SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Ik voel me dan ook soms Forever Young.. Later ook een korte broek aangedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk niet dat het de Rico-show gaat worden vandaag.
Ik weet alleen dat ie normaal ging boksen. Voor de rest echt een dikke boeit me nietquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik volg dat niet, zie alleen op de dpg-sites weer zijn kop veelvuldig voorbij komen de laatste dagen
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vindenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies
ZIE MIJN EDIT!quote:
Ja hoiquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die haten op korte broeken zijn zelf de kleuters die bang zijn om wat anderen van ze vinden
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschorenquote:
Wat ben je complimenteus vanavondquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij hebt er gewoon geen aan omdat je je benen nog niet hebt geschoren
Dat ben ik immerquote:
Zeg me dat m'n haar danst danquote:
Dat zie ik toch niet Pamquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte broeken, of erger nog - khakis - zijn voor schooljochies
Waarom reageer je met een drum 'n bass loop?quote:
Ok dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |