quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
Fijn voor je.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.
Met dit weer?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen wel een route bedacht die ik straks ga fietsen. 53 km. Hopelijk niet te veel voor de eerste.
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekkenquote:
Ja dan is het nog een beetje koel. Nou zit hij aan de kust dus mogelijk valt het daar mee.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
had hij beter voor 7u al kunnen vertrekken
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Ja. Waarschijnlijk wel idd.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat jasje gewoon thuislaten, over een uurtje zal het wel weer 3 graden warmer zijn
Ik zou zonder jas gaan. Het warmt nog op en je warmt zelf ook snel zat op als je actief bezig bentquote:Op zondag 24 mei 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
17 graden nu. Dat is wel twijfeltemperatuur voor een jasje.
Hier is het inmiddels al weer 20+ in ieder gevalquote:
Wakker worduhhhhhhhquote:
Hey Stigquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huisquote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey StigGa je nog lekker toeren vandaag?
Gewoon doen, daten!quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
Maarikwilniequote:
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan gegarandeerd een date hebben binnenkort
Like gekregen in Hinge van iemand die ik nu in Breeze tegen kom.
Ben er alleen vrij zeker van dat ik haar niet zou liken zonder deze context. Spijtig.
of die ene met die Amerikaanse naamquote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat jouw Antilliaanse stalker uit Zeeland?
Das wel 'n rode vlag ja.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |