Hey mscholquote:
quote:
Helloquote:
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?quote:
Morguh FLaschquote:
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het isquote:Op zondag 24 mei 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed hoor en met jou?
quote:Was hier gisteren nog
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich oke, wel weer beroerd geslapen maarja dat is wat het is
lang weekend gelukkig dus weinig doen
[..]totaal gemist
Hoe de fuck moet ik dat wetenquote:
oei.. dat is helemaal vervelendquote:Op zondag 24 mei 2026 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit warme weer is het nog beroerder slapen, ik was gisteren avond vergeten de ramen boven open te gooien, Kreeg een klap voor mijn kop toen ik boven kwam..
ja dat is ook wel zo maar tochquote:IK ben er vaak ook maar heel even hoor, ben er wel veel even bijlezen maar dan post ik niet altijd
quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..quote:Op zondag 24 mei 2026 08:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet ik dat weten
Ik ben niet de bejaarden verpleger.
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6quote:Op zondag 24 mei 2026 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. dat is helemaal vervelend
het is niet heel extreem hier gelukkig, graad of 24 zien worden in de woonkamer.
warm maar nog niet ondragelijk
[..]
ja dat is ook wel zo maar toch
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazenquote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier beneden was het koeler dan boven. 21.4 en boven 24. 6
Maar goed ventilator aan gezet dat scheelt wel
Helpt dat?quote:Op zondag 24 mei 2026 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ventilator staat nu even buiten, om koelere lucht naar binnen te blazen
ik heb het idee van wel..quote:
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2026 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
hij denkt gewoon dat je "echt slim" bent..
denk dat hij dat nu wel tegen vindt vallen
Het gaat er ook om dat je het voelt of het nu waar is of niet maakt dan in dit geval niet uitquote:Op zondag 24 mei 2026 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het idee van wel..
ookal is het misschien placebo, ik vind het prima
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook echt slim. Daarom heeft grmbl die UI voor mij gemaakt
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo echt slim dat je dat niet eens zelf kan doen.
Hey Nielsquote:
Ken je het DAD-principe? Delegeren, Afschuiven en Doorschuiven. Zeevaartdingetje dit.quote:Op zondag 24 mei 2026 08:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Delegeren kan je leren. Er is een reden dat ik manager ben he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |