Heb nu al trek.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ben nu binnen, want het echte feest gaat beginnen.
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat windje erbij maakt het heel aangenaam.
Is het ook en suikervrijquote:
Fresh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |