Discutabele beslissing scheids wel.quote:
Zou ook wel de ick krijgen van die laatstequote:Op zondag 24 mei 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet?
A. Ze ademt niet.
B. Ze ziet er niet leuk uit.
C. Ze gebruikt "me" in plaats van "m'n/mijn".
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buitenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah fijn. Iemand heeft al muziek buiten aangezet. Geniet0n
Maar je bent wel wakkerquote:
En het is nog niet eens 10 uurquote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Kutkoters. Insmeren met honing en in de mierenhoop ermee.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren om 8 uur de kinderen al weer aan het rennen en gillen buiten
BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!quote:
Begrijpend lezen is ook niet echt wat je zogenaamd echt slim zou moeten maken.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jouw hele redenering om vrouwen te liken omdat ze jou geliked hebben want anders zou je ze niet geliked hebben is echt het meest onzinnige wat ik gelezen heb vandaag.
Oh hij hebt verlorenquote:
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashenquote:„Als blijkt dat het gevecht inderdaad ná de bel is gestopt, dan vinden wij dat de uitslag niet zomaar in stand kan blijven en opnieuw beoordeeld moet worden. Los daarvan vinden wij dat een rematch in dat geval de enige logische en sportieve uitkomst zou zijn.”
Sow.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BATSEN ZUL JE! MET KAREN! TERWIJL ZE VRAAGT NAAR DE MANAGER!
And the world was once again filled with joy and light and cheerquote:
Tuurlijk. Alles voor het geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hij hebt verloren
[..]
En gelijk een rematch er uit proberen te slepen om nog meer te cashen
Altijd tochquote:Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And the world was once again filled with joy and light and cheer
Waarom zijn je kortingcoupons niet meer geldig?quote:
Daar is het een scheids voor. Dat gebeurt in alle sporten.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Discutabele beslissing scheids wel.
O dat is minder je hebt er nooit een binnen. Is altijd een hele ritsquote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, staat wel op de planning. Dadelijk eerst mierenlokdoosjes halen. Zaten gisteren mieren in huis
Dan draai je je nog lekker even omquote:
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.quote:
Genaaid door de scheidsrechter schijnbaar. Maar goed, dat hoort bij boksen.quote:
Dat probeerde ik, maar m'n kat besloot anders en viel m'n grote teen aanquote:
quote:
dat is kate, van kate plus 8quote:Op zondag 24 mei 2026 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm Karen."
[ afbeelding ]
Nou, als dat geen batsen gaat worden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |