Hopelijk gebruikte ie wel een doekje.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar
Nee.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag.
De kermis in Venhuizen natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren.
Ik las net dat dat wordt gezien als het begin van het Christendom over de wereld.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Ik vroeg het me wel af vanochtend![]()
En nog steeds eigenlijk want ja "de heilige geest uitgestort over de apostelen". Denk je dat ik dan weet wat er bedoeld wordt?
quote:Dit wordt gezien als het moment waarop het christendom zich begon te verspreiden over de wereld.
Dinsdag nietquote:
truequote:
FEESBOEK!quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar
Ik heb me ingeschrevenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:23 schreef Ama het volgende:
Volg mij voor de zondag feitjes. Like en abonneer.
Dan moet je nog terug fietsen.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lunchen tijdens de fietstocht. Nu 33 km erop zitten. Na 13km begon ik mijn hamstring al te voelen.Mijn hoofd wilde weer verder dan mijn benen nog aankunnen.
![]()
[ afbeelding ]
En dat ja.quote:
Of jij haalt hem op met de motor.quote:
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km.quote:
Daarna met de voetjes omhoog zitten.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu net voorbij het verste punt. Als het goed is nog 20 km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |