Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ja. morgen winkel dicht. Thanks for the rminder.
Succes!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Geniet er van.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en hier over de grens maandag ook nog de winkels dicht.
ik ga even zweten
Plonzen in je eigen zweet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd tog
[..]
ja dat hoorde ik dus al.. druk her en der in de winkels.
ik ga maar even boodschappen doen kan ik daarna plonzen.
Samen kan dat best iets zijn.quote:
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.quote:
Afblussen onder een gouden douche!quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ooit een dinnetje die wel wilde na een feestje . Dat was flink zweten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Afblussen onder een gouden douche!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Da’s wel geil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...hier om je mars te breken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Smile, it's free therapy.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Ritueel of ?quote:
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit in de schaduw met een Aperol Spritz.![]()
Skimpiequote:
Genietsje freon.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, maar hier is het nu bewolkt. 26 graden met een briesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |