quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Fruit. Graag bosvruchten en een klontje suiker.
Ook goedemiddag heer ToT.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongewenste intimiteiten!Die egel moest er duidelijk niets van hebben!
Leuke serie.quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Slagroom en discodip.quote:
Micropenis én kleine ballen dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Wilde eigenlijk zeggen dat het voor psv-ers was maar die schijnen allemaal een micropenis te hebben, dus dan heeft dit weinig nut
Ze had al gegeten.quote:
Freon Skittle.quote:
Ziet er hearlik uit.quote:
Fijn weekend Boomcollector.quote:
quote:
quote:
Goed gekozen naam ook voor een band.quote:
Dame Shii.quote:
Ook wel trek in eenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed gekozen naam ook voor een band.
Weer wat geleerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is voor mij best lang geleden.quote:
Beide wel. Wel mooie herrineringen nog.quote:
Zijn er nog mensen die winkelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:52 schreef Shii het volgende:
Of gewoon spontaan na of tijdens het winkelen of wandelen of fietsen een terrasje pakken.
Fresh!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:29 schreef FreshFruit het volgende:
@:StevenHyde
De tank ipv de waterfiets.![]()
[ afbeelding ]
Compadre.quote:
@KoningWouter We zitten hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:50 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
We komen nog altijd een man tekort!
Denk niet dat we hem ooit terug gaan zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:KoningWouter We zitten hier.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
KW is idd verleden tijd ben ik bang, wat ik van vrouwlief hoorde
401 hier,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 05:28 schreef _UserName_ het volgende:
Met precies 0 notes gok ik dat een permban niet heel snel zal gebeuren
Doe ik even een siësta,quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een heerlijke dag. Nu is het nog lekker. Zal vanmiddag wel heel warm zijn.
Moet lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaat zelfs iets te ver voor mij.. Em dat is nu @:kissingbird
Je weet wie het post.quote:
Dame Shii.quote:
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Goedemiddag Shiiquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
Er word weer flink gebaggerd zo te zien![]()
Zijne Konijnlijkheid is trots op jullie![]()
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Het kan altijd meer, maar met dit weer gaan zelfs Fokkers naar buiten.
Fruitje!quote:
Goedemiddag Kissingbird.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag Shii![]()
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit onder de overkapping te smelten.. en zin te verzamelen om naar de winkel te gaan.
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerdquote:
Dacht even dat je Dotteke was.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
Altijd togquote:
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Winkel heb ik al gedaan. Het was druk.![]()
Binnen is hier nog lekker koel, maar ga zo toch nog even naar buiten, in de schaduw.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog namens de stripper van vorige week in het tuinhuisje, door alle hectiek en geluid begreep hij je verkeerd![]()
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Geniet er van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Plonzen in je eigen zweet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd tog
[..]
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.
ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen.
Samen kan dat best iets zijn.quote:
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.quote:
Afblussen onder een gouden douche!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Afblussen onder een gouden douche!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Da’s wel geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Ritueel of ?quote:
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Skimpiequote:
Genietsje freon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
Heb nu al trek.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen.
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.
Is het ook en suikervrijquote:
Fresh.quote:
Net thuisquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haagquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Net thuis
Feestje van schoonouders
Ik ben gaar op en moe
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:16 schreef Shii het volgende:
Kom maar hier @:homijn tje.Hier ben je veilig.
waarom nou weer in Den Haag?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aan die schoonouders zouden ze eens iets aan moeten doen in Den Haag
We kunnen ook verhaal gaan halen op een hutje op de heiquote:
Ja dat snap ik, maar hier worden geen homijntjes gevild.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet bolken. Ik moet die rare Oostenrijker voorbij.
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 04:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/Md-kzIva0sY?feature=share
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 24 mei 2026 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel. Was het feestje leuk ?
Same here iddquote:Op zondag 24 mei 2026 09:21 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Ik had nog wel wat uurtjes meer willen slapen!
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd![]()
Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht![]()
Ook al hou ik niet zo van vechtsport
Oei ....quote:Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.
En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker.
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!quote:
Onvergetelijke dag dusquote:Op zondag 24 mei 2026 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Buiten dat hij zo vermoeid en gevoelig was, was het wel erg gaaf!
We begonnen met de Fata Morgana wat hij gelijk helemaal geweldig vond. Ik kon maar niet stoppen met grijnzen!
Daarna Danse Macabre, het nieuwe spookhuis. Ik kreeg tranen in mijn ogen omdat ik het zo prachtig vond, en Mini bleef maar krijsen!![]()
![]()
(Niet dat hij bang was, maar van de kick!
)
Daarna Droomvlucht en Vila Volta wat hij beiden ook super mooi vond!
En daarna die oldtimer auto's die je kunt besturen, de elektrische stoomtrein, de monorail boven het Lavendorp en verder de zweefmolens en speeltuintjes.
Zeer zeker! Net ook samen met Mini het filmpje van Danse Macabre bekeken op Youtube en net zat hij tijdens het drukke spelen en rare geluiden maken ook ff dat liedje er van te neuriën!quote:
Zo dan!quote:Op zondag 24 mei 2026 10:48 schreef maily het volgende:
Niet goed over nagedacht? Wat een understatement![]()
[ afbeelding ]
Regquote:Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef Regilio_ het volgende:
Mogguh
[..]
Same here idd![]()
Usyk vs Rico was nog best vermakelijk vannacht![]()
Ook al hou ik niet zo van vechtsport
chandlerquote:Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef Chandler het volgende:
Broodjes in de oven!eitjes in de waterkoker!
En straks even lekker ontbijten!
Tottertquote:Op zondag 24 mei 2026 09:40 schreef ToT het volgende:
[..]
We zijn gisteren met openbaar vervoer vanuit Drenthe naar de Efteling gegaan.
Het was erg heet, Mini-ToT was enorm druk in de trein en had zich erg uitgeput, en de hitte was moordend voor hem.
De terugweg was klote omdat er op een bepaald station te horen kregen dat we niet meer verder konden en via-via met andere verbindingen alsnog op de plaats van bestemming konden komen, of we konden de bus nemen.
Die bus leverde een uur extra reistijd op.
En vanmorgen was Mini-ToT al weer om 7 uur wakker.
Mailsquote:
Freshquote:
Helleuquote:Op zondag 24 mei 2026 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Reg![]()
[..]
chandler
[..]
Tottert
[..]
Mails![]()
![]()
![]()
[..]
Fresh
Man3quote:
Hoi greysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....hier om je mars te breken.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi greys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:08 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Hoi greys
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van iemand met een badmuts![]()
![]()
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
Helemaal loesoequote:
Of tweequote:Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ach, beter een badmuts hebben dan er een zijn.
quote:
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.quote:
Dan voldoe je aan de doelgroepquote:Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk net missen en m’n hele scheenbeen openhalen.
Oei @EvilSkittlequote:Op zondag 24 mei 2026 17:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat dit wel jonge gastjes zijn.![]()
Nooit gekekenquote:
Ik keek hem op Netflix .quote:Op zondag 24 mei 2026 17:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nooit gekeken![]()
eens kijken of het nog ergens te zien is, ziet er wel grappig uit
via de officiële weg alleen nog op Disney te zien. Heb ik nietquote:
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 20:59 schreef greysbones het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag 1ste pinksterdag is
En morgen 2de pinksterdag![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie weet nu niet dat het vandaag 1ste pinkersterdag is of dat er 2 pinksterdagen zijn
HooiiiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Morgen maar stroopwafels kopen..quote:
Ik heb er geen in huisquote:Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen maar stroopwafels kopen..
Inb4 geen stroopwafels in huis hebben
Ook lekker ja. Maar een bak Stroopwafelkruimels mijn favorietquote:Op zondag 24 mei 2026 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen maar stroopwafels kopen..
Inb4 geen stroopwafels in huis hebben
Bijna vaderdagquote:Op zondag 24 mei 2026 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ook lekker ja. Maar een bak Stroopwafelkruimels mijn favoriet
Het gaat niet om Lekerkquote:Op zondag 24 mei 2026 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
Oh oh laat @:Homijn en @:DerRabbit het maar niet horen
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Word wakker en neuk" is geen goed advies?
Werd je maar serieus genomen.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zeker wel een goed advies!!
Niet al te serieus nemen wat ik post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |