Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op jequote:Op zondag 24 mei 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die al niet bepaald knap is die ook nog eens een zo oncharmant mogelijke foto als hoofdfoto heeft. Vraag me af of ze dat zelf door heeft.
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.quote:
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een fantastisch karakter en groeit d'r schoonheid op je
jaquote:
Dear God why man?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 06.00 online dus het is best wel een prestatie.
Ben ik weerquote:Op zondag 24 mei 2026 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, aangekleedDe wasmachine draait alweer. Eerst even een ochtendrondje. 586 stappen al.
Sardientjes?quote:
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschattenquote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik probeer vaak wel om een beetje door slechte foto's heen te kijken - zo oppervlakkig ben ik nou ook weer niet, maar hoe iemand zich presenteert zegt ook wel wat over persoonlijkheid.
Show me your duckfacequote:Op zondag 24 mei 2026 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meterslange nepwimpers, een plamuurlaag waar een Pool jaloers op zou zijn en pruillipjes?
Verkeerde account Niznoquote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij risico's heel goed inschatten
Omdat ritme.quote:
Wil ik weten wat dat is?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in
quote:
De wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duckface is uit. Gen Z pout is in
Wat is een Billie Eilish?quote:Op zondag 24 mei 2026 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje zoals Billie Eilish de hele dag kijkt volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |