Wakker worduhhhhhhhquote:
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huisquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey StigGa je nog lekker toeren vandaag?
Gewoon doen, daten!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Maarikwilniequote:
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
of die ene met die Amerikaanse naamquote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
Das wel 'n rode vlag ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Ik heb ook muziek aanquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
*emmer water gooit*quote:
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Nou nou.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
"I'm Karen."quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
B. Die hoofdfoto is bijna een jumpscare.
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm Karen."
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden...
quote:
Oi. Doe 'ns lief jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |