Ziet er wel mooi uit daar.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen.Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen.
![]()
[ afbeelding ]
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier.quote:
kun je die ham ook inblikken?quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen.Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen.
![]()
[ afbeelding ]
Geniet van je lunch, man. Zeeland is wel mooi ja. Vind Vlissingen ook altijd leukquote:Op zondag 24 mei 2026 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit nu aan het Veerse meer. Altijd wel mooi hier.
Toevallig wel, maar dat kwam omdat mijn moeder dat gister zeiquote:
In Venhuizen welquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen
Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten![]()
Nog nooit geweest.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen
Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten![]()
quote:
te ver weg met het ov.quote:
Beste wilde eendenborst ooit gegeten op een boerderij in de Perigord. Met groenten die letterlijk voor je neus uit de grond getrokken werden. Wijn uit cheapo hervulbare literflessen. 15 euro voor 3 gangen.quote:
ik dacht al, er knaagt watquote:Op zondag 24 mei 2026 12:47 schreef Barbusse het volgende:
Beste scholfiletjes ooit gegeten in Vlissingen
Ja, ik meet de kwaliteit van een plaats/regio af aan het eten![]()
Anthony Bourdain is mijn held.quote:
Is de moeite van een bezoekje waard hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |