Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel jaar loop je inmiddels achter?
Dan is het je vergeven.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens m'n Spotify jaaroverzicht van 2025 is mijn gemiddelde leeftijd 78 jaar.
Ik heb hem net aangezet.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Was hangt te drogern, buiten. Weer een euro in het potje
Kwak.quote:
Ik heb ook wat buitenhangen. Zou eigenlijk nog een rek moeten halen, dan had ik het allang weggewerkt.quote:
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dit niet gewoon een resting bitch face?
Was ze geen helder licht.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof jij het grappig vind dat ze net tegen een lantaarnpaal is aangelopen.
Een nachtlampje.quote:
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzinquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren.
Heb ook maar weer even gekeken nu maar snap wel waarom ik dit steeds vergeet.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zocht het op en zelfs met google vind ik het onzin
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waarquote:Op zondag 24 mei 2026 12:08 schreef Ama het volgende:
Wie kan zonder te Googlen vertellen wat we vieren met Pinksteren.
Maar wist je het zelf ook? Dat is eigenlijk de vraag.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het uitstorten van de heilige geest over de apostelen. Zag ik net op Feesboek dus dan is het waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |