend gelukkig dus weinig doen
[..]totaal gemist
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:
oei.. dat is helemaal vervelendquote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..
ja dat is ook wel zo maar tochquote:IK ben er vaak ook maar heel even hoor, ben er wel veel even bijlezen maar dan post ik niet altijd
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6quote:Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. dat is helemaal vervelend
het is niet heel extreem hier gelukkig, graad of 24 zien worden in de woonkamer.
warm maar nog niet ondragelijk
[..]
ja dat is ook wel zo maar toch
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6
Maar goed ventilator aan gezet dat scheelt wel
Helpt dat?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazen
ik heb het idee van wel..quote:
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..
denk dat hij dat nu wel tegen vindt vallen
Het gaat er ook om dat je het voelt of het nu waar is of niet maakt dan in dit geval niet uitquote:Op zondag 24 mei 2026 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van wel..
ookal is het misschien placebo, ik vind het prima
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaakt
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.
Hey Nielsquote:
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
Fijn voor je.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.
Met dit weer?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekkenquote:
Ja dan is het nog een beetje koel. Nou zit hij aan de kust dus mogelijk valt het daar mee.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekken
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Ja. Waarschijnlijk wel idd.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijn
Ik zou zonder jas gaan. Het warmt nog op en je warmt zelf ook snel zat op als je actief bezig bentquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Hier is het inmiddels al weer 20+ in ieder gevalquote:
Wakker worduhhhhhhhquote:
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huisquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey StigGa je nog lekker toeren vandaag?
Gewoon doen, daten!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Maarikwilniequote:
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
of die ene met die Amerikaanse naamquote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
Das wel 'n rode vlag ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Ik heb ook muziek aanquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
*emmer water gooit*quote:
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Nou nou.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
"I'm Karen."quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm Karen."
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden...
quote:
Oi. Doe 'ns lief jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |